251595
Book
In basket
Paweł Rogaliński, na przykładzie marketingu stosowanego w krajach anglojęzycznych, który staje się wzorcem dla polityków polskich, pokazuje, z jakiego arsenału zakazanych technik, zwłaszcza tych dotyczących języka oddziałującego na podświadomość, mogą oni korzystać; dzięki jakim sztuczkom – żonglerce słowem i politycznemu populizmowi – udaje im się niekiedy wybić na szczyty władzy. Świadomość natury zabiegów stosowanych przez polityków pomoże uodpornić się na manipulacje i podejmowane przez polityków próby zbiorowej hipnozy z użyciem języka wpływającego na podświadomość.
Availability:
Wypożyczalnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. W 316 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 67-[73].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again