Reklama internetowa
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory MBP
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
dostępne
(5)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(6)
Czytelnia dla dorosłych
(11)
Autor
Bieniek Otylia
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(1)
Ciesielski Maciej (socjolog)
(1)
Dela Piotr
(1)
Dutko Maciej
(1)
Grzegorczyk Adam
(1)
Jabłoński Artur (marketing)
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Karpiuk Mirosław
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kościński Karol (prawnik)
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
McStay Andrew (1975- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Namysłowska Monika
(1)
Nierenberg Bogusława
(1)
Nowikowska Monika
(1)
Radoniewicz Filip
(1)
Ruszkiewicz Dorota
(1)
Smaga Marta
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Stańczuk Izabela
(1)
Szymczyk Katarzyna
(1)
Wąsowski Krzysztof Andrzej (1973- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Dziennikarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy agencji reklamowych
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Temat
Kobieta
(4888)
Powieść polska
(4867)
Powieść amerykańska
(3938)
Rodzina
(2816)
Polska
(2566)
Reklama internetowa
(-)
Przyjaźń
(2530)
Miłość
(2272)
Poezja polska
(2213)
Tajemnica
(1981)
Powieść angielska
(1956)
Literatura polska
(1907)
Śledztwo i dochodzenie
(1519)
Wojna 1939-1945 r.
(1512)
Magia
(1493)
Relacje międzyludzkie
(1394)
Opowiadanie polskie
(1360)
Zabójstwo
(1332)
Zwierzęta
(1270)
II wojna światowa (1939-1945)
(1192)
Książki dla małych dzieci
(1137)
Język polski
(1108)
Nastolatki
(1075)
Życie codzienne
(1066)
Rodzeństwo
(1050)
Pamiętniki polskie
(989)
Dziewczęta
(987)
Żydzi
(986)
Małżeństwo
(960)
Dzieci
(918)
Filozofia
(860)
Policjanci
(860)
Sekrety rodzinne
(820)
Powieść francuska
(812)
Uczucia
(799)
Przestępczość zorganizowana
(790)
Trudne sytuacje życiowe
(787)
Fantastyka
(781)
Relacja romantyczna
(768)
Wojsko
(762)
Historia
(714)
Literatura
(707)
Sztuka
(707)
Władcy
(701)
Psy
(698)
Osoby zaginione
(689)
Wybory życiowe
(685)
Przedsiębiorstwo
(683)
Zakochanie
(681)
Kultura
(669)
Polityka
(658)
Dziennikarze
(638)
Boże Narodzenie
(637)
Powieść rosyjska
(636)
Wojna
(634)
Arystokracja
(625)
Podróże
(612)
Matki i córki
(598)
Dziecko
(592)
Uczniowie
(592)
Uprowadzenie
(574)
Poszukiwania zaginionych
(571)
Powieść niemiecka
(568)
Mężczyzna
(556)
Język angielski
(545)
Śmierć
(538)
Koty
(530)
Powieść młodzieżowa
(530)
Ludzie a zwierzęta
(526)
Zemsta
(526)
Dramat polski
(525)
Zabójstwo seryjne
(525)
Spisek
(524)
Superbohaterowie
(508)
Humor
(507)
Powieść przygodowa
(506)
Polacy za granicą
(475)
Prywatni detektywi
(466)
Młodzież
(465)
Zarządzanie
(463)
Unia Europejska
(461)
Wakacje
(441)
Pisarze
(434)
Samotność
(430)
Czarownice i czarownicy
(422)
Matematyka
(422)
Chłopcy
(421)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(419)
Seryjni zabójcy
(419)
Powieść historyczna polska
(418)
Polityka międzynarodowa
(417)
Ojcowie i córki
(415)
Krainy i światy fikcyjne
(413)
Walka dobra ze złem
(412)
Szlachta
(407)
Władza
(406)
Terroryzm
(397)
Pisarze polscy
(396)
Teatr polski
(395)
Dojrzewanie
(388)
Duchowość katolicka
(388)
Temat: dzieło
Społeczeństwo bez szkoły
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(2)
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Monografia
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie. Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie, ISSN 1897-4392)
Rozwój nowych technologii powoduje powstawanie nowych zjawisk w mediach, a otoczenie technologiczne i prawne podlega ciągłym i dynamicznym zmianom. Publikacja prezentuje najistotniejsze zagadnienia prawne związane z prasą, radiem, telewizją i Internetem, a także zagrożenia i wyzwania związane z ich funkcjonowaniem w społeczeństwie informacyjnym. W opracowaniu omówiono m.in. następujące zagadnienia: - mowa nienawiści w kontekście wolności wypowiedzi, - dezinformacja w przekazie medialnym, - reklama internetowa a poszanowanie prywatnej sfery życia człowieka, - dane osobowe jako „waluta” za uczestnictwo w mediach społecznościowych, - udział mediów w procesach społecznych wpływających na poczucie bezpieczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 316 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 65 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 stron ; 24 cm.
Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie. Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej. W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 65 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 657/659 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu, o tworzeniu komunikatów, które sprzedają, przekonują do działania i skutecznie informują. Dowiesz się z niej, jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie, że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!), jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy, jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowy marketing / Dominik Kaznowski. - Warszawa : VFP Communications, 2008. - 176 stron : ilustracje ; 23 cm.
Jak internet wpływa na zmiany postaw konsumentów? Jaki naprawdę jest jego zasięg? Jak zaplanować skuteczną kampanię marketingową w sieci? Co to jest Web 2.0 i jak wykorzystać ten trend w marketingu? Kim są polscy użytkownicy internetu? W tej książce znajdziesz odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Autor pokazuje, jak sieć zrewolucjonizowała komunikację międzyludzką i w jaki sposób firmy funkcjonujące w nowej rzeczywistości komunikacyjnej mogą się skutecznie promować, sprzedawać swoje produkty i usługi. Ta publikacja jest jednak skierowana przede wszystkim do przeciętnego użytkownika internetu. To jedna z niewielu książek o internecie, której nie trzeba tłumaczyć z polskiego na nasze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Czytelnia dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach oraz formułuje zalecenia dla podmiotów tworzących elektroniczny przekaz marketingowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje, fotografie ; 25 cm.
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych.
Na stronie redakcyjnej ISBN wydania oryginału: 978-1-137-49433-7 oraz 978-1-137-49434-4.
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian. Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 65 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 657/659 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 34 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Teksty Kultury)
Reklama nas otacza i osacza. Przeciętny mieszkaniec dużego europejskiego miasta styka się codziennie z blisko tysiącem reklam. Są nią przecież nie tylko telewizyjne spoty, wyskakujące okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne billboardy. To także opakowania produktów zawierających logo producenta, przemówienia polityków i puszki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Właściwie czasem trudniej jest powiedzieć, co reklamą nie jest...Amerykanie uczą małe dzieci tego, że reklama stanowi przekaz perswazyjny i nie należy jej mylić z rzetelnymi informacjami. Maluchy dowiadują się więc, że pan, który w telewizji zachęca ich do zjedzenia czekolady określonej marki, ma w tym swój własny interes, a czekolada niekoniecznie jest tak zdrowa, jak ów pan sugeruje. Do polskich szkół też powinniśmy wprowadzić tego typu lekcje. W edukacji na temat reklamy nie należy jednak zaniedbywać dorosłych. Niniejsza książka świetnie się w tę ideę wpisuje. Będzie znakomitą lekturą dla wszystkich pragnących widzieć reklamę jako zjawisko interdyscyplinarne, które trzeba analizować z wielu punktów widzenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 657/659 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Publikacja stanowi propozycję spojrzenia na kwestię podmiotowosci z różnych perspektyw. Może też stanowić inspirację dla adeptów nauki do przemyśleń, refleksji, dyskusji, a także - co byłoby wskazane - działania. Niewykluczone, że te pierwsze teksty naukowe studentów bedą stanowić prolog do ich przyszłej pracy naukowej". /ze Wstępu/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 37 [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej