Reklama radiowa
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory MBP
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(2)
Czytelnia dla dorosłych
(4)
Autor
Grzegorczyk Adam
(1)
Hermanowski Marcin
(1)
Kall Jacek
(1)
Kubaczewska Wiesława
(1)
McLeish Robert
(1)
Mruk Henryk
(1)
Sadza Agata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Pracownicy agencji reklamowych
(1)
Studenci
(1)
Temat
Kobieta
(4913)
Powieść polska
(4867)
Powieść amerykańska
(3935)
Rodzina
(2834)
Polska
(2564)
Reklama radiowa
(-)
Przyjaźń
(2545)
Miłość
(2279)
Poezja polska
(2213)
Tajemnica
(1996)
Powieść angielska
(1949)
Literatura polska
(1907)
Śledztwo i dochodzenie
(1524)
Wojna 1939-1945 r.
(1509)
Magia
(1506)
Relacje międzyludzkie
(1409)
Opowiadanie polskie
(1360)
Zabójstwo
(1341)
Zwierzęta
(1271)
II wojna światowa (1939-1945)
(1200)
Książki dla małych dzieci
(1137)
Język polski
(1107)
Nastolatki
(1087)
Życie codzienne
(1070)
Rodzeństwo
(1057)
Dziewczęta
(997)
Pamiętniki polskie
(987)
Żydzi
(987)
Małżeństwo
(963)
Dzieci
(921)
Policjanci
(867)
Filozofia
(859)
Sekrety rodzinne
(828)
Powieść francuska
(812)
Uczucia
(806)
Trudne sytuacje życiowe
(796)
Przestępczość zorganizowana
(793)
Fantastyka
(781)
Relacja romantyczna
(776)
Wojsko
(762)
Historia
(716)
Sztuka
(710)
Literatura
(708)
Władcy
(704)
Psy
(700)
Osoby zaginione
(693)
Wybory życiowe
(690)
Zakochanie
(687)
Przedsiębiorstwo
(681)
Kultura
(670)
Polityka
(660)
Wojna
(642)
Boże Narodzenie
(639)
Dziennikarze
(639)
Powieść rosyjska
(636)
Arystokracja
(626)
Podróże
(614)
Matki i córki
(602)
Uczniowie
(595)
Dziecko
(592)
Uprowadzenie
(580)
Poszukiwania zaginionych
(573)
Powieść niemiecka
(568)
Mężczyzna
(557)
Język angielski
(545)
Śmierć
(539)
Koty
(530)
Powieść młodzieżowa
(530)
Spisek
(529)
Zemsta
(529)
Ludzie a zwierzęta
(527)
Zabójstwo seryjne
(526)
Dramat polski
(524)
Humor
(509)
Superbohaterowie
(508)
Powieść przygodowa
(506)
Polacy za granicą
(479)
Prywatni detektywi
(467)
Młodzież
(465)
Zarządzanie
(462)
Unia Europejska
(461)
Wakacje
(443)
Pisarze
(440)
Samotność
(431)
Czarownice i czarownicy
(425)
Chłopcy
(423)
Matematyka
(421)
Seryjni zabójcy
(421)
Polityka międzynarodowa
(420)
Krainy i światy fikcyjne
(419)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(419)
Powieść historyczna polska
(418)
Ojcowie i córki
(416)
Walka dobra ze złem
(415)
Władza
(412)
Szlachta
(407)
Pisarze polscy
(398)
Terroryzm
(397)
Teatr polski
(395)
Duchowość katolicka
(393)
Dojrzewanie
(391)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Reklama / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 stron ; 24 cm.
Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie. Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej. W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 65 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 657/659 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wydanie 2. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydaw.Ekonomiczne, 2002. - 200 stron : tablice ; 20 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Autor wyjaśnia, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne informacje, do kogo i w jakim celu skierować reklamę, co i jak obiecać w reklamie, jak przygotować plan mediów oraz ile wydać na reklamę. Pomaga także wybrać odpowiednie media i rodzaje reklamy oraz tłumaczy, jak przeprowadzić testowanie wstępne reklamy oraz zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 65 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 1
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 7 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 7 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej