251551
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 2744.)
Autorzy książki próbują odpowiedzieć na pytania, jak zmieniła się kampania wyborcza i w jakim kierunku zmierza proces przeobrażeń, co łączy, a co odróżnia kampanie w Stanach Zjednoczonych, w krajach Europy Zachodniej i w młodych demokracjach. Na konkretnych przykładach analizują techniczne, marketingowe aspekty kampanii wyborczej, takie jak udział zewnętrznych specjalistów pochodzących z przemysłu komunikacyjnego, wpływ telewizji na postawy wyborcze, reklama negatywna, budowanie strategii wyborczej
Status dostępności:
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 32 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Wypożyczalnia dla dorosłych (102)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej