251595
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 3081)
Książka ukazuje specyfikę reklamy, jej metody działania, środki i zasady ich stosowania. Przybliża sposoby oddziaływania na odbiorcę poprzez wykorzystanie odpowiednich mechanizmów psychologicznych, perswazje i manipulację oraz specyficzny język sloganu.
Status dostępności:
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 37 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca innej dostępnej postaci fizycznej
Dostępne również w formie elektronicznej.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang., niem.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej