251595
Książka
W koszyku
Autorzy książki, dyrektor technologiczny i dyrektor rozwoju strategii Fujitsu, prezentują koncepcję elastyczności w świadczeniu usług, z powodzeniem realizowaną w ich firmie. Przedstawiają proste, a zarazem skuteczne zasady dotyczące projektowania usług: + opartych na silnej więzi z klientem, + ewoluujących wraz z jego potrzebami, + dostosowanych do procesów, technologii i kultury klienta, + działających w niezawodny sposób z elegancką prostotą.
Status dostępności:
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 657/659 [Czytelnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. okł.: Sprzedaż, obsługa klienta
Uwaga ogólna
Na okł. podtyt.: sprzedaż, obsługa klienta.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej