Konaszewski Karol
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory MBP
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia dla dorosłych
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Konaszewski Karol
(-)
Krzyżanowski Julian
(424)
Fabianowska Małgorzata
(353)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(341)
Mickiewicz Adam
(330)
Steel Danielle (1947- )
(318)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(311)
Otwinowska Barbara
(309)
Roberts Nora (1950- )
(301)
Zarawska Patrycja
(274)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Popławska Anna
(248)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Drewnowski Jacek
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Włodarczyk Barbara
(224)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(219)
King Stephen (1947- )
(218)
Drewnowski Jacek (1974- )
(215)
Shakespeare William (1564-1616)
(215)
Disney Walt
(214)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(204)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Domańska Joanna (1970- )
(195)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Ławnicki Lucjan
(194)
Christie Agatha (1890-1976)
(191)
Cieślik Donata
(187)
Mazan Maciejka
(187)
Dybała Paweł (1981- )
(184)
Prus Bolesław (1847-1912)
(182)
Chotomska Wanda (1924- )
(179)
Szulc Andrzej
(174)
Siemianowski Roch (1950- )
(172)
Webb Holly
(170)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(168)
Rzehak Wojciech
(166)
Jachowicz Stanisław
(159)
Braiter Paulina (1968- )
(154)
Mosiewicz Maria
(154)
Marciniakówna Anna
(147)
Sandemo Margit (1924- )
(145)
Zimnicka Iwona
(145)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(143)
Iwaszkiewicz Jarosław
(143)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(143)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(143)
Birek Wojciech (1961- )
(142)
Mróz Remigiusz (1987- )
(140)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(139)
Lech Justyna
(138)
Spirydowicz Ewa
(137)
Rolando Bianka
(131)
Cholewa Piotr W
(130)
Markiewicz Henryk
(129)
Możdżyńska Aldona
(125)
Siewior-Kuś Alina
(125)
Szancer Jan Marcin
(125)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(124)
Polkowski Andrzej
(122)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(121)
Naczyńska Zuzanna
(120)
Czechowicz Józef
(119)
Olejnik Donata
(119)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(119)
Sidorkiewicz Tomasz
(116)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(114)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(113)
Tuwim Julian (1894-1953)
(113)
Szypuła Wojciech
(110)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(109)
Grabowski Andrzej
(107)
Nesme Alexis
(106)
Williams Sophy
(106)
Zadura Janusz (1968- )
(106)
Głowińska Anita
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(105)
Popławska Anna (filolog)
(105)
Skowrońska Emilia
(105)
Courths-Mahler Jadwiga (1867-1950)
(104)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(103)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Wyżyński Tomasz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Strzelec Małgorzata
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Mortka Marcin (1976- )
(99)
Supeł Barbara
(99)
Wilusz Tomasz
(99)
Braiter Paulina
(98)
Brzechwa Jan
(98)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Jakość życia
(1)
Kapitał kulturowy
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Młodzież trudna
(1)
Nastolatki
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Ośrodki kuratorskie
(1)
Poczucie koherencji
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Wychowankowie domów poprawczych i wychowawczych
(1)
Zakłady poprawcze i wychowawcze
(1)
Zasoby osobiste (psychologia)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Białystok (woj. podlaskie)
(1)
Świebodzin (woj. lubuskie)
(1)
Gatunek
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Celem przeprowadzonych badań było rozpoznanie poziomu zasobów osobistych (poczucie koherencji, prężność, sprężystość) w grupie młodzieży nieprzystosowanej społecznie (nieletnich skierowanych do ośrodków kuratorskich) oraz ustalenie czy poziom zasobów osobistych łączy się z poczuciem otrzymywanego wsparcia (od rodziców, nauczycieli rówieśników) oraz z poczuciem negatywnych relacji w rodzinie, szkole i grupie rówieśników. Rezultaty prowadzonych badań pozwalają sformułować hipotezy badawcze, w których zakłada się że na rozwój i wystąpienie prężności, sprężystości i poczucia koherencji ma wpływ szereg czynników, do których zalicza się: atrybuty indywidualne, środowisko rodzinne i czynniki kontekstualne (wsparcie społeczne). Otrzymane wyniki badań wskazywały, że zasoby osobiste są związane z czynnikami wspierającymi i czynnikami ograniczającymi. Predyktorem wszystkich wyróżnionych zasobów jest wsparcie rodzinne. Wsparcie szkolne pełni funkcję predykcyjną dla sprężystości psychicznej, natomiast negatywne relacje w szkole obniżają poczucie koherencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 316 [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej