251595
Książka
W koszyku
(Biblioteka "Gazety Wyborczej")
Jak zrealizować skuteczną kampanię reklamową i podzielić nakłady inwestycyjne pomiędzy poszczególne kanały komunikacji? Jak zbudować emocjonalny związek między marką a konsumentem? Jak za projektować i kontrolować kampanię reklamową? I wreszcie, jak zoptymalizować zwrot z inwestycji reklamowej (Return On Investment, czyli ROI)? W epoce komunikacji zintegrowanej, gdzie obok środków masowego przekazu funkcjonują media cyfrowe i interaktywne oraz niekonwencjonalne kanały komunikacji, należy wskazać reklamodawcom spójną ścieżkę strategiczną, która pozwoli im stworzyć wartościowe relacje z konsumentem. Książka Jak mierzyć zwrot z inwestycji w reklamę to podręcznik strategii komunikacji, który oferuje czytelnikowi dziesięć zasad realizacji skutecznych projektów reklamowych. Jest pierwszą tak kompleksową pozycją w naszym kraju. Książka jest skierowana do tych wszystkich osób, które są odpowiedzialne za marketing i reklamę w swoich firmach, ale tak że pracowników domów mediowych, agencji kreatywnych, agencji interaktywnych, firm, które zajmują się sprzedażą po wierzchni reklamowych oraz firm będących właścicielami mediów. Zainspiruje ona również do przemyśleń studentów zajmujących się komunikacją i reklamą.
Status dostępności:
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 65 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej