Janowski Marcin (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory MBP
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Czytelnia dla dorosłych
(3)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Janowski Marcin (ekonomia)
(-)
Krzyżanowski Julian
(424)
Fabianowska Małgorzata
(354)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(341)
Mickiewicz Adam
(331)
Steel Danielle (1947- )
(318)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(311)
Otwinowska Barbara
(309)
Roberts Nora (1950- )
(300)
Zarawska Patrycja
(274)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Popławska Anna
(248)
Drewnowski Jacek
(239)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Włodarczyk Barbara
(223)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(219)
King Stephen (1947- )
(218)
Shakespeare William (1564-1616)
(216)
Disney Walt
(215)
Drewnowski Jacek (1974- )
(214)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(202)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Ławnicki Lucjan
(194)
Christie Agatha (1890-1976)
(191)
Domańska Joanna (1970- )
(190)
Mazan Maciejka
(187)
Cieślik Donata
(186)
Dybała Paweł (1981- )
(184)
Prus Bolesław (1847-1912)
(182)
Chotomska Wanda (1924- )
(179)
Szulc Andrzej
(174)
Webb Holly
(170)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(168)
Siemianowski Roch (1950- )
(168)
Rzehak Wojciech
(166)
Jachowicz Stanisław
(159)
Braiter Paulina (1968- )
(154)
Mosiewicz Maria
(154)
Marciniakówna Anna
(147)
Sandemo Margit (1924- )
(145)
Zimnicka Iwona
(145)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(144)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(143)
Iwaszkiewicz Jarosław
(143)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(143)
Birek Wojciech (1961- )
(139)
Mróz Remigiusz (1987- )
(139)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(139)
Lech Justyna
(138)
Spirydowicz Ewa
(137)
Rolando Bianka
(131)
Cholewa Piotr W
(130)
Markiewicz Henryk
(129)
Możdżyńska Aldona
(125)
Siewior-Kuś Alina
(125)
Szancer Jan Marcin
(125)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(124)
Polkowski Andrzej
(122)
Naczyńska Zuzanna
(120)
Czechowicz Józef
(119)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(119)
Olejnik Donata
(119)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(119)
Sidorkiewicz Tomasz
(116)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(114)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(113)
Tuwim Julian (1894-1953)
(113)
Szypuła Wojciech
(111)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(109)
Grabowski Andrzej
(107)
Nesme Alexis
(106)
Williams Sophy
(106)
Głowińska Anita
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Popławska Anna (filolog)
(105)
Skowrońska Emilia
(105)
Zadura Janusz (1968- )
(105)
Courths-Mahler Jadwiga (1867-1950)
(104)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(104)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(103)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(102)
Strzelec Małgorzata
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Wyżyński Tomasz
(101)
Mortka Marcin (1976- )
(99)
Supeł Barbara
(99)
Wilusz Tomasz
(99)
Braiter Paulina
(98)
Brzechwa Jan
(98)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Marka (ekonomia)
(2)
Popyt
(2)
Przedsiębiorstwo kurierskie
(2)
Usługi kurierskie
(2)
Aplikacja mobilna
(1)
Atrakcje turystyczne
(1)
Badania rynku
(1)
Domy kultury
(1)
Ekspansja
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Jakość usług
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Logistyka miejska
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Media społecznościowe
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Nierówności regionalne
(1)
Podaż
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polityka spójności UE
(1)
Polityka transportowa
(1)
Portale internetowe
(1)
Praca kulturalno-oświatowa
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Programy pomocowe UE
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Ruchliwość społeczna
(1)
Rynek
(1)
Rzeczywistość rozszerzona
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Technologie asystujące
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Warunkowanie ewaluatywne (psychologia)
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Monografia
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Przewodnik turystyczny
(1)
Przewodniki elektroniczne
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Transport i logistyka
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1212) 1188)
Na stronie tytułowej także tom 1212. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
"Monografia, którą oddajemy w ręce czytelników, wpisuje się w nurt badań nad rozwojem regionalnym - uznawanym za ważny trend współczesnej ekonomii realizowanych w warunkach postępującego ucyfrowienia życia społeczno-gospodarczego. Ucyfrowienie nie tylko procesów gospodarczych, ale także stosunków międzyludzkich, tworzy nowe warunki kształtujące dalszy rozwój, w tym rozwój regionalny, który dokonuje się z uwzględnieniem upowszechnienia nowoczesnych technologii informacyjno- komunikacyjnych w różnych obszarach życia społeczno-gospodarczego. Tylko szeroko zakrojone działania uwzględniające upowszechnianie się nowoczesnych technologii pozwolą w sposób sprawny przeprowadzać proces rozwoju regionalnego i nadać mu pożądaną dynamikę. Wiodącym tematem rozważań podjętym przez Autorów było przedstawienie innowacyjności w rozwoju regionalnym Polski.Przedstawiona publikacja może stanowić inspirację do prezentowania rozwiązań wykorzystywanych w innych obszarach życia społeczno-gospodarczego, co pozwoli dzielić się kolejnymi dobrymi praktykami przyczyniającymi się do rozwoju regionalnego w warunkach współcześnie zachodzących przemian społecznych, technologicznych i ekonomicznych". /ze Wstępu/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 332/336 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1253) 1179)
Na stronie tytułowej także tom 1253. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Do najważniejszych aspektów przyczyniających się do sukcesu w kreowaniu marki przez operatorów usług kurierskich zaliczyć można przede wszystkim (poza długim czasem i konsekwencją działania) odpowiednią relację ceny do jakości usługi, trafne odczytywanie oczekiwań klientów docelowych, wartość dodaną usługi, innowacyjność oraz wykorzystanie nowoczesnych mediów do kształtowanie czynnika lojalnościowego. Są to obok wielu innych aspektów konieczne warunki, które muszą zostać spełnione i odpowiednio ze sobą skorelowane, aby marka była wyróżnikiem przedsiębiorstwa świadczącego usługi kurierskie. Warto zaznaczyć, że pominięcie tych podstawowych kryteriów w kreowaniu marki może przyczynić się nie tylko do strat finansowych, lecz także utraty zaufania i pozycji na rynku, co jest o wiele bardziej odczuwalne w skutkach dla operatorów świadczących usługi kurierskie niż utrata środków finansowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 656 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek usług kurierskich w Polsce / Marcin Janowski, Wiesław Maziarz. - Wydanie I. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020. - 127, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1245) 1171)
Na stronie tytułowej także tom 1245. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
"Rynek usług kurierskich stanowi współcześnie jeden z najdynamiczniej rozwijających się obszarów polskiej gospodarki. Z jednej strony jest to bez wątpienia konsekwencją zmieniających się preferencji konsumentów, którzy w coraz większym stopniu zainteresowani są jakościowymi aspektami oferty, głównie szybkością, terminowością, kompleksowością oraz elastycznością procesu świadczenia usług o charakterze pocztowym". /ze Wstępu/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej