Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory MBP
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(1)
Czytelnia dla dorosłych
(1)
Autor
Kaznowski Dominik
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Badania marketingowe
(1)
E-konsumenci
(1)
Internet
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Media społecznościowe
(1)
Model biznesowy
(1)
Multimedia
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reklama internetowa
(1)
Telewizja internetowa
(1)
Web 2.0
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Nowy marketing / Dominik Kaznowski. - Warszawa : VFP Communications, 2008. - 176 stron : ilustracje ; 23 cm.
Jak internet wpływa na zmiany postaw konsumentów? Jaki naprawdę jest jego zasięg? Jak zaplanować skuteczną kampanię marketingową w sieci? Co to jest Web 2.0 i jak wykorzystać ten trend w marketingu? Kim są polscy użytkownicy internetu? W tej książce znajdziesz odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Autor pokazuje, jak sieć zrewolucjonizowała komunikację międzyludzką i w jaki sposób firmy funkcjonujące w nowej rzeczywistości komunikacyjnej mogą się skutecznie promować, sprzedawać swoje produkty i usługi. Ta publikacja jest jednak skierowana przede wszystkim do przeciętnego użytkownika internetu. To jedna z niewielu książek o internecie, której nie trzeba tłumaczyć z polskiego na nasze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Czytelnia dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej