251580
Book
In basket
(Ekonomia)
Na współczesnym rynku pracy zachodzą intensywne zmiany o charakterze społecznym, demograficznym, organizacyjnym czy technologicznym związane ze starzeniem się społeczeństwa, zmianami pokoleniowymi, wpływem automatyzacji na pracę czy trudnościami z pozyskaniem i utrzymaniem pracowników. Stanowią one tło dla stosunkowo nowej i coraz bardziej popularnej koncepcji budowania marki pracodawcy (employer branding), podrzędnej wobec marki korporacyjnej. Prezentowana publikacja stanowi próbę połączenia perspektywy budowania marki korporacyjnej i marki pracodawcy w obliczu dynamicznych przekształceń na rynku pracy. Celem autorki jest identyfikacja związku między marką korporacyjną a marką pracodawcy oraz występujących między nimi zależności.
Availability:
Czytelnia dla dorosłych
Copies are only available in the library: sygn. C 331 [Czytelnia] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach [145]-154.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again