251595
Książka
W koszyku
Copywriter to zawód ciekawy i pociągający, a słowo to wdzięczne narzędzie pracy. Wcielanie w życie kreatywnych pomysłów reklamowych, analizowanie rynku, dobieranie wyrazów, wymyślanie sloganów i nazw, opracowywanie kapmanii reklamowych -to zadanie niełatwe, ale przynoszace wiele satysfakcji. By znaleźć odpowiednią drogę do odbiorcy, potrzebne są nieskrepowana wyobraźnia i umuiejetnośc pisania oraz wielopoziomowa wiedza. Takie wsparcie ma stanowić ten poradnik dla każdego miłośnika słowa i reklamy.
Status dostępności:
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 65 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej