Marketing mobilny
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory MBP
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(1)
Czytelnia dla dorosłych
(3)
Autor
Dejnaka Agnieszka
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr (medioznawstwo)
(1)
Kowalska Magdalena (ekonomia)
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Specjalista ds. marketingu
(1)
Temat
Kobieta
(4913)
Powieść polska
(4867)
Powieść amerykańska
(3935)
Rodzina
(2834)
Polska
(2564)
Marketing mobilny
(-)
Przyjaźń
(2545)
Miłość
(2279)
Poezja polska
(2213)
Tajemnica
(1996)
Powieść angielska
(1949)
Literatura polska
(1907)
Śledztwo i dochodzenie
(1524)
Wojna 1939-1945 r.
(1509)
Magia
(1506)
Relacje międzyludzkie
(1409)
Opowiadanie polskie
(1360)
Zabójstwo
(1341)
Zwierzęta
(1271)
II wojna światowa (1939-1945)
(1200)
Książki dla małych dzieci
(1137)
Język polski
(1107)
Nastolatki
(1087)
Życie codzienne
(1070)
Rodzeństwo
(1057)
Dziewczęta
(997)
Pamiętniki polskie
(987)
Żydzi
(987)
Małżeństwo
(963)
Dzieci
(921)
Policjanci
(867)
Filozofia
(859)
Sekrety rodzinne
(828)
Powieść francuska
(812)
Uczucia
(806)
Trudne sytuacje życiowe
(796)
Przestępczość zorganizowana
(793)
Fantastyka
(781)
Relacja romantyczna
(776)
Wojsko
(762)
Historia
(716)
Sztuka
(710)
Literatura
(708)
Władcy
(704)
Psy
(700)
Osoby zaginione
(693)
Wybory życiowe
(690)
Zakochanie
(687)
Przedsiębiorstwo
(681)
Kultura
(670)
Polityka
(660)
Wojna
(642)
Boże Narodzenie
(639)
Dziennikarze
(639)
Powieść rosyjska
(636)
Arystokracja
(626)
Podróże
(614)
Matki i córki
(602)
Uczniowie
(595)
Dziecko
(592)
Uprowadzenie
(580)
Poszukiwania zaginionych
(573)
Powieść niemiecka
(568)
Mężczyzna
(557)
Język angielski
(545)
Śmierć
(539)
Koty
(530)
Powieść młodzieżowa
(530)
Spisek
(529)
Zemsta
(529)
Ludzie a zwierzęta
(527)
Zabójstwo seryjne
(526)
Dramat polski
(524)
Humor
(509)
Superbohaterowie
(508)
Powieść przygodowa
(506)
Polacy za granicą
(479)
Prywatni detektywi
(467)
Młodzież
(465)
Zarządzanie
(462)
Unia Europejska
(461)
Wakacje
(443)
Pisarze
(440)
Samotność
(431)
Czarownice i czarownicy
(425)
Chłopcy
(423)
Matematyka
(421)
Seryjni zabójcy
(421)
Polityka międzynarodowa
(420)
Krainy i światy fikcyjne
(419)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(419)
Powieść historyczna polska
(418)
Ojcowie i córki
(416)
Walka dobra ze złem
(415)
Władza
(412)
Szlachta
(407)
Pisarze polscy
(398)
Terroryzm
(397)
Teatr polski
(395)
Duchowość katolicka
(393)
Dojrzewanie
(391)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Media i komunikacja społeczna
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing mobilny / redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka. - Warszawa : Difin, 2019. - 172 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 - gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji / Magdalena Jaworowicz, Piotr Jaworowicz. - Warszawa : Difin, 2017. - 230 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 23 cm.
(Engram)
W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.: - omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku; - szerokie, praktyczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta; - przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C; - wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej; - porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2 - 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 543, [6] stron : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca i żyjąca w symbiozie z nowoczesnymi technologiami, to inspirator nowych pomysłów, kreator nietuzinkowych rozwiązań oraz przede wszystkim specjalista potrafiący wybrać skuteczną metodę realizacji skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyslany. Ksiązka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, gdzie chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej