Technologie mobilne
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory MBP
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(1)
Czytelnia dla dorosłych
(8)
Autor
Bazydło-Egier Daria
(1)
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Galanciak Sylwia
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Hebel Katarzyna
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Ocicka Barbara
(1)
Słaby Teresa
(1)
Tanaś Maciej
(1)
Tłoczyński Dariusz
(1)
Łasak Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(4888)
Powieść polska
(4867)
Powieść amerykańska
(3938)
Rodzina
(2816)
Polska
(2566)
Technologie mobilne
(-)
Przyjaźń
(2530)
Miłość
(2272)
Poezja polska
(2213)
Tajemnica
(1981)
Powieść angielska
(1956)
Literatura polska
(1907)
Śledztwo i dochodzenie
(1519)
Wojna 1939-1945 r.
(1512)
Magia
(1493)
Relacje międzyludzkie
(1394)
Opowiadanie polskie
(1360)
Zabójstwo
(1332)
Zwierzęta
(1270)
II wojna światowa (1939-1945)
(1192)
Książki dla małych dzieci
(1137)
Język polski
(1108)
Nastolatki
(1075)
Życie codzienne
(1066)
Rodzeństwo
(1050)
Pamiętniki polskie
(989)
Dziewczęta
(987)
Żydzi
(986)
Małżeństwo
(960)
Dzieci
(918)
Filozofia
(860)
Policjanci
(860)
Sekrety rodzinne
(820)
Powieść francuska
(812)
Uczucia
(799)
Przestępczość zorganizowana
(790)
Trudne sytuacje życiowe
(787)
Fantastyka
(781)
Relacja romantyczna
(768)
Wojsko
(762)
Historia
(714)
Literatura
(707)
Sztuka
(707)
Władcy
(701)
Psy
(698)
Osoby zaginione
(689)
Wybory życiowe
(685)
Przedsiębiorstwo
(683)
Zakochanie
(681)
Kultura
(669)
Polityka
(658)
Dziennikarze
(638)
Boże Narodzenie
(637)
Powieść rosyjska
(636)
Wojna
(634)
Arystokracja
(625)
Podróże
(612)
Matki i córki
(598)
Dziecko
(592)
Uczniowie
(592)
Uprowadzenie
(574)
Poszukiwania zaginionych
(571)
Powieść niemiecka
(568)
Mężczyzna
(556)
Język angielski
(545)
Śmierć
(538)
Koty
(530)
Powieść młodzieżowa
(530)
Ludzie a zwierzęta
(526)
Zemsta
(526)
Dramat polski
(525)
Zabójstwo seryjne
(525)
Spisek
(524)
Superbohaterowie
(508)
Humor
(507)
Powieść przygodowa
(506)
Polacy za granicą
(475)
Prywatni detektywi
(466)
Młodzież
(465)
Zarządzanie
(463)
Unia Europejska
(461)
Wakacje
(441)
Pisarze
(434)
Samotność
(430)
Czarownice i czarownicy
(422)
Matematyka
(422)
Chłopcy
(421)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(419)
Seryjni zabójcy
(419)
Powieść historyczna polska
(418)
Polityka międzynarodowa
(417)
Ojcowie i córki
(415)
Krainy i światy fikcyjne
(413)
Walka dobra ze złem
(412)
Szlachta
(407)
Władza
(406)
Terroryzm
(397)
Pisarze polscy
(396)
Teatr polski
(395)
Dojrzewanie
(388)
Duchowość katolicka
(388)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Praca zbiorowa
(4)
Opracowanie
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
"Ta książka jest bardzo ciekawą i obszerną rozprawą badawczą o innowacyjnych instrumentach płatniczych. Autor podjął się ważnego tematu, do tej pory w niewystarczającym stopniu rozwijanego, a przed sferą m-płatności stoją istotne perspektywy rozwoju. Jak wykazano, m-płatności to kolejny, nieuchronny etap rozwoju płatności elektronicznych". /z recenzji prof. dr. hab. Dariusza Dziuby, Uniwersytet Warszawski/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 332/336 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Otwarte zasoby edukacyjne w perspektywie pedagogicznej / pod redakcją Macieja Tanasia i Sylwii Galanciak. - Wydanie I. - Kraków : Impuls, 2020. - 359 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
(Cyberprzestrzeń, Człowiek, Edukacja ; t. 5)
Autorzy monografii zaprezentowali szereg nurtujących problemów. Poddali dyskusji m.in. zagadnienia: sprostania wyzwaniom współczesnej edukacji podczas rewolucji cyfrowej oraz potrzeb rozwijania kreatywności i innowacyjności, nabywania nowych kompetencji, szczególnie kompetencji cyfrowych, społecznych, komunikacyjnych i międzykulturowych (Barbara Galas, Sylwia Galanciak, Zbigniew Łęski, Anna Pierzchała), sieciowego dostępu do cyfrowych otwartych zasobów edukacyjnych w kontekście przygotowania nauczycieli do rozwijania kultury medialnej (Marta Wrońska), uwarunkowań alfabetyzacji funkcjonalnej (Wojciech Walat), dydaktycznych i wychowawczych aspektów otwartej przestrzeni edukacyjnej na różnych poziomach edukacji formalnej i pozaformalnej (Małgorzata Jabłonowska, Justyna Wiśniewska, Tomasz Huk, Zbigniew Ledóchowski, Wojciech Walat, Janusz Miąso, Justyna Woźniak, Anna Weiss, Piotr Drzewiecki), a także sfery niepewności, ograniczeń, szans i zagrożeń (Beata Kuźmińska-Sołśnia, Artur Bartoszewski, Jerzy Jastrzębski, Katarzyna Borawska-Kalbarczyk, Adam Andrzejewski, Radosława Kompowska-Marek, Tomasz Warchoł).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 316 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6-23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 36 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia została przygotowana przez znanych specjalistów i ekspertów zajmujących się transportem, szczególnie problematyką transportu miejskiego. Ich głównym celem było zebranie wyników badań i analiz prowadzonych przez przedstawicieli różnych ośrodków naukowych na temat funkcjonowania transportu, z uwzględnieniem okresu pandemii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 656 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka poświęcona wybranym zagadnieniom z obszaru technologii finansowych (FinTech) oraz oddziaływania tych technologii na funkcjonowanie banku komercyjnego. Autorzy starali się pokazać trzy aspekty: wpływ technologii finansowych na poszczególne części modelu operacyjnego banku; mechanizmy przekształcania banków z podmiotów tradycyjnych w podmioty cyfrowe; społeczne aspekty związane z procesami digitalizacji usług bankowych (np. finansowanie społecznościowe, inkluzja finansowa). Zamierzeniem scalającym poszczególne rozdziały była chęć refleksji nad procesem możliwej utraty tożsamości tradycyjnych banków, będącej skutkiem daleko posuniętego zaangażowania technologii finansowych w działalność tych instytucji. „Monografia dotyka ważnej problematyki w ramach nauk finansowych, jaką są technologie finansowe (FinTech) w kontekście ich wpływu na sektor bankowy w różnych obszarach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 332/336 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje, fotografie ; 25 cm.
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Unikatowe opracowanie dotyczące najnowszych trendów w rozwoju technologii mobilnych w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw, poparte konkretnymi studiami przypadków dobrych praktyk. Podstawową wartością książki, opracowanej przez zespól młodych naukowców Uniwersytetu Łódzkiego, jest unikatowy na polskim rynku wydawniczym potencjał, jaki może ona wnieść do poznania i zrozumienia trendów rozwoju technologii mobilnych. Wpisuje się ona znakomicie w rozwój gospodarki elektronicznej i pozwala zrozumieć istotną rolę tych technologii w budowaniu innowacyjności oraz przewagi konkurencyjnej firm i sieci w XXI w. W polskiej literaturze przedmiotu ciągle brak jest pozycji poświęconej tej tematyce i właśnie niniejsza publikacja może wypełnić przynajmniej w części tę lukę. Będzie ona z pewnością ciepło przyjęta przez studentów jako pozycja dająca szansę uzupełnienia, rozszerzenia i uaktualnienia ich wiedzy, ale powinna też znaleźć szersze grono Czytelników w środowisku zarówno akademickim, jak i biznesowym". /z recenzji prof. SGH dra hab. Krzysztofa Rutkowskiego/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 005 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesne technologie – symbole XXI wieku – zaczęły przenikać w codzienne życie konsumentów w ujęciu globalnym. Urządzenia elektroniczne (smartfony, iPady, komputery gamingowe) stały się dobrami pierwszej potrzeby. Życie codzienne konsumentów uległo technologizacji. Nowe trendy zachowań konsumentów, zorientowane na innowacyjne formy spędzania przez nich czasu wolnego, wymusiły zmianę charakteru pozyskiwania klientów przez przedsiębiorstwa. Niespodziewanym przy tym czynnikiem warunkującym zachowania w czasie wolnym stały się wprowadzone przez rządy krajów objętych pandemią obostrzenia (lockdowny). Dotychczasowym strategiom efektywności działań, charakterystycznym dla ekonomiki skali, musiała zostać przeciwstawiona indywidualizacja, uwzględniająca cechy wspólne grup docelowych i jednocześnie zróżnicowane indywidualnie. Czynnikiem warunkującym efektywność stały się ogromne bazy danych budujące profile konsumentów, niezbędne dla działań marketingowych, w tym e-marketingu wykorzystującego internetowe media społecznościowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 005 [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej