Wizerunek przedsiębiorstwa
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory MBP
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(3)
Czytelnia dla dorosłych
(7)
Autor
Król Małgorzata (ekonomia)
(2)
Lipka Anna (organizacja i zarządzanie)
(2)
Waszczak Stanisław
(2)
Winnicka-Wejs Alicja
(2)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Kubuj Dariusz (1971- )
(1)
Mendryk Iwona
(1)
Serwański Tomasz
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Woźniakowski Mariusz
(1)
Ślifirska Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
Kobieta
(4888)
Powieść polska
(4867)
Powieść amerykańska
(3938)
Rodzina
(2816)
Polska
(2566)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(-)
Przyjaźń
(2530)
Miłość
(2272)
Poezja polska
(2213)
Tajemnica
(1981)
Powieść angielska
(1956)
Literatura polska
(1907)
Śledztwo i dochodzenie
(1519)
Wojna 1939-1945 r.
(1512)
Magia
(1493)
Relacje międzyludzkie
(1394)
Opowiadanie polskie
(1360)
Zabójstwo
(1332)
Zwierzęta
(1270)
II wojna światowa (1939-1945)
(1192)
Książki dla małych dzieci
(1137)
Język polski
(1108)
Nastolatki
(1075)
Życie codzienne
(1066)
Rodzeństwo
(1050)
Pamiętniki polskie
(989)
Dziewczęta
(987)
Żydzi
(986)
Małżeństwo
(960)
Dzieci
(918)
Filozofia
(860)
Policjanci
(860)
Sekrety rodzinne
(820)
Powieść francuska
(812)
Uczucia
(799)
Przestępczość zorganizowana
(790)
Trudne sytuacje życiowe
(787)
Fantastyka
(781)
Relacja romantyczna
(768)
Wojsko
(762)
Historia
(714)
Literatura
(707)
Sztuka
(707)
Władcy
(701)
Psy
(698)
Osoby zaginione
(689)
Wybory życiowe
(685)
Przedsiębiorstwo
(683)
Zakochanie
(681)
Kultura
(669)
Polityka
(658)
Dziennikarze
(638)
Boże Narodzenie
(637)
Powieść rosyjska
(636)
Wojna
(634)
Arystokracja
(625)
Podróże
(612)
Matki i córki
(598)
Dziecko
(592)
Uczniowie
(592)
Uprowadzenie
(574)
Poszukiwania zaginionych
(571)
Powieść niemiecka
(568)
Mężczyzna
(556)
Język angielski
(545)
Śmierć
(538)
Koty
(530)
Powieść młodzieżowa
(530)
Ludzie a zwierzęta
(526)
Zemsta
(526)
Dramat polski
(525)
Zabójstwo seryjne
(525)
Spisek
(524)
Superbohaterowie
(508)
Humor
(507)
Powieść przygodowa
(506)
Polacy za granicą
(475)
Prywatni detektywi
(466)
Młodzież
(465)
Zarządzanie
(463)
Unia Europejska
(461)
Wakacje
(441)
Pisarze
(434)
Samotność
(430)
Czarownice i czarownicy
(422)
Matematyka
(422)
Chłopcy
(421)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(419)
Seryjni zabójcy
(419)
Powieść historyczna polska
(418)
Polityka międzynarodowa
(417)
Ojcowie i córki
(415)
Krainy i światy fikcyjne
(413)
Walka dobra ze złem
(412)
Szlachta
(407)
Władza
(406)
Terroryzm
(397)
Pisarze polscy
(396)
Teatr polski
(395)
Dojrzewanie
(388)
Duchowość katolicka
(388)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Monografia
(3)
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu / Arkadiusz Bednarski. - Gliwice : Onepress, copyright 2020. - 204, [2] strony : wykresy ; 21 cm.
Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: „Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety”. I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podjęty problem ma dwojakiego charakteru znaczenie. Z jednej strony stricte indywidualny: kompletne jego skutki ujawniają się wyłącznie w sferze jednostkowej. Z drugiej zaś strony - poprzez ten wątek indywidualny - wpływa na kondycję organizacji, obniżając wartość pozostającego w jego gestii kapitału ludzkiego. Wywołuje to dalsze konsekwencje - w funkcjonowaniu organizacji na rynku, jej konkurencyjnej pozycji, jej wizerunku i empoloyer brandzie. Monografia stanowi kompendium wiedzy o cyberdyskredytacji pracowników traktowanych jako kapitał współczesnych organizacji. Kompendium o charakterze nowatorskim z zamiarem usatysfakcjonowania czytelnika poszukującego wiedzy i/lub rozwiązań praktycznych w omawianym zakresie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. C 005 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Brand equity : metody badania siły marek / Dariusz Kubuj. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 455 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zarówno akademickie jak i komercyjne. Książka Dariusza Kubuja przeprowadza czytelnika przez ten labirynt pojęciowy, głęboko wnikając w genezę i ewolucję poszczególnych podejść na gruncie psychologii, socjologii, ekonomii, marketingu i zarządzania. Czytelnicy z pewnością docenią bardzo rzeczowe recenzje najpopularniejszych metod badania marek dostępne na polskim rynku – nigdy dotychczas nie zaprezentowano aż tylu szczegółów tych metodologii i nie poddano ich krytyce naukowej. Ważnym atutem jest przy tym unikalna wiedza praktyczna Autora, co pozwala na omawianie zalet i wad poszczególnych metod z uwzględnieniem doświadczeń zebranych w ciągu trzydziestoletniej pracy w biznesie. W książce nie zabrakło także ujęcia tematu z punktu widzenia najnowszych osiągnięć psychologii mówiących o roli nieświadomości i wywodzących się z tego nurtu badań neuromarketingowych. Jest to cenne źródło aktualnej wiedzy dla wszystkich praktyków marketingu, którzy zarządzają markami, pracowników firm badawczych oraz osób zajmujących się markami naukowo lub studiujących marketing, biznes i psychologię konsumenta. Książka odwołuje się do bardzo zaawansowanej i rzetelnej wiedzy z zakresu marketingu (badania cenowe), ekonomii i matematyki (rachunek prawdopodobieństwa), wiedzy o reklamie (jej rola w kontekście budowania marek) oraz postaw i procesów nieświadomych (psychologia). Ta interdyscyplinarność jest w mojej opinii ogromną zaletą. Nawet osoba dobrze znająca się na opisywanym zagadnieniu może się wiele nowego dowiedzieć. Autor odnosi się bardzo krytycznie do wielu podejść do rozumienia i badania marek (obecnych w nauce i praktyce), często stosowanych bezrefleksyjnie („bo zawsze się tak robi”), dyskutuje z nimi i argumentuje, dlaczego powinny być inaczej prowadzone. Prof. dr hab. Dominika Maison Katedra Psychologii Biznesu i Innowacji Społecznych, Uniwersytet Warszawski To interdyscyplinarne studium fenomenu marki. Po tę pozycję powinien koniecznie sięgnąć każdy, kto zajmuje się marketingiem, a także wszyscy ci, którzy interesują się światem wokół nas. Marki bowiem ten świat w znacznym stopniu zdominowały. Einstein powiedział kiedyś, że zagadnienia naukowe powinny być przedstawiane tak prosto, jak to możliwe. Ale nie prościej. Dariusz Kubuj tak właśnie przedstawia zagadnienia marki. Nikt w Polsce nie wie o tym temacie więcej niż on. prof. dr hab. Dariusz Doliński, kierownik Katedry Psychologii Społecznej, Wydział Psychologii we Wrocławiu, Uniwersytet SWPS
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poprzednie wydanie pt. Cyberdyskredytacja pracowników : uwarunkowania, formy, implikacje.
"Przedstawiona do recenzji książka ma szereg walorów stanowiących o jej wartości. Z punktu widzenia poznawczego prezentuje rozwijające się zjawisko dyskredytowania pracowników organizacji z wykorzystaniem mediów internetowych. Istniejąca na ten temat literatura, szczególnie wziąwszy pod uwagę perspektywę nauk o zarządzaniu jest zdecydowanie uboga, a wobec skutków jakie tak wyrażana agresja przynosi - nie pozwala na skuteczne jej ograniczenie. Tu Autorzy mają ogromną zasługę w przybliżeniu i wyjaśnieniu omawianego zjawiska. Z punktu widzenia metodologicznego w książce zaprezentowano sposób badania relacji pomiędzy atakami cyberdyskredytacyjnymi a pozycją konkurencyjną organizacji. W warstwie praktycznej - zawarte w książce propozycje pozwalają na wybór instrumentów oddziaływania (zmniejszenie lub eliminowanie) na zakres natężenia agresji, tym samym poprawiając dobrostan organizacji". /z recenzji dr hab. Alicji Miś, prof. UEK/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 005 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest zbiorem artykułów prezentujących wyniki praca badawczych naukowców realizujących swoje badania w różnych ośrodkach akademickich w Polsce. Tematyka dotyczy szeroko rozumianego zarządzania zasobami ludzkimi. Przedstawiono m.in. problemy związane wynikające z faktu funkcjonowania w warunkach pandemii Covid-19 oraz zagadnienia wiążące ustalenia teoretyczne z zakresu ZZL z praktycznymi rozwiązaniami spotykanymi w organizacjach. Atutem monografii jest różnorodność poruszanych tematów. Opisy projektów badawczych i metodyki badań oraz uzyskanych wyników stanowić mogą źródło inspiracji dla młodych badaczy, jak również wspomagać wprowadzanie rozwiązań HR–owych w przedsiębiorstwach. Czytelnik znajdzie informacje dotyczące informatyzacji procesów HR, możliwości rozwoju kapitału ludzkiego, potencjalnych szans wynikających ze zróżnicowania pracowników oraz korzyści z wprowadzania rozwiązań ukierunkowanych na poprawę dobrostanu pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 005 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 005 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z wykorzystaniem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy, dynamiczny kontekst funkcjonowania marek, nie redukując kultury do uniwersalnych wymiarów psychologicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste – stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie biznesu pracują nad wzorcem profilu publicznego na kilku planach. Zapraszam Państwa do stworzenia własnego. Zaprojektowałam go w skróconej formie na potrzebę tej książki. Kim jestem dla Państwa w tej wyprawie? Jako trener komunikacji medialnej – zadaję pytanie i oddaję się słuchaniu. Dlaczego? Bo kiedy pada trafne pytanie, które powinnam umieć zadać, to w odpowiedzi na nie, a następnie w uważne wsłuchanie się w odpowiedź, otrzymuję idealny wzór na trening z komunikacji dla lidera biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 005 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie II uzupełnione i uaktualnione, wydanie I w Wydawnictwie Naukowym PWN. - Warszawa : PWN, 2023. - 354 strony : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Pierwsze wydanie pt.: Public relations praktycznie.
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków. Podręcznik jest niezbędnym źródłem wiedzy dla studentów kierunków dziennikarskich, związanych z marketingiem, komunikowaniem, public relations. Jest skierowany również do praktyków biznesu, menedżerów zajmujących się komunikacją i public relations w firmach, korporacjach, samorządach oraz rzeczników prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 657/659 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne, stawiają na autentyczny dialog, a jednocześnie z punktu widzenia działań marketingowych zachowują charakter promocyjny. W taki schemat komunikacji marketingowej wpisują się działania z zakresu public relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich głównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co w konsekwencji ma się przełożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajęcie istotnej pozycji w świadomości konsumenta, ale głównie na wzrost sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej