Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory MBP
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(5)
Czytelnia dla dorosłych
(4)
Autor
Andrzejewski Mariusz
(1)
Black Sam
(1)
Borkowska Stanisława
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Dale Margaret
(1)
Hampden-Turner Charles
(1)
Jonas Krzysztof
(1)
Kall Jacek
(1)
Kietliński Krzysztof
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Martínez Reyes Víctor Fernando
(1)
Młodkowski Paweł
(1)
Nawrot Bogumiła
(1)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(1)
Rogowski Waldemar (nauki ekonomiczne)
(1)
Sagan Adam
(1)
Trompenaars Alfons
(1)
Wójcik Leszek
(1)
Śnieżek Ewa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Przedsiębiorstwo
(3)
Etyka biznesu
(2)
Rachunkowość
(2)
Zarządzanie
(2)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Inwestycje
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Marketing
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Public relations
(1)
Płaca
(1)
Ryzyko inwestycyjne
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie międzykulturowe
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Znak towarowy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 657/659 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowanie związków organizacji z otoczeniem przy wykorzystaniu prawdziwej i pełnej informacji, zdobywanie wiarygodności, zaufania i istotnego wpływu na opinię publiczną - to podstawowe założeniapublic relations, dziedziny będącej integralną częścią nowoczesnego zarządzania. Działania w ramach public relations muszą być celowe,ciągłe i dostosowane do strategii organizacji. Od stopnia profesjonalizmu tych działań w dużej mierze zależy dziś sukces przedsiębiorstwa. Książka profesora Sama Blacka jest podręcznikiem oferującym profesjonalne podejście do zagadnienia. Omawia kompleksowo problematykę public relations - od definicji, znaczenia i rozwoju, poprzez opisy przypadków (przykłady programów public relations), po szczegółowy instruktaż dotyczący technik odpowiednich w określonych sytuacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 65 [Wypożyczalnia] (2 egz.)
Wypożyczalnia nieczynna. Inwentaryzacja księgozbioru od 3 do 30 czerwca 2024 r.
Filia nr 2 (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia nieczynna. Inwentaryzacja księgozbioru od 3 do 30 czerwca 2024 r.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 331 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 331 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Choć etyka biznesu jest młodą dziedziną, liczy sobie bowiem zaledwie kilkadziesiąt lat, większość czołowych firm ze Stanów Zjednoczonych i co trzecia duża firma brytyjska opracowały własne kodeksy postępowania etycznego. Również w Polsce coraz więcej firm ma i stosuje takie kodeksy. Aby bowiem firma mogła się rozwijać, potrzebuje nie tylko dobrych produktów i profesjonalnego zarządzania, ale i zaufania społecznego. Etyczne postępowanie jest najlepszą drogą, by to zaufanie zdobyć. Analiza porównawcza przeprowadzona w pierwszej części książki dowodzi znacznej zgodności wskazań etycznych wielkich religii. Wszystkie akceptują przedsiębiorczość i dążenie do osiągania zysku, pod warunkiem, że zysk nie jest jedynym celem działalności, osiąga się go w godziwy sposób i respektuje przy tym prawa pracowników. Autor części drugiej, korzystając z teorii gier, udowadnia, że wyniszczająca konkurencja nie jest właściwą metodą prowadzenia biznesu. Omawia też ważny temat odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Wypożyczalnia nieczynna. Inwentaryzacja księgozbioru od 3 do 30 czerwca 2024 r.
Książka
W koszyku
Tematyka poruszana w książce obejmuje przede wszystkim ocenę efektywności inwestycji rzeczowych. Autor przedstawił teoretyczne zagadnienia związane z bezwzględnymi i względnymi metodami oceny efektywności przedsięwzięć inwestycyjnych, podając praktyczne wskazówki i propozycje rozwiązań występujących najczęściej problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 330 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 65 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Wypożyczalnia nieczynna. Inwentaryzacja księgozbioru od 3 do 30 czerwca 2024 r.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 316 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Wypożyczalnia nieczynna. Inwentaryzacja księgozbioru od 3 do 30 czerwca 2024 r.
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Jacek Kall, Ryszard Kłeczek, Adam Sagan. - Wydanie 2. zmienione i uzupełnione - Kraków : Oficyna Ekonomiczna - Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych, 2013. - 320 stron : ilustracje ; 24 cm.
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas. We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się, zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki. W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak: * świadomość i wizerunek marki, lojalność wobec marki oraz mechanizm oddziaływania marki na decyzje zakupowe, * sposoby pomiaru świadomości i wizerunku marki oraz świadomości kategorii produktu, * skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wybór elementów marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu), * zarządzanie portfelem marek, * techniki reklamowe używane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru świadomości reklamy, * finansowe aspekty zarządzania wartością marki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Wypożyczalnia nieczynna. Inwentaryzacja księgozbioru od 3 do 30 czerwca 2024 r.
Filia nr 2 (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia nieczynna. Inwentaryzacja księgozbioru od 3 do 30 czerwca 2024 r.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej