251595
Książka
W koszyku
Paweł Rogaliński, na przykładzie marketingu stosowanego w krajach anglojęzycznych, który staje się wzorcem dla polityków polskich, pokazuje, z jakiego arsenału zakazanych technik, zwłaszcza tych dotyczących języka oddziałującego na podświadomość, mogą oni korzystać; dzięki jakim sztuczkom – żonglerce słowem i politycznemu populizmowi – udaje im się niekiedy wybić na szczyty władzy. Świadomość natury zabiegów stosowanych przez polityków pomoże uodpornić się na manipulacje i podejmowane przez polityków próby zbiorowej hipnozy z użyciem języka wpływającego na podświadomość.
Status dostępności:
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 316 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 67-[73].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej