Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory MBP
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Placówka
Czytelnia dla dorosłych
(3)
Autor
Korkuć Maciej
(1)
Kuligowska-Korzeniewska Anna
(1)
Kędziora Alicja
(1)
Wójciak Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Aktorzy polscy
(1)
Kreatywność
(1)
Kuraś, Józef (1915-1947)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Moda
(1)
Modrzejewska, Helena (1840-1909)
(1)
Podziemie polityczne i zbrojne (1944-1956)
(1)
Projektowanie mody
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Teatr polski
(1)
Ubiór
(1)
Wojna partyzancka
(1)
Temat: czas
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Podhale
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Biografie
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 94(438).082 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Zarządzania Kulturą. tom XXIII)
Moda jako przedmiot rozważań naukowych nie jest traktowana poważnie, zwłaszcza przez przedstawicieli nauk o zarządzaniu. Nie wiedzieć czemu badania poświęcone modzie i markom modowym (w przeciwieństwie do analiz działań i strategii banków, firm naftowych telekomunikacyjnych czy producentów z branży motoryzacyjnej) nie miałyby zasługiwać na poważne potraktowanie, ale tak właśnie często się zdarza […]. Jest to tym dziwniejsze, że branża modowa jest jedną z ważniejszych gałęzi gospodarek krajów unijnych; można wręcz zaryzykować stwierdzenie, że jest jedną ze specjalności eksportowych Unii Europejskiej. Dość stwierdzić, że w rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ, w pierwszej szóstce marek z kategorii odzież połowa wywodzi się ze Starego Kontynentu, a najcenniejsza europejska marka odzieżowa, hiszpańska Zara ma większą wartość, niż takie „poważne” marki jak choćby marki naftowe Shell oraz ExxonMobil, banki J.P. Morgan, Citi oraz Bank of America, albo technologiczne, jak Siemens, HP czy Dell.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 39 [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej