251583
Book
In basket
(Przedsiębiorczość)
Większość ludzi codziennie zajmuje się konsumpcją. Nasza tożsamość wiąże się z naszymi rolami nabywców i użytkowników dóbr i usług. A jednak, ilu z nas rozumie siły kierujące wszystkimi wyborami dokonywanymi przez konsumentów? W swej znakomitej książce Gordon Foxall i Roland Goldsmith pokazują, że psychologia może być ważnym instrumentem pozwalającym na zrozumienie zachowań konsumenta. Dowodzą oni, że tradycyjne kryteria segmentacji rynku nie zawsze są właściwe w świecie, który staje się coraz mniej stabilny i coraz bardziej złożony. Toteż należy ujawnić i zrozumieć siły motoryczne, leżące u podłoża procesu dokonywania wyborów przez konsumenta. Analiza teoretyczna pozostaje tu w ścisłym związku z praktycznymi potrzebami nowoczesnego menedżera marketingu, co w efekcie tworzy znakomita mieszankę teoretyczno-praktyczną. Książka stanowi świetny podręcznik dla osób badających zachowania konsumenta oraz studentów marketingu i psychologii.
Availability:
Wypożyczalnia dla dorosłych (102)
All copies are currently unavailable
Notes:
Tytuł oryginału: Consumer psychology for marketing, 1994.
General note
Tytuł oryginału: Consumer psychology for marketing
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony 263-[285].
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again