251595
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Komunikacja wizerunkowa wykorzystująca e-public relations jako nowoczesne narzędzie wymiany informacji poprzez nowoczesne media elektroniczne tworzy zupełnie nową jakość dialogu między dostawcą informacji a jego odbiorcą. Publikacja ta pozwala na zdobycie teoretycznej i pogłębionej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych e-działań: E-PR, E-designu, E-marketingu, E-reklamy. Książka prezentuje zasady, reguły i wskazówki opisujące praktyczną realizację przedsięwzięć PR, wykorzystująca metody, narzędzia oraz technologie internetowe.
Status dostępności:
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 65 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej