Gry i zabawy literackie
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory MBP
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Komiksy i książki obrazkowe
(15)
Gry i zabawki
(14)
Proza
(7)
Poezja
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dramat (rodzaj)
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(14)
wypożyczone
(12)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(3)
Księgozbiór dziecięcy
(20)
Filia nr 1
(3)
Autor
Ślubowska Anna
(9)
Shuky
(4)
Manuro
(3)
Ced (1981- )
(2)
Chimiak Julia
(2)
Escandell Victor
(2)
Gallo Ana
(2)
Gorobei
(2)
Jaszecka Karolina
(2)
Novy
(2)
Shuky (1980- ). Rycerze
(2)
Waltch
(2)
Ahlgrimm Achim
(1)
Bruchnalski Marcin (1958- )
(1)
Bruczkowska Magdalena
(1)
Bruczkowski Michał
(1)
Cetrix
(1)
Czarnocki Andrzej
(1)
Gay Damien
(1)
Hodges Di
(1)
Horst Jorn Lier
(1)
Horst Jorn Lier (1970- )
(1)
Horst Jorn Lier (1970- ). Biuro Detektywistyczne Nr 2
(1)
Horst Jorn Lier. Biuro Detektywistyczne Nr 2
(1)
Hussung Thomas
(1)
Janiszewska Agata
(1)
Jurdic Ben
(1)
Lankry Jon
(1)
MC
(1)
Moon
(1)
Moritz Silke
(1)
Murray Andrew (1970- )
(1)
Myst Magnus
(1)
Nowicki Bartosz
(1)
Rzadek Wojciech
(1)
Sandnes Hans Jorgen
(1)
Sandnes Hans Jorgen (1979- )
(1)
Schneider Maria
(1)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(1)
Szczęsna Joanna (1949- )
(1)
Szymborska Wisława (1923-2012)
(1)
Tunkiel Katarzyna
(1)
Tunkiel Katarzyna (1985- )
(1)
Waltch (1984- )
(1)
Yuio
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Odbiorca
Dzieci
(19)
9-13 lat
(17)
6-8 lat
(8)
0-5 lat
(2)
14-17 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(12)
Literatura niemiecka
(2)
Literatura norweska
(2)
Literatura polska
(2)
Temat
Powieść polska
(4869)
Kobieta
(4867)
Powieść amerykańska
(3939)
Rodzina
(2798)
Polska
(2566)
Gry i zabawy literackie
(-)
Przyjaźń
(2520)
Miłość
(2264)
Poezja polska
(2213)
Tajemnica
(1967)
Powieść angielska
(1957)
Literatura polska
(1907)
Śledztwo i dochodzenie
(1514)
Wojna 1939-1945 r.
(1512)
Magia
(1489)
Relacje międzyludzkie
(1390)
Opowiadanie polskie
(1360)
Zabójstwo
(1328)
Zwierzęta
(1264)
II wojna światowa (1939-1945)
(1189)
Książki dla małych dzieci
(1137)
Język polski
(1109)
Nastolatki
(1072)
Życie codzienne
(1059)
Rodzeństwo
(1044)
Pamiętniki polskie
(989)
Żydzi
(986)
Dziewczęta
(983)
Małżeństwo
(958)
Dzieci
(912)
Filozofia
(860)
Policjanci
(846)
Sekrety rodzinne
(815)
Powieść francuska
(812)
Uczucia
(796)
Przestępczość zorganizowana
(787)
Trudne sytuacje życiowe
(782)
Fantastyka
(781)
Wojsko
(762)
Relacja romantyczna
(761)
Historia
(713)
Literatura
(707)
Sztuka
(707)
Psy
(697)
Władcy
(697)
Osoby zaginione
(686)
Przedsiębiorstwo
(683)
Wybory życiowe
(680)
Zakochanie
(680)
Kultura
(669)
Polityka
(658)
Dziennikarze
(636)
Powieść rosyjska
(636)
Boże Narodzenie
(635)
Wojna
(631)
Arystokracja
(623)
Podróże
(605)
Matki i córki
(596)
Dziecko
(592)
Uczniowie
(590)
Uprowadzenie
(571)
Powieść niemiecka
(568)
Poszukiwania zaginionych
(566)
Mężczyzna
(555)
Język angielski
(545)
Śmierć
(537)
Powieść młodzieżowa
(531)
Koty
(527)
Dramat polski
(525)
Ludzie a zwierzęta
(524)
Zabójstwo seryjne
(523)
Zemsta
(521)
Spisek
(518)
Superbohaterowie
(508)
Powieść przygodowa
(506)
Humor
(505)
Polacy za granicą
(474)
Młodzież
(464)
Prywatni detektywi
(463)
Zarządzanie
(462)
Unia Europejska
(461)
Wakacje
(439)
Pisarze
(433)
Samotność
(426)
Matematyka
(422)
Chłopcy
(420)
Czarownice i czarownicy
(420)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(419)
Powieść historyczna polska
(419)
Polityka międzynarodowa
(417)
Seryjni zabójcy
(416)
Ojcowie i córki
(413)
Krainy i światy fikcyjne
(412)
Walka dobra ze złem
(412)
Szlachta
(407)
Władza
(403)
Pisarze polscy
(396)
Terroryzm
(396)
Teatr polski
(395)
Duchowość katolicka
(386)
Stworzenia fantastyczne
(385)
Temat: czas
1801-1900
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Afryka
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Gatunek
Komiks przygodowy
(12)
Opowiadania i nowele
(5)
Książka obrazkowa
(3)
Antologia
(2)
Bajki i baśnie
(2)
Książka zabawka
(2)
Powieść przygodowa
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Wiersze
(2)
Aforyzmy
(1)
Anegdoty
(1)
Dramat (gatunek literacki)
(1)
Epitafia (gatunek literacki)
(1)
Fanfikcja (fan fiction)
(1)
Fantastyka
(1)
Horror
(1)
Limeryki
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Literatura fantastyczna angielska
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Powieść grozy
(1)
Przysłowia
(1)
Publikacja okolicznościowa
(1)
Rymowanki
(1)
Western
(1)
Wiersze okolicznościowe
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
Literaturoznawstwo
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na podstawie postaci stworzonych przez sir Arthura Conana Doyle'a.
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
W haśle wyłącznie pseudonim autora, nazwa właściwa: Cédric Asna.
W mrocznym Londynie detektywom nigdy nie brakuje spraw do rozwiązania. Kto stoi za morderstwem madame Yvette, kradzieżą złotego skarabeusza, okrutnymi torturami i zniknięciem kotki pani Hudson? I kto podsunął ci te wszystkie sprawy? Przecież nie możliwe, żeby on powrócił… Masz mało czasu, bo ktoś tu bardzo sprawnie rozdaje karty i myli tropy, raz po raz narażając cię na śmiertelne niebezpieczeństwo. Jako ekscentryczny Sherlock lub zdystansowany doktor Watson – wybór postaci zależy od Ciebie – musisz w mig kojarzyć fakty, umiejętnie stawiać podejrzanym pytania i mieć oczy dookoła głowy. Twój umysł, intuicja i spostrzegawczość to wszystko, co masz. Czy to wystarczy, by przechytrzyć geniusza zbrodni? Zostań bohaterem gry! Stwórz swoją własną niepowtarzalną fabułę. Komiksy, gry paragrafowe czy też gamebooki, bo różnie można je nazywać, to znakomita zabawa dla wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na losy bohaterów książek. Gracze wcielają się w postać i eksplorują świat poprzez nielinearną rozgrywkę, skacząc pomiędzy ponumerowanymi kadrami komiksów. Fabuła każdego z komiksów jest doskonale przemyślana, wciągająca i bardzo emocjonująca. Gracze podczas gry zdobywają nowe umiejętności i przedmioty, mogą walczyć z przeciwnikami zgodnie z wymyśloną na potrzeby gry mechaniką, rozwiązywać zagadki i przeżywać niesamowite historie. Jest wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a w niektórych tytułach również wiele zakończeń. Wszystko zależy od gracza i jego wyborów. Komiksy paragrafowe można czytać wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe możliwości i rozwiązania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
W haśle wyłącznie pseudonim autora, nazwa właściwa: Cédric Asna.
Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty! Irene Adler otwiera w Londynie swoją własne biuro detektywistyczne. Gdy Sherlock Holmes się o tym dowiaduje, reaguje jak zawsze ze spokojem, ale czy nie powinien jednak potraktować swojej konkurentki poważnie? Niebawem znajdzie odpowiedź na to pytanie, ponieważ właśnie doszło do pewnego zabójstwa i do porwania. Wciel się w postać Holmesa lub Adler i rozwiąż te sprawy. Graj sam lub rzuć wyzwanie drugiemu czytelnikowi. Staraj się być jak najlepszym detektywem, bo tutaj bohaterem jesteś Ty! W tym komiksie na graczy czeka wielka niespodzianka. Daje on możliwość rywalizacji w dwie osoby – pierwsza wciela się w postać Sherlocka, a drugiej przyjdzie pokierować działaniami Irene Adler. Pojedynek oferuje przejście komiku na dwa odmienne sposoby – zwycięży osoba, która jako pierwsza złapie złoczyńcę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
Francja, początek okresu La Belle Epoque W Paryżu energia staje się zamiast pary źródłem zasilania dla maszyn, zaś węgiel ustępuje miejsca kryształom many. Francja wykorzystuje Wystawę Światową, by pokazać swoją potęgę i zademonstrować nową tajną broń: okazałą magiochronną wieżę Gustawa Eiffela. Ty, jako utalentowany student technomagii, otrzymujesz zadanie znalezienia cennej many niezbędnej do funkcjonowania Żelaznej Damy. Wykaż się inteligencją i umiejętnościami - dokonaj właściwych wyborów i doprowadź swoją misję do końca, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Książka z zagadkami do rozwiązania.
Kolejna gratka dla fanów bestsellerowych Zagadek detektywistycznych! Ludzie przeszli długą drogę od czasów, kiedy żyli w jaskiniach, po podbój kosmosu. Nie wiedzieliby, jak krzesać ogień, przepłynąć morza, żeby odkryć nowe lądy i cywilizacje, tworzyć wiekopomne dzieła sztuki takie jak Mona Lisa... gdyby nie posiadali najważniejszego narzędzia: rozumu. Zanurz się w najbardziej fascynujących okresach w historii ludzkości, a przy okazji potrenuj trochę swój umysł i baw się dobrze! W jaki sposób? Pomagając rozwiązać rożnego rodzaju zagadki neandertalskiemu myśliwemu, starożytnemu faraonowi, celtyckiemu druidowi, Krzysztofowi Kolumbowi, osadnikom na Dzikim Zachodzie... czy samemu Sherlockowi Holmesowi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 791/794 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 793/794 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Książka z zagadkami do rozwiązania.
W tej niezwykłej książce czeka na rozwiązanie 25 zagadek o różnym stopniu trudności. Jedne wymagają logicznego myślenia, inne zachęcają do ruszenia wyobraźnią, a wszystkie gwarantują dobrą zabawę i gimnastykę szarych komórek nie tylko dla młodego czytelnika. Każda zagadka to osobna historyjka z kilkorgiem bohaterów i interesującą tajemnicą. Która z postaci okaże się winowajcą? Jak to wykryć? Można kolejne zadania przechodzić samemu, a można też zaprosić do zabawy znajomych lub całą rodzinę. W książce podpowiedziano, jak urządzić detektywistyczny konkurs - ze sprawiedliwą punktacją. Smaczku przydają zagadkom komiksowe sytuacje, zabawne rysunki i akcja osadzona w najróżniejszych miejscach: czy to na dworze angielskiego lorda, czy na rybackim statku, w więzieniu albo wśród włoskich mafiosów… [merlin.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 791/794 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 1
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. M 793/794 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co zaproponować dziecku zamiast przesiadywania przed telewizorem czy komputerem? Jak przyjemnie, a jednocześnie pożytecznie i twórczo zorganizować wolny czas naszej pociechy? Książka zawiera mnóstwo sposobów na rozwijającą i kształcącą zabawę. Ta niezrównana oferta zajęć uczy - nie tylko maluchy, ale uczniów starszych klas szkoły podstawowej - spostrzegawczości, komunikatywności, zręczności, pozwala ćwiczyć pamięć, rozwijać wyobraźnię oraz zdobywać wiele innych umiejętności. Prezentowane zabawy można zorganizować w każdej sytuacji, wykorzystując przedmioty codziennego użytku, znajdujące się w każdym domu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 791/794 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biuro Detektywistyczne Nr 2 / Jorn Lier Horst, Hans Jorgen Sandnes)
Biuro Detektywistyczne nr 2 ma na swoim koncie rozwikłanie niejednej zagadki. Tiril, Oliver oraz ich pies Otto mają nosa do tajemniczych spraw! Tak jest i tym razem, gdy pewnego dnia, zupełnie przypadkowo, stają się świadkami wymiany reklamówek z podejrzaną zawartością. Detektywi rozpoczynają śledztwo, podczas którego będą musieli wykazać się dużą cierpliwością, a także pokonać własne lęki. Wysiłek się opłaci, a rozwiązanie zagadki przyniesie zaskakujące zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Prz/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biuro Detektywistyczne Nr 2 / Jorn Lier Horst)
Tytuł oryginału cyklu: Detektivbyra nr. 2.
Młodzi detektywi Tiril i Oliver dostają zagadkową wiadomość od dziadka Franza - podróżnika i odkrywcy, który pojechał do Afryki na poszukiwanie Królowej Dżungli. Dziadek prosi o pomoc! Bohaterowie nie wahają się ani przez chwilę - wyruszają na gorączkową wyprawę przez dżunglę, tym bardziej niebezpieczną, że po piętach depcze im tajemnicza banda Toffena. Czytelnicy mogą towarzyszyć parze detektywów w tej przygodzie, znajdując ślady, podążając za wskazówkami, łamiąc szyfry i rozwiązując zadania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Prz/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
Domek z piernika, ubrana na czerwono dziewczynka, siedmioro dzieci, które zabłądziły w lesie. A jeśli te znane bajki skrywają tajemnice, które trzeba wyjaśnić? Hokus i Pokus to dwójka dzieci, w które będziesz mógł się wcielić i przeżyć niesamowitą przygodę. Wybierz swoje magiczne zwierzę, rozwiąż zagadki, zdobądź pożywienie dla bajkonów… Postaraj się wykonać swoją misję: odnajdź dwoje zaginionych dzieci. Twój sukces zależeć będzie od decyzji, które podejmiesz, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
Tekst i ilustracje także na stronie 3 okładki.
W urzekającym, choć nie wolnym od zagrożeń świecie średniowiecznej Azji, żądza zysku może mieć straszne konsekwencje. Ze świątyni bogini Nuwy trzech złoczyńców kradnie boskie pędy. Dla miasta, które zostaje w ten sposób pozbawione ochrony, oznacza to początek epoki pełnej nieszczęść. Jednak Ty, łowczyni nagród, podejmujesz się wyzwania: w nadziei na sowitą zapłatę obiecujesz odnaleźć złodziei i zwrócić skradzione relikwie. Spakuj więc fiolki z trucizną, naostrz swe noże i przygotuj się do dalekiej drogi, bo w poszukiwaniu łotrów przemierzać będziesz tajemnicze lasy, wilgotne lochy i wąskie uliczki chińskich wiosek. Musisz się jednak spieszyć, bo gdy zajdzie słońce na ocalenie miasta będzie za późno… Zostań bohaterem gry! Stwórz swoją własną niepowtarzalną fabułę. Komiksy, gry paragrafowe czy też gamebooki, bo różnie można je nazywać, to znakomita zabawa dla wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na losy bohaterów książek. Gracze wcielają się w postać i eksplorują świat poprzez nielinearną rozgrywkę, skacząc pomiędzy ponumerowanymi kadrami komiksów. Fabuła każdego z komiksów jest doskonale przemyślana, wciągająca i bardzo emocjonująca. Gracze podczas gry zdobywają nowe umiejętności i przedmioty, mogą walczyć z przeciwnikami zgodnie z wymyśloną na potrzeby gry mechaniką, rozwiązywać zagadki i przeżywać niesamowite historie. Jest wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a w niektórych tytułach również wiele zakończeń. Wszystko zależy od gracza i jego wyborów. Komiksy paragrafowe można czytać wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe możliwości i rozwiązania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Porwanie / scenariusz Manuro ; ilustracje MC ; tłumaczenie Anna Ślubowska. - Warszawa : FoxGames - Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2018. - [176] stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
Tekst i ilustracje także na stronie 2 i 3 okładki.
Tajemnicze porwanie córki policjanta to dopiero początek mrocznej opowieści z pogranicza thrillera i horroru. Nieznani sprawcy wysyłają list z żądaniem okupu, który główny bohater musi osobiście dostarczyć do tajemniczego domostwa. Jak się później okaże, skrywa ono wiele sekretów, przy których porwanie wydaje się być niewinną zabawą. W tej opowieści dla starszych graczy, zło wydaje się czaić za każdym rogiem, a mroczna atmosfera wprost wylewa się z komiksu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-91 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Wilkołak / scenariusz Moon, ilustracje 2D ; tłumaczenie Anna Ślubowska. - Warszawa : FoxGames - Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2017. - 144 strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
Niech cię nie zmyli senna atmosfera przykrytego śniegiem Białegoboru… W tym miasteczku dzieją się straszne rzeczy. A Ty, Eoras, uczeń maga już za chwilę staniesz się także wilkołakiem. I lepiej szybko się nauczyć myśleć i walczyć jak on, bo nie masz ani chwili do stracenia: twój mistrz Tedocred zniknął i pewne jest, że nie wybrał się na spokojny spacer po lesie. Mówią ci o tym liczne znaki: tajemne emblematy na ciałach ofiar, mrożące krew w żyłach opowieści o ludziach przepadających bez śladu i intuicja. Kto za to wszystko odpowiada? Wampiry, a może wataha wilkołaków? Wilczy zmysł słusznie ci podpowiada, że sprawa nie jest taka prosta. Korzystaj ze swej wiedzy, Uczniu maga, nadstawiaj uszu, Wilku. Czy ci się powiedzie? To zależy już tylko od Ciebie. Zostań bohaterem gry! Stwórz swoją własną niepowtarzalną fabułę. Komiksy, gry paragrafowe czy też gamebooki, bo różnie można je nazywać, to znakomita zabawa dla wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na losy bohaterów książek. Gracze wcielają się w postać i eksplorują świat poprzez nielinearną rozgrywkę, skacząc pomiędzy ponumerowanymi kadrami komiksów. Fabuła każdego z komiksów jest doskonale przemyślana, wciągająca i bardzo emocjonująca. Gracze podczas gry zdobywają nowe umiejętności i przedmioty, mogą walczyć z przeciwnikami zgodnie z wymyśloną na potrzeby gry mechaniką, rozwiązywać zagadki i przeżywać niesamowite historie. Jest wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a w niektórych tytułach również wiele zakończeń. Wszystko zależy od gracza i jego wyborów. Komiksy paragrafowe można czytać wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe możliwości i rozwiązania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Poprzez świat śmiesznych pomyłek poprowadzi cię Mag Zachariasz.
Fantastyczna zabawa dla bystrych i uważnych Czytelników. Coś się tu nie zgadza! Odkąd kurczaki mają kacze dzioby, a strusie biegają w trampkach? Czy ktoś kiedyś widział kwadratowe piłki i motocyklistów w rycerskich hełmach? Wyrusz z nami na wycieczkę do szalonego, poplątanego świata czarodzieja Merlina i znajdź wszystkie 1000 błędów na ilustracjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału.: "The Tolkien quiz book" 1996.
Oryginalna twórczość Tolkiena od lat zachwyca coraz to nowe pokolenia czytelników. Teraz wszyscy miłośnicy stworzonego przez pisarza fantastycznego świata Bilba , Gandalfa i Pierścienia mogą poznać go jeszcze lepiej. 1200 pytań oraz odpowiedzi dotyczących twórczości i biografi i J.R.R. Tolkiena, dzięki którym sprawdzimy i poszerzymy swoją wiedzę o zdumiewającej krainie fikcji autora Hobbita, Władcy Pierścieni i Silmarillionu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 82(091) [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Bestseller w Europie.
Interaktywna książka grozy i zabawa dla odważnych dzieci. Czy masz wystarczająco dużo lat, by ją przeczytać? Mała złowroga książka ma wielkie marzenie: chce być naprawdę złą książką, podobnie jak inne, wielkie złe księgi. Ma jednak problem - aby się to wydarzyło potrzebuje pomocy czytelnika - jako (nie ma co ukrywać) narzędzia - aby dostać się na właściwą ... złą drogę! Ta książka to literackie narzędzie do otwierania drzwi dla dzieci, które wciąż nie czytają same i unikają klasycznego tekstu. Sam zaangażujesz się w zabawną treść i w rozwiązywanie wciągających zagadek. Dzieci, które już teraz lubią czytać, mogą doświadczyć interaktywnej przygody podczas czytania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prz/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Księgozbiór dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prz/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Rycerze / Shuky ; 1)
Kontynuowany w: Rycerze: wiadomość
Kontynuowany w: Rycerze: ukryte miasto
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
Jesteś jednym z trzech braci, którzy pragną porzucić życie na wsi i zostać rycerzami w służbie miłościwego króla Ludwipchełka. Jednak w średniowiecznej szkole rycerzy obowiązują surowe zasady: jeśli chcesz sięgnąć po zaszczyty i wieść życie pełne przygód, musisz najpierw przejść serię prób. Udasz się więc w niebezpieczną podróż, stawisz czoło podstępnym szubrawcom, mściwemu nędzarzowi czy nieprzejednanej Karince, dowódcy królewskiej straży. Jeśli wykażesz się odwagą, wytrwałością i cierpliwością, a także znajdziesz bransoletki męstwa, zostaniesz pasowany na rycerza. Pamiętaj, by używać i mięśni, i rozumu. Twoje przeznaczenie jest w Twoich rękach, więc nie pozwól, by skrócono cię o głowę! Zostań bohaterem gry! Stwórz swoją własną niepowtarzalną fabułę. Komiksy, gry paragrafowe czy też gamebooki, bo różnie można je nazywać, to znakomita zabawa dla wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na losy bohaterów książek. Gracze wcielają się w postać i eksplorują świat poprzez nielinearną rozgrywkę, skacząc pomiędzy ponumerowanymi kadrami komiksów. Fabuła każdego z komiksów jest doskonale przemyślana, wciągająca i bardzo emocjonująca. Gracze podczas gry zdobywają nowe umiejętności i przedmioty, mogą walczyć z przeciwnikami zgodnie z wymyśloną na potrzeby gry mechaniką, rozwiązywać zagadki i przeżywać niesamowite historie. Jest wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a w niektórych tytułach również wiele zakończeń. Wszystko zależy od gracza i jego wyborów. Komiksy paragrafowe można czytać wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe możliwości i rozwiązania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
Określenie rodzaju współpracy jako wydawca oznacza jej projektanta.
Wciel się w rolę jednego z młodych piratów, którzy po przybyciu na wyspę Shukanet zostali poproszeni o pomoc. Mieszkańcy tej odległej krainy poddani zostali działaniu klątwy, która wbrew ich woli zamieniła ich w… zwierzęta. Chociaż kapitan waha się przed uczestnictwem w nowej przygodzie, obietnica hojnej nagrody sprawia, że warto podjąć to wyzwanie. Wybierz jednego z 4 bohaterów i ruszaj na spotkanie z epicką przygodą! Czeka na ciebie wiele zagadek, eksploracja kilku wysp i spotkania z ich mieszkańcami. Wartka fabuła, zabawne sytuacje, świetny styl i humor, który bawi nie tylko dzieci, dostarczą wiele godziny wspaniałej zabawy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Rycerze / Shuky ; 2)
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
Ponownie wcielimy się jednego z trzech dzielnych braci i znów wyruszymy na pełne przygód wyprawy. Po wcieleniu w szeregi straży królewskiej pilnie trenujemy, żeby podwyższyć swoje umiejętności. Jednak sielanka nie trwa długo. Król wzywa nas i prosi o wykonanie misji najwyższej wagi. Trzeba dostarczyć pilną wiadomość hrabiemu z sąsiedniego miasta. Droga jest jednak długa i pełna niebezpieczeństw. Jednak służba nie drużba - zbieraj ekwipunek, pakuj plecak i ruszaj w drogę, bo tutaj bohaterem jesteś Ty! Twoje przeznaczenie jest w Twoich rękach, więc nie pozwól, by skrócono cię o głowę! Zostań bohaterem gry! Stwórz swoją własną niepowtarzalną fabułę. Komiksy, gry paragrafowe czy też gamebooki, bo różnie można je nazywać, to znakomita zabawa dla wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na losy bohaterów książek. Gracze wcielają się w postać i eksplorują świat poprzez nielinearną rozgrywkę, skacząc pomiędzy ponumerowanymi kadrami komiksów. Fabuła każdego z komiksów jest doskonale przemyślana, wciągająca i bardzo emocjonująca. Gracze podczas gry zdobywają nowe umiejętności i przedmioty, mogą walczyć z przeciwnikami zgodnie z wymyśloną na potrzeby gry mechaniką, rozwiązywać zagadki i przeżywać niesamowite historie. Jest wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a w niektórych tytułach również wiele zakończeń. Wszystko zależy od gracza i jego wyborów. Komiksy paragrafowe można czytać wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe możliwości i rozwiązania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
Dziki zachód to miejsce dla prawdziwych twardzieli. Niełatwe jest tu życie bandziora, ale jeszcze trudniejsze - uczciwego obywatela. Zwłaszcza jeśli trzeba będzie zarządzać miastem w środku prerii. Wciel się w rolę burmistrza miasteczka - kupuj ziemię, wznoś budynki, zatrudniaj pracowników, zarządzaj finansami i spraw, aby miasto prosperowało jak najlepiej. Uważaj jednak na wyjętych spod prawa złoczyńców, Indian i dzikie zwierzęta. Zarządzaj mądrze i sprawiedliwie, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zwariowane litery / Małgorzata Strzałkowska ; ilustracje Marcin Bruchnalski. - Warszawa : Nowa Era, copyright 2018. - 43, [5] stron, [1] karta tablic złożona : ilustracje kolorowe ; 28 cm.
(Lubię Czytać ze Strzałką)
Wiersze genialnej poetki dla dzieci Małgorzaty Strzałkowskiej w formie instrukcji do zabaw z literami i ilustracjami! Pomysł na rozwijające i rozśmieszające aktywne czytanie - z pomocą kartonowej strzałki dzieci odnajdują na obrazku litery opisane w tekście. Wykonywanie zabawnych poleceń zawartych w wierszach pomaga w nauce czytania ze zrozumieniem, poszukiwanie liter umieszczonych w większej ilustracyjnej płaszczyźnie ćwiczy spostrzegawczość, uwagę i koncentrację. Najwyższą jakość ilustracji zapewnia Marcin Bruchnalski. Wiersze z instrukcjami - czytasz i wiesz, co zrobić z literami! Dla dzieci: - wierszowane instrukcje i bogate w szczegóły, pełne humoru ilustracje - oryginalne kartonowe strzałki do zabawy z czytaniem - rekomendacja „Świerszczyka” - gwarancja dobrej zabawy Dla rodziców: - miniprzewodnik z praktycznymi poradami i metodami zachęcającymi dziecko do czytania - rekomendacja magazynu dla dzieci „Świerszczyk” - gwarancja mądrej zabawy i efektywnego spędzania czasu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/I [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej