Bartosik-Purgat Małgorzata
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory MBP
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(1)
Czytelnia dla dorosłych
(3)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(-)
Krzyżanowski Julian
(424)
Fabianowska Małgorzata
(354)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(341)
Mickiewicz Adam
(331)
Steel Danielle (1947- )
(318)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(311)
Otwinowska Barbara
(309)
Roberts Nora (1950- )
(300)
Zarawska Patrycja
(274)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Popławska Anna
(248)
Drewnowski Jacek
(239)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Włodarczyk Barbara
(223)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(219)
King Stephen (1947- )
(218)
Shakespeare William (1564-1616)
(216)
Disney Walt
(215)
Drewnowski Jacek (1974- )
(214)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(202)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Ławnicki Lucjan
(194)
Christie Agatha (1890-1976)
(191)
Domańska Joanna (1970- )
(189)
Mazan Maciejka
(187)
Cieślik Donata
(186)
Dybała Paweł (1981- )
(184)
Prus Bolesław (1847-1912)
(182)
Chotomska Wanda (1924- )
(179)
Szulc Andrzej
(174)
Webb Holly
(170)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(168)
Siemianowski Roch (1950- )
(168)
Rzehak Wojciech
(166)
Jachowicz Stanisław
(159)
Braiter Paulina (1968- )
(154)
Mosiewicz Maria
(154)
Marciniakówna Anna
(147)
Sandemo Margit (1924- )
(145)
Zimnicka Iwona
(145)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(144)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(143)
Iwaszkiewicz Jarosław
(143)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(143)
Birek Wojciech (1961- )
(139)
Mróz Remigiusz (1987- )
(139)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(139)
Lech Justyna
(138)
Spirydowicz Ewa
(137)
Rolando Bianka
(131)
Cholewa Piotr W
(130)
Markiewicz Henryk
(129)
Możdżyńska Aldona
(125)
Siewior-Kuś Alina
(125)
Szancer Jan Marcin
(125)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(124)
Polkowski Andrzej
(122)
Naczyńska Zuzanna
(120)
Czechowicz Józef
(119)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(119)
Olejnik Donata
(119)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(119)
Sidorkiewicz Tomasz
(116)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(114)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(113)
Tuwim Julian (1894-1953)
(113)
Szypuła Wojciech
(111)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(109)
Grabowski Andrzej
(107)
Nesme Alexis
(106)
Williams Sophy
(106)
Głowińska Anita
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Popławska Anna (filolog)
(105)
Zadura Janusz (1968- )
(105)
Courths-Mahler Jadwiga (1867-1950)
(104)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(104)
Skowrońska Emilia
(104)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(103)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(102)
Strzelec Małgorzata
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Wyżyński Tomasz
(101)
Mortka Marcin (1976- )
(99)
Supeł Barbara
(99)
Wilusz Tomasz
(99)
Braiter Paulina
(98)
Brzechwa Jan
(98)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Temat
Media społecznościowe
(2)
Decyzje
(1)
Efekt kraju pochodzenia
(1)
Etnocentryzm konsumencki
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Single (socjologia)
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Teoria wyboru konsumenta
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie międzykulturowe
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 316 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych - wraz z ich wadami i zaletami - oraz ich różnice na poszczególnych rynkach. Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które autorka przeprowadziła w dziewięciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji). Okazuje się, że charakter rynku wpływa na rodzaj i sposób korzystania z mediów społecznościowych przez indywidualnych użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 316 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych - z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej