Marketing narodowy
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory MBP
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(1)
Placówka
Księgozbiór dziecięcy
(1)
Czytelnia dla dorosłych
(6)
Autor
Dudzik Teresa Magdalena
(1)
Glińska Ewa (socjolog)
(1)
Jakubiak Krzysztof (marketing)
(1)
Kaczmarek Piotr (politolog)
(1)
Marek Michał (politolog)
(1)
Materna Grzegorz
(1)
Ociepka Beata
(1)
Pawłowicz Bohdan
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Sikora Tomasz (ekonomia)
(1)
Skibińska Ewa
(1)
Surowicz Agnieszka
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Zaborowski Adam (1948- )
(1)
Zapolska-Szcześniak Sylwia
(1)
Łazowski Maciej (1985- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Menedżerowie
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(4884)
Powieść polska
(4867)
Powieść amerykańska
(3938)
Rodzina
(2814)
Polska
(2566)
Marketing narodowy
(-)
Przyjaźń
(2529)
Miłość
(2271)
Poezja polska
(2213)
Tajemnica
(1976)
Powieść angielska
(1956)
Literatura polska
(1907)
Śledztwo i dochodzenie
(1517)
Wojna 1939-1945 r.
(1512)
Magia
(1492)
Relacje międzyludzkie
(1392)
Opowiadanie polskie
(1360)
Zabójstwo
(1331)
Zwierzęta
(1270)
II wojna światowa (1939-1945)
(1192)
Książki dla małych dzieci
(1137)
Język polski
(1108)
Nastolatki
(1074)
Życie codzienne
(1066)
Rodzeństwo
(1049)
Pamiętniki polskie
(989)
Dziewczęta
(986)
Żydzi
(986)
Małżeństwo
(959)
Dzieci
(916)
Filozofia
(860)
Policjanci
(854)
Sekrety rodzinne
(819)
Powieść francuska
(812)
Uczucia
(799)
Przestępczość zorganizowana
(789)
Trudne sytuacje życiowe
(785)
Fantastyka
(781)
Relacja romantyczna
(766)
Wojsko
(762)
Historia
(714)
Literatura
(707)
Sztuka
(707)
Władcy
(701)
Psy
(698)
Osoby zaginione
(687)
Przedsiębiorstwo
(683)
Wybory życiowe
(683)
Zakochanie
(680)
Kultura
(669)
Polityka
(658)
Dziennikarze
(637)
Boże Narodzenie
(636)
Powieść rosyjska
(636)
Wojna
(634)
Arystokracja
(624)
Podróże
(612)
Matki i córki
(597)
Dziecko
(592)
Uczniowie
(592)
Uprowadzenie
(573)
Powieść niemiecka
(568)
Poszukiwania zaginionych
(567)
Mężczyzna
(556)
Język angielski
(545)
Śmierć
(538)
Koty
(530)
Powieść młodzieżowa
(530)
Ludzie a zwierzęta
(526)
Dramat polski
(525)
Zemsta
(525)
Zabójstwo seryjne
(524)
Spisek
(523)
Superbohaterowie
(508)
Humor
(507)
Powieść przygodowa
(506)
Polacy za granicą
(475)
Prywatni detektywi
(466)
Młodzież
(464)
Zarządzanie
(463)
Unia Europejska
(461)
Wakacje
(441)
Pisarze
(433)
Samotność
(429)
Matematyka
(422)
Chłopcy
(421)
Czarownice i czarownicy
(421)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(419)
Powieść historyczna polska
(418)
Seryjni zabójcy
(418)
Polityka międzynarodowa
(417)
Ojcowie i córki
(414)
Krainy i światy fikcyjne
(413)
Walka dobra ze złem
(412)
Szlachta
(407)
Władza
(406)
Pisarze polscy
(396)
Terroryzm
(396)
Teatr polski
(395)
Duchowość katolicka
(388)
Stworzenia fantastyczne
(388)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Azja Wschodnia
(1)
Charków (Ukraina, obw. charkowski)
(1)
Chiny
(1)
Donieck (Ukraina, obw. doniecki)
(1)
Odessa (Ukraina, obw. odeski)
(1)
Półwysep Krymski (Ukraina)
(1)
Region Pacyfiku
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręcznik
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Historia
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. - Stan prawny 2 listopada 2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 352 s. : il. ; 24 cm.
Publikacja jest nowatorską próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta w polskiej literaturze przedmiotu ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje rekomendacje co do usprawnień i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książkę cechuje bogata pod względem ilościowym oraz właściwie pod względem jakościowym dobrana literatura, transparentność wywodu oraz umiejętności autorskiej diagnozy, oceny i prognozy. Wielowątkowa i udana pod kątem metodologicznym i merytorycznym monografia autorstwa dr Piotra Kaczmarka jest dziełem dojrzałym, interesującym poznawczo i przydatnym studentom wybranych kierunków, szczególnie stosunków międzynarodowych, nauk o bezpieczeństwie i nauk politycznych. Może też wzbudzać zainteresowanie wśród teoretyków i praktyków zawodowych zainteresowanych problemem geopolitycznej rywalizacji i współpracy Stanów Zjednoczonych i Chińskiej Republiki Ludowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 32 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka opisuje sposoby działania rosyjskich ośrodków dezinformacyjnych, ze wskazaniem na główne kierunki aktywności Federacji Rosyjskiej w wojnie informacyjnej prowadzonej przeciwko państwu ukraińskiemu. Opierając się na dostępnych monografiach i analizach tematu, autor omawia przykłady kampanii dezinformacyjnych oraz narracji, które, jak się wydaje, są kluczowe dla operacji realizowanych przez Federację Rosyjską. Autor omówił mechanizmy używanych do popularyzacji treści dezinformacyjnych i manipulowania rzeczywistością. Analiza materiałów publikowanych na portalach internetowych, czynnie uczestniczących w działaniach propagandowych prowadzonych przez Federację Rosyjską, pozwoliła autorowi wejrzeć w złożoność procesu dezinformacji (m.in. w metody wykorzystywane w przestrzeni informacyjnej, medialnej i fizycznej, sposoby wzmacniania przekazów i ich wpływ na świadomość społeczną, wzajemne przenikanie się i nakładanie narracji i kampanii dezinformacyjnych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 32 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 32(438) [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Setna rocznica odzyskania niepodległości to świetny powód do tego, by zaciekawić naszym krajem i jego historią najmłodsze pokolenie. Wielka księga małego patrioty pozwoli dzieciom lepiej poznać Polskę – jej historię, przyrodę, bohaterów – ale też da pretekst do rozmów o tym, czym jest patriotyzm i co współcześnie oznacza bycie patriotą. Mnóstwo ciekawostek i treści z humorem sprawiają, że wiedza o Polsce przestaje być nudna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(438) [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: dyplomacja, turystyka, sport, kultura.
Adam Zaborowski, w czasie około 45-letniej kariery zawodowej pełnił m.in. funkcje: wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej odpowiedzialnego za zagraniczną promocję turystyczną Polski, doradcy prezesa POT odpowiadającego za koordynację naj-większej kampanii promocyjnej i reklamowej Polski w kontekście UEFA EURO 2012™, w tym współpracę z UEFA, radcy Ambasady RP w Berlinie odpowiedzialnego za koordynację promocji gospodarczej Polski w Niemczech, wiceprezesa OST Gromada.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 32(438) [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej