Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory MBP
(259)
Forma i typ
Książki
(251)
Publikacje naukowe
(28)
Publikacje dydaktyczne
(17)
Publikacje fachowe
(12)
Poradniki i przewodniki
(11)
Publikacje popularnonaukowe
(8)
Audiobooki
(6)
Proza
(2)
Czasopisma
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(157)
tylko na miejscu
(145)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(157)
Księgozbiór dziecięcy
(2)
Filia nr 1
(8)
Czytelnia dla dorosłych
(146)
Autor
Kotler Philip
(13)
Mruk Henryk
(8)
Ehrlich Andrzej
(6)
Kotler Philip (1931- )
(6)
Garbarski Lechosław
(5)
Altkorn Jerzy
(4)
Haig Matt (1975- )
(4)
Haig Matt (1975- ). Porażki marek : największe wpadki rekinów biznesu
(4)
Kall Jacek
(4)
Michalski Eugeniusz
(4)
Pilarczyk Bogna
(4)
Rydzkowski Włodzimierz
(4)
Sałata Wiesław
(4)
Styczeń Marcin (1978- )
(4)
Wojciechowski Tadeusz
(4)
Wojewódzka-Król Krystyna
(4)
Zawadzki Roman (tłumacz)
(4)
Bartołd Robert
(3)
Dobski Paweł
(3)
Gasper Dorota
(3)
Górska Grażyna
(3)
Kaczmarczyk Stanisław
(3)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(3)
Kotarbiński Jacek
(3)
Kramer Teodor
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Rutkowski Ireneusz
(3)
Setiawan Iwan
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Sztucki Tadeusz
(3)
Wiktor Jan W
(3)
Woźniczka Jarosław
(3)
Wrzosek Wojciech
(3)
Šmid Wacław
(3)
Armstrong Gary
(2)
Bielski Ireneusz
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(2)
Czubała Anna
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Dobska Monika
(2)
Doliński Dariusz
(2)
Falkowski Andrzej
(2)
Jerzyk Ewa
(2)
Kowal Witold
(2)
Kozielski Robert
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Loska Magdalena
(2)
Markowski Włodzimierz J
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Niestrój Roman (1944- )
(2)
Nowak Lilianna
(2)
Nowotarska-Romaniak Beata
(2)
Pasieczny Jacek
(2)
Patten Dave
(2)
Pawlak Zbigniew
(2)
Payne Adrian
(2)
Pałgan Ryszard
(2)
Pogorzelski Jacek
(2)
Studziński Adam
(2)
Styś Aniela
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Turkowski Marek
(2)
Tyszka Tadeusz
(2)
Wanat Maria
(2)
Westwood John
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Yip George S
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Środa Jacek
(2)
Adamska Agata (ekonomia)
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Ambler Tim
(1)
Anderson Allan
(1)
Anusz Jan
(1)
Assaraf John
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bangs David H. Jr
(1)
Baran Radosław
(1)
Bartkowiak Grażyna (1951- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bes Fernando Trias de
(1)
Białecki Klemens
(1)
Black Sam
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blankenship Albert B
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bokszański Zbigniew
(1)
Bond Alison
(1)
Bondos Ilona
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Bosworth Michael
(1)
Bracha Czesław
(1)
Brańka Sebastian
(1)
Breen George E
(1)
Briggs Susan
(1)
Broweus Niklas
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(63)
2000 - 2009
(109)
1990 - 1999
(64)
Okres powstania dzieła
2001-
(59)
1901-2000
(5)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(259)
Język
polski
(258)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(15)
Studenci
(12)
Menedżerowie
(6)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
6-8 lat
(2)
Dzieci
(2)
Lekarze
(2)
Pracownicy naukowi
(2)
Biznesmeni
(1)
Logistycy
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Pracownicy agencji reklamowych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(4888)
Powieść polska
(4867)
Powieść amerykańska
(3938)
Rodzina
(2816)
Polska
(2566)
Marketing
(-)
Przyjaźń
(2530)
Miłość
(2272)
Poezja polska
(2213)
Tajemnica
(1981)
Powieść angielska
(1956)
Literatura polska
(1907)
Śledztwo i dochodzenie
(1519)
Wojna 1939-1945 r.
(1512)
Magia
(1493)
Relacje międzyludzkie
(1394)
Opowiadanie polskie
(1360)
Zabójstwo
(1332)
Zwierzęta
(1270)
II wojna światowa (1939-1945)
(1192)
Książki dla małych dzieci
(1137)
Język polski
(1108)
Nastolatki
(1075)
Życie codzienne
(1066)
Rodzeństwo
(1050)
Pamiętniki polskie
(989)
Dziewczęta
(987)
Żydzi
(986)
Małżeństwo
(960)
Dzieci
(918)
Filozofia
(860)
Policjanci
(860)
Sekrety rodzinne
(820)
Powieść francuska
(812)
Uczucia
(799)
Przestępczość zorganizowana
(790)
Trudne sytuacje życiowe
(787)
Fantastyka
(781)
Relacja romantyczna
(768)
Wojsko
(762)
Historia
(714)
Literatura
(707)
Sztuka
(707)
Władcy
(701)
Psy
(698)
Osoby zaginione
(689)
Wybory życiowe
(685)
Przedsiębiorstwo
(683)
Zakochanie
(681)
Kultura
(669)
Polityka
(658)
Dziennikarze
(638)
Boże Narodzenie
(637)
Powieść rosyjska
(636)
Wojna
(634)
Arystokracja
(625)
Podróże
(612)
Matki i córki
(598)
Dziecko
(592)
Uczniowie
(592)
Uprowadzenie
(574)
Poszukiwania zaginionych
(571)
Powieść niemiecka
(568)
Mężczyzna
(556)
Język angielski
(545)
Śmierć
(538)
Koty
(530)
Powieść młodzieżowa
(530)
Ludzie a zwierzęta
(526)
Zemsta
(526)
Dramat polski
(525)
Zabójstwo seryjne
(525)
Spisek
(524)
Superbohaterowie
(508)
Humor
(507)
Powieść przygodowa
(506)
Polacy za granicą
(475)
Prywatni detektywi
(466)
Młodzież
(465)
Zarządzanie
(463)
Unia Europejska
(461)
Wakacje
(441)
Pisarze
(434)
Samotność
(430)
Czarownice i czarownicy
(422)
Matematyka
(422)
Chłopcy
(421)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(419)
Seryjni zabójcy
(419)
Powieść historyczna polska
(418)
Polityka międzynarodowa
(417)
Ojcowie i córki
(415)
Krainy i światy fikcyjne
(413)
Walka dobra ze złem
(412)
Szlachta
(407)
Władza
(406)
Terroryzm
(397)
Pisarze polscy
(396)
Teatr polski
(395)
Dojrzewanie
(388)
Duchowość katolicka
(388)
Temat: czas
2001-
(29)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Białoruś
(1)
Chełm (woj. lubelskie)
(1)
Francja
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Gatunek
Opracowanie
(19)
Podręczniki akademickie
(14)
Poradnik
(14)
Podręcznik
(10)
Monografia
(9)
Podręczniki
(9)
Praca zbiorowa
(7)
Poradniki
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Opowiadania i nowele
(2)
Raport z badań
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Encyklopedia
(1)
Encyklopedie
(1)
Gry online
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Reportaż
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(51)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(16)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Medycyna i zdrowie
(4)
Psychologia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
259 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Księgozbiór dziecięcy
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Czytelnia dla dzieci
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 2 (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wyd.1 dodr. - Warszawa : Wydaw.Nauk.PWN, 1995. - 202 s. : rys. ; 21 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 [Magazyn] (1 egz.)
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / red. Jerzy Altkorn. - Wyd.3 zm.i poszerz. - Kraków : Inst.Marketingu, 1998. - 436 s. : rys. ; 21 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 [Magazyn] (2 egz.)
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Pol.Wydaw.Ekon., 1999. - 194 s. : rys. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing wartości / Justyna Bakalarska. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, cop. 2016. - 135 s. : il. ; 24 cm.
Marketing wartości to nie tylko dostarczanie wartości dla klienta firmy, ale również tworzenie wartości wewnątrz organizacji i oferowanie ich społeczeństwu. Przeczytaj i sprawdź jak to robią najlepsi na rynku!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych - z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instrumenty marketingu / Klemens Białecki. - Wyd.1. - Bydgoszcz ; Warszawa : "Branta", 2006. - 382 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Ireneusz Bielski. - Wyd.2 popr.i uzup. - Toruń : "Dom Organizatora", 1999. - 367 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (2 egz.)
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowanie związków organizacji z otoczeniem przy wykorzystaniu prawdziwej i pełnej informacji, zdobywanie wiarygodności, zaufania i istotnego wpływu na opinię publiczną - to podstawowe założeniapublic relations, dziedziny będącej integralną częścią nowoczesnego zarządzania. Działania w ramach public relations muszą być celowe,ciągłe i dostosowane do strategii organizacji. Od stopnia profesjonalizmu tych działań w dużej mierze zależy dziś sukces przedsiębiorstwa. Książka profesora Sama Blacka jest podręcznikiem oferującym profesjonalne podejście do zagadnienia. Omawia kompleksowo problematykę public relations - od definicji, znaczenia i rozwoju, poprzez opisy przypadków (przykłady programów public relations), po szczegółowy instruktaż dotyczący technik odpowiednich w określonych sytuacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 65 [Wypożyczalnia] (2 egz.)
Filia nr 2 (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku ; t. 42/2015)
Na stronach niniejszej publikacji czytelnik znajdzie treści dotyczące istotnych i aktualnych zagadnień związanych z marketingiem i społeczną odpowiedzialnością biznesu. Autorzy badają te obszary przyjmując różne punkty widzenia i analizując je w różnych kontekstach oraz wymiarach. Prezentowane refleksje naukowe są wyrazem różnorodności współczesnej gospodarki, a także złożoności problemów, które naukowcy starają się poprzez prace badawcze i konceptualne zbadać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem głównym opracowania było zbadanie i ocena wpływu ceny na decyzje nabywcze konsumentów na rynku dóbr wybieralnych trwałego użytku. Autorka zamierzała przeanalizować znaczenie ceny na tle pozostałych elementów oferty, istotnych z punktu widzenia nabywcy, uzupełniając wnioski informacjami pozyskanymi od reprezentantów strony podażowej. W ramach tak sformułowanego celu głównego wyodrębniono również cele cząstkowe nawiązujące do takich kwestii, jak identyfikacja czynników ważnych podczas poszukiwania informacji oraz zakupu, postrzeganie różnych poziomów cen przez nabywców i czynników sprzyjających akceptacji ceny, a także ocena podejścia badanych przedsiębiorstw do problemu komunikowania cen potencjalnym nabywcom. Sformułowano również cel praktyczny pracy, jakim było opracowanie modelu optymalnego oddziaływania ceną na nabywców na rynku dóbr wybieralnych trwałego użytku, w wyniku którego ulegnie obniżeniu ich wrażliwość cenowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 338 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie. Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oto przełomowa książka, która pozwala odkryć największą tajemnicę sprzedaży: odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców, skłaniając ich, by powiedzieli: tak. Najskuteczniejsi handlowcy zawsze potrafili tworzyć więzi i budować relacje z klientami. Dotąd uważano to za wrodzony talent. Autorzy książki Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią podważają niektóre powszechne przekonania dotyczące sprzedaży, dowodząc, że prowadzenie klientów ku zmianie jest umiejętnością, której można się nauczyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 65 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej