251580
Book
In basket
Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw / Dorota Potwora, Witold Potwora. - Warszawa : Difin, copyright 2020. - 390 stron : ilustracje ; 23 cm.
Publikacja przedstawia z jednej strony rolę doskonalenia technologicznego, z drugiej - umiejętne dostosowanie do warunków rynkowych. Zaletą monografii jest m.in. unikalność - na tle dotychczasowego dorobku - przykładów, które wykorzystano do udowodnienia tez, postawionych we wstępie. Oprócz prezentacji udanych połączeń (w strategiach rozwoju wybranych przedsiębiorstw) orientacji rynkowej i orientacji na innowację (macierz ICON), w monografii zaprezentowana została koncepcja umożliwiająca uświadomienie czytelnikowi trudności wynikających z nieprzyjęcia ścisłych definicji precyzujących obszar wiedzy naukowej, jaką jest zarządzanie. Narracja o innowacjach w kontekście działań marketingowych pozwala na podejście, które nie tylko zachowuje wymóg rygoru metodologicznego, ale charakteryzuje się pragmatyzmem i ma wyjątkowy walor dydaktyczny i poznawczy.
Availability:
Czytelnia dla dorosłych
Copies are only available in the library: sygn. C 005 [Czytelnia] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [358]-388.
Funding information note
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Opolski i Wyższą Szkołę Zarządzania i Administracji w Opolu.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again