251502
Book
In basket
(Zarządzanie / [Uniwersytet Łódzki])
Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym ciekawie i syntetycznie zaprezentowano blog jako atrakcyjny instrument interakcji z odbiorcą w wymiarze społecznym i komercyjnym. Autorzy zwrócili szczególną uwagę na dynamikę jego rozwoju, obserwowany proces ustawicznej ewolucji i potencjalne kierunki zmian. Dzięki temu publikacja staje się inspirującym źródłem wiedzy, umożliwiając Czytelnikom postrzeganie blogosfery jako przestrzeni wielowymiarowej, wielowątkowej, wymagającej przemyślanych strategii działania.
Availability:
Czytelnia dla dorosłych
Copies are only available in the library: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 165-172.
Target audience note
Książka przeznaczona dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką komunikacji marketingowej, studentów kierunków biznesowych oraz przedstawicieli biznesu.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again