Marston Mick
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory MBP
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Księgozbiór dziecięcy
(2)
Filia nr 1
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Marston Mick
(-)
Krzyżanowski Julian
(424)
Fabianowska Małgorzata
(354)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(341)
Mickiewicz Adam
(331)
Steel Danielle (1947- )
(318)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(311)
Otwinowska Barbara
(309)
Roberts Nora (1950- )
(300)
Zarawska Patrycja
(274)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Popławska Anna
(248)
Drewnowski Jacek
(239)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Włodarczyk Barbara
(223)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(219)
King Stephen (1947- )
(218)
Shakespeare William (1564-1616)
(216)
Disney Walt
(215)
Drewnowski Jacek (1974- )
(214)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(202)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Ławnicki Lucjan
(194)
Christie Agatha (1890-1976)
(191)
Domańska Joanna (1970- )
(190)
Mazan Maciejka
(187)
Cieślik Donata
(186)
Dybała Paweł (1981- )
(184)
Prus Bolesław (1847-1912)
(182)
Chotomska Wanda (1924- )
(179)
Szulc Andrzej
(174)
Webb Holly
(170)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(168)
Siemianowski Roch (1950- )
(168)
Rzehak Wojciech
(166)
Jachowicz Stanisław
(159)
Braiter Paulina (1968- )
(154)
Mosiewicz Maria
(154)
Marciniakówna Anna
(147)
Sandemo Margit (1924- )
(145)
Zimnicka Iwona
(145)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(144)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(143)
Iwaszkiewicz Jarosław
(143)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(143)
Birek Wojciech (1961- )
(139)
Mróz Remigiusz (1987- )
(139)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(139)
Lech Justyna
(138)
Spirydowicz Ewa
(137)
Rolando Bianka
(131)
Cholewa Piotr W
(130)
Markiewicz Henryk
(129)
Możdżyńska Aldona
(125)
Siewior-Kuś Alina
(125)
Szancer Jan Marcin
(125)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(124)
Polkowski Andrzej
(122)
Naczyńska Zuzanna
(120)
Czechowicz Józef
(119)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(119)
Olejnik Donata
(119)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(119)
Sidorkiewicz Tomasz
(116)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(114)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(113)
Tuwim Julian (1894-1953)
(113)
Szypuła Wojciech
(111)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(109)
Grabowski Andrzej
(107)
Nesme Alexis
(106)
Williams Sophy
(106)
Głowińska Anita
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Popławska Anna (filolog)
(105)
Skowrońska Emilia
(105)
Zadura Janusz (1968- )
(105)
Courths-Mahler Jadwiga (1867-1950)
(104)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(104)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(103)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(102)
Strzelec Małgorzata
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Wyżyński Tomasz
(101)
Mortka Marcin (1976- )
(99)
Supeł Barbara
(99)
Wilusz Tomasz
(99)
Braiter Paulina
(98)
Brzechwa Jan
(98)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Temat
Programowanie (informatyka)
(2)
Kodowanie
(1)
Python (język programowania)
(1)
Scratch
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Baw się kodem : Twoja własna gra / Piotr Cieślak. - Warszawa : Helion, 2017. - 94 strony : ilustracje ; 26 cm.
W klubie CoderDojo młodzi ludzie rozwijają pasję programowania, spotykają się z podobnymi sobie zapaleńcami, aby uczyć się nowych rzeczy i wspólnie, pod opieką mentora, realizować niesamowite projekty. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie weź udział w zajęciach. Możesz też po prostu założyć i poprowadzić własne Dojo. Jako że będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można razem z przyjaciółmi robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą grę! W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja. Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i "utratę części zdrowia" po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy - jeśli tylko tego zapragniesz! W tej książce: podstawowe zasady pracy podczas programowania funkcje, obiekty, pętle i inne elementy kodu oraz ich wykorzystanie gruntowne podstawy JavaScriptu przeciążanie funkcji, generowanie liczb losowych, wykonywanie obliczeń debugowanie kodu pomysły na ulepszanie gry POMYSŁY + PRZYJACIELE = KOD
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: A beginner's guide to coding. Na okładce: Baw się i ucz ze Scratchem i Pythonem.
Marzysz o tworzeniu własnych gier komputerowych? Chcesz wydać polecenie swojemu komputerowi, by odparł atak latających robotów? Czas zacząć naukę programowania! Dowiedz się: - jak stworzyć kosmiczną grę; - jak zaprogramować złudzenie optyczne; - jak wydawać polecenia gadającym duszkom. To proste wprowadzenie w świat kodowania pomoże ci poznać języki programowania: Scratch i Python.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 004 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej