251580
Książka
W koszyku
Budowanie związków organizacji z otoczeniem przy wykorzystaniu prawdziwej i pełnej informacji, zdobywanie wiarygodności, zaufania i istotnego wpływu na opinię publiczną - to podstawowe założeniapublic relations, dziedziny będącej integralną częścią nowoczesnego zarządzania. Działania w ramach public relations muszą być celowe,ciągłe i dostosowane do strategii organizacji. Od stopnia profesjonalizmu tych działań w dużej mierze zależy dziś sukces przedsiębiorstwa. Książka profesora Sama Blacka jest podręcznikiem oferującym profesjonalne podejście do zagadnienia. Omawia kompleksowo problematykę public relations - od definicji, znaczenia i rozwoju, poprzez opisy przypadków (przykłady programów public relations), po szczegółowy instruktaż dotyczący technik odpowiednich w określonych sytuacjach.
Status dostępności:
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 65 [Wypożyczalnia] (2 egz.)
Wypożyczalnia dla dorosłych (102)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia zalecanych lektur na stronie [209]. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej