251561
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 2744.)
Autorzy książki próbują odpowiedzieć na pytania, jak zmieniła się kampania wyborcza i w jakim kierunku zmierza proces przeobrażeń, co łączy, a co odróżnia kampanie w Stanach Zjednoczonych, w krajach Europy Zachodniej i w młodych demokracjach. Na konkretnych przykładach analizują techniczne, marketingowe aspekty kampanii wyborczej, takie jak udział zewnętrznych specjalistów pochodzących z przemysłu komunikacyjnego, wpływ telewizji na postawy wyborcze, reklama negatywna, budowanie strategii wyborczej
Availability:
Wypożyczalnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. W 32 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Wypożyczalnia dla dorosłych (102)
All copies are currently unavailable
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy rozdziałach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again