Program lojalnościowy
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory MBP
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Czytelnia dla dorosłych
(3)
Autor
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Dziawgo Danuta (1969- )
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Temat
Kobieta
(4913)
Powieść polska
(4867)
Powieść amerykańska
(3935)
Rodzina
(2834)
Polska
(2564)
Program lojalnościowy
(-)
Przyjaźń
(2545)
Miłość
(2279)
Poezja polska
(2213)
Tajemnica
(1996)
Powieść angielska
(1949)
Literatura polska
(1907)
Śledztwo i dochodzenie
(1524)
Wojna 1939-1945 r.
(1509)
Magia
(1506)
Relacje międzyludzkie
(1409)
Opowiadanie polskie
(1360)
Zabójstwo
(1341)
Zwierzęta
(1271)
II wojna światowa (1939-1945)
(1200)
Książki dla małych dzieci
(1137)
Język polski
(1107)
Nastolatki
(1087)
Życie codzienne
(1070)
Rodzeństwo
(1057)
Dziewczęta
(997)
Pamiętniki polskie
(987)
Żydzi
(987)
Małżeństwo
(963)
Dzieci
(921)
Policjanci
(867)
Filozofia
(859)
Sekrety rodzinne
(828)
Powieść francuska
(812)
Uczucia
(806)
Trudne sytuacje życiowe
(796)
Przestępczość zorganizowana
(793)
Fantastyka
(781)
Relacja romantyczna
(776)
Wojsko
(762)
Historia
(716)
Sztuka
(710)
Literatura
(708)
Władcy
(704)
Psy
(700)
Osoby zaginione
(693)
Wybory życiowe
(690)
Zakochanie
(687)
Przedsiębiorstwo
(681)
Kultura
(670)
Polityka
(660)
Wojna
(642)
Boże Narodzenie
(639)
Dziennikarze
(639)
Powieść rosyjska
(636)
Arystokracja
(626)
Podróże
(614)
Matki i córki
(602)
Uczniowie
(595)
Dziecko
(592)
Uprowadzenie
(580)
Poszukiwania zaginionych
(573)
Powieść niemiecka
(568)
Mężczyzna
(557)
Język angielski
(545)
Śmierć
(539)
Koty
(530)
Powieść młodzieżowa
(530)
Spisek
(529)
Zemsta
(529)
Ludzie a zwierzęta
(527)
Zabójstwo seryjne
(526)
Dramat polski
(524)
Humor
(509)
Superbohaterowie
(508)
Powieść przygodowa
(506)
Polacy za granicą
(479)
Prywatni detektywi
(467)
Młodzież
(465)
Zarządzanie
(462)
Unia Europejska
(461)
Wakacje
(443)
Pisarze
(440)
Samotność
(431)
Czarownice i czarownicy
(425)
Chłopcy
(423)
Matematyka
(421)
Seryjni zabójcy
(421)
Polityka międzynarodowa
(420)
Krainy i światy fikcyjne
(419)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(419)
Powieść historyczna polska
(418)
Ojcowie i córki
(416)
Walka dobra ze złem
(415)
Władza
(412)
Szlachta
(407)
Pisarze polscy
(398)
Terroryzm
(397)
Teatr polski
(395)
Duchowość katolicka
(393)
Dojrzewanie
(391)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na okładce: Najnowsze trendy i rozwiązania stosowane w programach lojalnościowych, studia przypadków najlepszych polskich programów.
Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 657/659 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy związanej z lojalnością konsumentów i inwestorów. Charakteryzuje programy, które stanowią narzędzie wykorzystywane do budowania i zarządzania lojalnością. O nowatorstwie monografii decyduje fakt, że wskazano w niej na implementację narzędzia wykorzystywanego w marketingu i zarządzania klientami do obszaru finansów i zarządzania strukturą akcjonariuszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 332/336 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej