Wycena
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory MBP
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(2)
Czytelnia dla dorosłych
(4)
Autor
Kubuj Dariusz (1971- )
(1)
Kucharska-Stasiak Ewa
(1)
Rokiel Maciej
(1)
Staszel Anna
(1)
Szczypa Piotr
(1)
Urbanek Grzegorz (ekonomia)
(1)
Zieniuk Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Biegli rewidenci
(1)
Księgowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(4916)
Powieść polska
(4867)
Powieść amerykańska
(3933)
Rodzina
(2836)
Polska
(2564)
Wycena
(-)
Przyjaźń
(2546)
Miłość
(2281)
Poezja polska
(2213)
Tajemnica
(1998)
Powieść angielska
(1948)
Literatura polska
(1907)
Śledztwo i dochodzenie
(1524)
Wojna 1939-1945 r.
(1508)
Magia
(1506)
Relacje międzyludzkie
(1410)
Opowiadanie polskie
(1360)
Zabójstwo
(1343)
Zwierzęta
(1271)
II wojna światowa (1939-1945)
(1201)
Książki dla małych dzieci
(1137)
Język polski
(1107)
Nastolatki
(1088)
Życie codzienne
(1074)
Rodzeństwo
(1060)
Dziewczęta
(997)
Pamiętniki polskie
(987)
Żydzi
(987)
Małżeństwo
(963)
Dzieci
(921)
Policjanci
(869)
Filozofia
(859)
Sekrety rodzinne
(830)
Powieść francuska
(812)
Uczucia
(806)
Trudne sytuacje życiowe
(796)
Przestępczość zorganizowana
(793)
Fantastyka
(781)
Relacja romantyczna
(776)
Wojsko
(763)
Historia
(716)
Sztuka
(710)
Literatura
(708)
Władcy
(704)
Psy
(700)
Osoby zaginione
(695)
Wybory życiowe
(692)
Zakochanie
(687)
Przedsiębiorstwo
(681)
Kultura
(670)
Polityka
(661)
Wojna
(642)
Boże Narodzenie
(639)
Dziennikarze
(639)
Powieść rosyjska
(636)
Arystokracja
(626)
Podróże
(615)
Matki i córki
(602)
Uczniowie
(599)
Dziecko
(592)
Uprowadzenie
(580)
Poszukiwania zaginionych
(573)
Powieść niemiecka
(568)
Mężczyzna
(557)
Język angielski
(545)
Śmierć
(539)
Koty
(530)
Powieść młodzieżowa
(530)
Spisek
(529)
Zemsta
(529)
Ludzie a zwierzęta
(527)
Zabójstwo seryjne
(526)
Dramat polski
(524)
Humor
(510)
Superbohaterowie
(508)
Powieść przygodowa
(506)
Polacy za granicą
(479)
Prywatni detektywi
(467)
Młodzież
(465)
Zarządzanie
(462)
Unia Europejska
(461)
Wakacje
(443)
Pisarze
(440)
Samotność
(431)
Czarownice i czarownicy
(425)
Chłopcy
(423)
Matematyka
(421)
Seryjni zabójcy
(421)
Polityka międzynarodowa
(420)
Krainy i światy fikcyjne
(419)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(419)
Powieść historyczna polska
(418)
Ojcowie i córki
(416)
Walka dobra ze złem
(415)
Władza
(412)
Szlachta
(408)
Pisarze polscy
(398)
Terroryzm
(397)
Teatr polski
(395)
Dojrzewanie
(393)
Duchowość katolicka
(393)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(3)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Zarządzanie i marketing
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Brand equity : metody badania siły marek / Dariusz Kubuj. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 455 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zarówno akademickie jak i komercyjne. Książka Dariusza Kubuja przeprowadza czytelnika przez ten labirynt pojęciowy, głęboko wnikając w genezę i ewolucję poszczególnych podejść na gruncie psychologii, socjologii, ekonomii, marketingu i zarządzania. Czytelnicy z pewnością docenią bardzo rzeczowe recenzje najpopularniejszych metod badania marek dostępne na polskim rynku – nigdy dotychczas nie zaprezentowano aż tylu szczegółów tych metodologii i nie poddano ich krytyce naukowej. Ważnym atutem jest przy tym unikalna wiedza praktyczna Autora, co pozwala na omawianie zalet i wad poszczególnych metod z uwzględnieniem doświadczeń zebranych w ciągu trzydziestoletniej pracy w biznesie. W książce nie zabrakło także ujęcia tematu z punktu widzenia najnowszych osiągnięć psychologii mówiących o roli nieświadomości i wywodzących się z tego nurtu badań neuromarketingowych. Jest to cenne źródło aktualnej wiedzy dla wszystkich praktyków marketingu, którzy zarządzają markami, pracowników firm badawczych oraz osób zajmujących się markami naukowo lub studiujących marketing, biznes i psychologię konsumenta. Książka odwołuje się do bardzo zaawansowanej i rzetelnej wiedzy z zakresu marketingu (badania cenowe), ekonomii i matematyki (rachunek prawdopodobieństwa), wiedzy o reklamie (jej rola w kontekście budowania marek) oraz postaw i procesów nieświadomych (psychologia). Ta interdyscyplinarność jest w mojej opinii ogromną zaletą. Nawet osoba dobrze znająca się na opisywanym zagadnieniu może się wiele nowego dowiedzieć. Autor odnosi się bardzo krytycznie do wielu podejść do rozumienia i badania marek (obecnych w nauce i praktyce), często stosowanych bezrefleksyjnie („bo zawsze się tak robi”), dyskutuje z nimi i argumentuje, dlaczego powinny być inaczej prowadzone. Prof. dr hab. Dominika Maison Katedra Psychologii Biznesu i Innowacji Społecznych, Uniwersytet Warszawski To interdyscyplinarne studium fenomenu marki. Po tę pozycję powinien koniecznie sięgnąć każdy, kto zajmuje się marketingiem, a także wszyscy ci, którzy interesują się światem wokół nas. Marki bowiem ten świat w znacznym stopniu zdominowały. Einstein powiedział kiedyś, że zagadnienia naukowe powinny być przedstawiane tak prosto, jak to możliwe. Ale nie prościej. Dariusz Kubuj tak właśnie przedstawia zagadnienia marki. Nikt w Polsce nie wie o tym temacie więcej niż on. prof. dr hab. Dariusz Doliński, kierownik Katedry Psychologii Społecznej, Wydział Psychologii we Wrocławiu, Uniwersytet SWPS
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomiczny wymiar nieruchomości / Ewa Kucharska-Stasiak. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2016. - 459 stron : ilustracje ; 24 cm.
Niniejsza pozycja stanowi próbę wieloaspektowego spojrzenia na nieruchomości. Mamy tu omówione zagadnienie istoty rynku, ale także mechanizmy jego funkcjonowania z uwzględnieniem długookresowych trendów, wyjaśnioną skomplikowaną naturę wartości nieruchomości oraz jej wyceny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 332/336 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wycena nowych technologii w budownictwie / Maciej Rokiel. - Wydanie 2. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza Polcen, 2010. - 292 strony : fotografie, rysunki, tabele, ; 24 cm.
Na okładce : Roboty remontowe : okładziny ceramiczne, konstrukcje żelbetowe, posadzki przemysłowe, hydroizolacje, renowacja starego budownictwa.
Poradnik obejmuje zagadnienia związane z robotami remontowymi z zakresu napraw konstrukcji żelbetowych, posadzek przemysłowych, powłok ochronnych i hydroizolacji oraz z renowacją i odtwarzaniem starego budownictwa, a także wzmacnianiem konstrukcji murowych. Książka zawiera ponad 80 szczegółowych rysunków technicznych, ok. 30 zdjęć i ponad 20 tabel. Zaktualizowana wersja poradnika obejmuje ponadto: indeks rzeczowy, przykładowy kosztorys oraz wykaz katalogów nakładów rzeczowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 66/69 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Wypożyczalnia nieczynna. Inwentaryzacja księgozbioru od 3 do 30 czerwca 2024 r.
Książka
W koszyku
Badanie wartości szacunkowych w praktyce rewizji finansowej / Anna Staszel, Paweł Zieniuk. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, copyright 2023. - 157 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
W książce zaprezentowano rozważania teoretyczne i badania empiryczne dotyczące praktyki badania wartości szacunkowych przez biegłych rewidentów w ramach procesu badania sprawozdań finansowych. Opracowanie zawiera rezultaty i wnioski z przeprowadzonych badań ankietowych na próbie polskich biegłych rewidentów. Monografia jest rezultatem prac badawczych, prowadzonych przez pracowników naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Uwzględnia najnowsze zmiany proceduralne, metodologiczne i systemowe współczesnej rewizji finansowej. O aktualności podejmowanego problemu badawczego świadczy uwzględnienie opinii biegłych rewidentów na temat zmian dotyczących badania szacunków księgowych i powiązanych ujawnień, wprowadzonych przez zmodyfikowany Krajowy Standard Badania (KSB) 540.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 657/659 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rachunkowość i podatki w logistyce : od teorii do praktyki / redakcja naukowa Piotr Szczypa. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 690 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Rachunkowość, a przede wszystkim podatki dotyczą wszystkich przedsiębiorstw, także tych prowadzących działalność z zakresu transportu i logistyki. Książka „Rachunkowość i podatki w logistyce. Od teorii do praktyki" adresowana jest do wszystkich, którzy chcą poznać i zrozumieć rolę rachunkowości oraz podatków w realizacji procesów logistycznych (m. in. studenci kierunków z zakresu transportu i logistyki, słuchacze studiów podyplomowych, szkoleń, kadra menedżerska przedsiębiorstw transportowych i logistycznych). Zgodnie z tytułem w każdym rozdziale prezentowane są treści teoretyczne, często wynikające z przepisów prawa. Uzupełnione są one przykładami z praktyki i zadaniami. Do każdego zadania podane jest rozwiązanie. Dzięki tej książce Czytelnik zdobędzie nie tylko wiedzę, ale także praktyczne umiejętności przydatne przede wszystkim w życiu zawodowym, a mianowicie: • rozróżnianie i dobieranie form ewidencji do potrzeb rachunkowości i podatków; • klasyfikowanie podatków, opłat i parapodatków w praktyce przedsiębiorstw transportowych i logistycznych; • charakteryzowanie procesów logistycznych; • interpretowanie składników bilansu przedsiębiorstwa ze szczególnym uwzględnieniem zasobów zaangażowanych w procesach logistycznych; • rozróżnianie przychodów i kosztów bilansowych oraz podatkowych w działalności logistycznej; • wykorzystanie informacji ze sprawozdania finansowego w procesach decyzyjnych; • identyfikowanie operacji gospodarczych związanych z procesami logistycznymi i określenie ich wpływu na składniki bilansu oraz rachunku zysków i strat; • budowanie planu kont z uwzględnieniem procesów logistycznych; • dokonywanie pomiaru i wyceny środków trwałych zaangażowanych w działalność logistyczną; • przeprowadzenie wyceny rozchodu zapasów materiałów, towarów i wyrobów gotowych; • ustalanie czasu pracy kierowców oraz kosztów krajowej i zagranicznej podróży służbowej; • dokonywanie rozliczeń z tytułu podatku dochodowego, podatku VAT, akcyzy oraz podatków i opłat lokalnych (podatek od środków transportu, podatek od nieruchomości, podatki i opłaty za użytkowanie środowiska i inne) w działalności logistycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 657/659 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie wartością i wycena marki : jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa / Grzegorz Urbanek. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 320 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Monografia stanowi naukowe opracowanie, będące zwieńczeniem badań Autora nad rolą marki jako czynnika determinującego wartość przedsiębiorstwa. Przedstawia nieprezentowane wcześniej w polskiej literaturze przedmiotu uporządkowane, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do roli marki w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa. Unikatowość zaprezentowanego w książce podejścia wynika z tego, że w przeciwieństwie do większości publikacji książkowych z obszaru brandingu, które koncentrują się na odpowiedzi na pytanie: ?Jak zbudować markę?", niniejsza monografia koncentruje się na odpowiedzi na pytanie: ?W jaki sposób marka buduje wartość przedsiębiorstwa i jak ją można wycenić?".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Wypożyczalnia nieczynna. Inwentaryzacja księgozbioru od 3 do 30 czerwca 2024 r.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej