Gry paragrafowe
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory MBP
(18)
Forma i typ
Książki
(18)
Komiksy i książki obrazkowe
(14)
Gry i zabawki
(13)
Proza
(4)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(1)
Księgozbiór dziecięcy
(18)
Filia nr 1
(1)
Autor
Ślubowska Anna
(9)
Shuky
(4)
Ced (1981- )
(3)
Chimiak Julia
(3)
Manuro
(3)
Gorobei
(2)
Mital Marta
(2)
Novy
(2)
Shuky (1980- ). Rycerze
(2)
Waltch
(2)
Adamo Philip C
(1)
Cetrix
(1)
Gay Damien
(1)
Hussung Thomas
(1)
Jurdic Ben
(1)
Knott Sarah
(1)
Lankry Jon
(1)
Lassieur Allison (1963- )
(1)
MC
(1)
Moon
(1)
Myst Magnus
(1)
Nowicki Bartosz
(1)
Paoli Raoul
(1)
Rzadek Wojciech
(1)
Schneider Maria
(1)
Shuky (1980- )
(1)
Stivo
(1)
Temple Bob
(1)
Waltch (1984- )
(1)
Wojciechowski Filip
(1)
Yuio
(1)
Śnieżkowska-Bielak Elżbieta (1947- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
9-13 lat
(16)
Dzieci
(16)
14-17 lat
(5)
Młodzież
(5)
6-8 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(14)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(4869)
Powieść polska
(4869)
Powieść amerykańska
(3939)
Rodzina
(2799)
Polska
(2566)
Gry paragrafowe
(-)
Przyjaźń
(2520)
Miłość
(2264)
Poezja polska
(2213)
Tajemnica
(1969)
Powieść angielska
(1957)
Literatura polska
(1907)
Śledztwo i dochodzenie
(1514)
Wojna 1939-1945 r.
(1512)
Magia
(1491)
Relacje międzyludzkie
(1390)
Opowiadanie polskie
(1360)
Zabójstwo
(1328)
Zwierzęta
(1264)
II wojna światowa (1939-1945)
(1189)
Książki dla małych dzieci
(1137)
Język polski
(1109)
Nastolatki
(1072)
Życie codzienne
(1059)
Rodzeństwo
(1044)
Pamiętniki polskie
(989)
Żydzi
(986)
Dziewczęta
(983)
Małżeństwo
(958)
Dzieci
(912)
Filozofia
(860)
Policjanci
(846)
Sekrety rodzinne
(815)
Powieść francuska
(812)
Uczucia
(797)
Przestępczość zorganizowana
(787)
Trudne sytuacje życiowe
(782)
Fantastyka
(781)
Wojsko
(762)
Relacja romantyczna
(761)
Historia
(713)
Literatura
(707)
Sztuka
(707)
Władcy
(698)
Psy
(697)
Osoby zaginione
(686)
Przedsiębiorstwo
(683)
Wybory życiowe
(680)
Zakochanie
(680)
Kultura
(669)
Polityka
(658)
Dziennikarze
(636)
Powieść rosyjska
(636)
Boże Narodzenie
(635)
Wojna
(631)
Arystokracja
(624)
Podróże
(607)
Matki i córki
(596)
Dziecko
(592)
Uczniowie
(590)
Uprowadzenie
(571)
Powieść niemiecka
(568)
Poszukiwania zaginionych
(566)
Mężczyzna
(555)
Język angielski
(545)
Śmierć
(537)
Powieść młodzieżowa
(531)
Koty
(527)
Dramat polski
(525)
Ludzie a zwierzęta
(524)
Zemsta
(524)
Zabójstwo seryjne
(523)
Spisek
(521)
Superbohaterowie
(508)
Powieść przygodowa
(506)
Humor
(505)
Polacy za granicą
(474)
Młodzież
(464)
Prywatni detektywi
(464)
Zarządzanie
(462)
Unia Europejska
(461)
Wakacje
(439)
Pisarze
(433)
Samotność
(426)
Matematyka
(422)
Czarownice i czarownicy
(421)
Chłopcy
(420)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(419)
Powieść historyczna polska
(419)
Polityka międzynarodowa
(417)
Seryjni zabójcy
(416)
Ojcowie i córki
(414)
Krainy i światy fikcyjne
(413)
Walka dobra ze złem
(412)
Szlachta
(407)
Władza
(405)
Pisarze polscy
(396)
Terroryzm
(396)
Teatr polski
(395)
Duchowość katolicka
(386)
Stworzenia fantastyczne
(386)
Temat: czas
1401-1500
(2)
2001-
(2)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
401-500
(1)
501-600
(1)
601-700
(1)
701-800
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Chicago (Stany Zjednoczone)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Komiks przygodowy
(14)
Opowiadania i nowele historyczne
(3)
Bajki i baśnie
(1)
Fanfikcja (fan fiction)
(1)
Fantastyka
(1)
Horror
(1)
Kryminał
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Powieść grozy
(1)
Western
(1)
18 wyników Filtruj
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na podstawie postaci stworzonych przez sir Arthura Conana Doyle'a.
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
W haśle wyłącznie pseudonim autora, nazwa właściwa: Cédric Asna.
W mrocznym Londynie detektywom nigdy nie brakuje spraw do rozwiązania. Kto stoi za morderstwem madame Yvette, kradzieżą złotego skarabeusza, okrutnymi torturami i zniknięciem kotki pani Hudson? I kto podsunął ci te wszystkie sprawy? Przecież nie możliwe, żeby on powrócił… Masz mało czasu, bo ktoś tu bardzo sprawnie rozdaje karty i myli tropy, raz po raz narażając cię na śmiertelne niebezpieczeństwo. Jako ekscentryczny Sherlock lub zdystansowany doktor Watson – wybór postaci zależy od Ciebie – musisz w mig kojarzyć fakty, umiejętnie stawiać podejrzanym pytania i mieć oczy dookoła głowy. Twój umysł, intuicja i spostrzegawczość to wszystko, co masz. Czy to wystarczy, by przechytrzyć geniusza zbrodni? Zostań bohaterem gry! Stwórz swoją własną niepowtarzalną fabułę. Komiksy, gry paragrafowe czy też gamebooki, bo różnie można je nazywać, to znakomita zabawa dla wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na losy bohaterów książek. Gracze wcielają się w postać i eksplorują świat poprzez nielinearną rozgrywkę, skacząc pomiędzy ponumerowanymi kadrami komiksów. Fabuła każdego z komiksów jest doskonale przemyślana, wciągająca i bardzo emocjonująca. Gracze podczas gry zdobywają nowe umiejętności i przedmioty, mogą walczyć z przeciwnikami zgodnie z wymyśloną na potrzeby gry mechaniką, rozwiązywać zagadki i przeżywać niesamowite historie. Jest wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a w niektórych tytułach również wiele zakończeń. Wszystko zależy od gracza i jego wyborów. Komiksy paragrafowe można czytać wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe możliwości i rozwiązania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym superbohaterem jesteś Ty.
W haśle wyłącznie pseudonim autora scenariusza, nazwa właściwa: Cédric Asna.
Chicago, 2017 W mieście, w którym szerzy się przestępczość, działa prestiżowa organizacja o nazwie Legion Walecznych. Wstępujesz w jej szeregi, ale nie od razu będziesz mógł wymierzać sprawiedliwość: Mystery i jego pomocnicy będą udzielać ci wskazówek! Wyruszaj do walki, korzystaj ze swoich mocy, stawiaj czoła niebezpieczeństwom i zostań najsłynniejszym obrońcą uciśnionych, bo superbohater - to TY!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
W haśle wyłącznie pseudonim autora, nazwa właściwa: Cédric Asna.
Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty! Irene Adler otwiera w Londynie swoją własne biuro detektywistyczne. Gdy Sherlock Holmes się o tym dowiaduje, reaguje jak zawsze ze spokojem, ale czy nie powinien jednak potraktować swojej konkurentki poważnie? Niebawem znajdzie odpowiedź na to pytanie, ponieważ właśnie doszło do pewnego zabójstwa i do porwania. Wciel się w postać Holmesa lub Adler i rozwiąż te sprawy. Graj sam lub rzuć wyzwanie drugiemu czytelnikowi. Staraj się być jak najlepszym detektywem, bo tutaj bohaterem jesteś Ty! W tym komiksie na graczy czeka wielka niespodzianka. Daje on możliwość rywalizacji w dwie osoby – pierwsza wciela się w postać Sherlocka, a drugiej przyjdzie pokierować działaniami Irene Adler. Pojedynek oferuje przejście komiku na dwa odmienne sposoby – zwycięży osoba, która jako pierwsza złapie złoczyńcę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
Francja, początek okresu La Belle Epoque W Paryżu energia staje się zamiast pary źródłem zasilania dla maszyn, zaś węgiel ustępuje miejsca kryształom many. Francja wykorzystuje Wystawę Światową, by pokazać swoją potęgę i zademonstrować nową tajną broń: okazałą magiochronną wieżę Gustawa Eiffela. Ty, jako utalentowany student technomagii, otrzymujesz zadanie znalezienia cennej many niezbędnej do funkcjonowania Żelaznej Damy. Wykaż się inteligencją i umiejętnościami - dokonaj właściwych wyborów i doprowadź swoją misję do końca, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: 3 historie, 45 punktów decyzyjnych, 21 zakończeń.
Trudno dziś wyobrazić sobie życie w średniowieczu. Zachęcamy Cię jednak do podróży w czasie i próby wyobrażenia sobie życia w tamtych latach. zapraszamy do średniowiecznego zamku, dworu, miasta i na wojenną wyprawę. Zawitaj w średniowiecznej Florencji, sprawdź, co robił rycerz w Anglii i jak pracowały damy dworu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. H/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
Domek z piernika, ubrana na czerwono dziewczynka, siedmioro dzieci, które zabłądziły w lesie. A jeśli te znane bajki skrywają tajemnice, które trzeba wyjaśnić? Hokus i Pokus to dwójka dzieci, w które będziesz mógł się wcielić i przeżyć niesamowitą przygodę. Wybierz swoje magiczne zwierzę, rozwiąż zagadki, zdobądź pożywienie dla bajkonów… Postaraj się wykonać swoją misję: odnajdź dwoje zaginionych dzieci. Twój sukces zależeć będzie od decyzji, które podejmiesz, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
Tekst i ilustracje także na stronie 3 okładki.
W urzekającym, choć nie wolnym od zagrożeń świecie średniowiecznej Azji, żądza zysku może mieć straszne konsekwencje. Ze świątyni bogini Nuwy trzech złoczyńców kradnie boskie pędy. Dla miasta, które zostaje w ten sposób pozbawione ochrony, oznacza to początek epoki pełnej nieszczęść. Jednak Ty, łowczyni nagród, podejmujesz się wyzwania: w nadziei na sowitą zapłatę obiecujesz odnaleźć złodziei i zwrócić skradzione relikwie. Spakuj więc fiolki z trucizną, naostrz swe noże i przygotuj się do dalekiej drogi, bo w poszukiwaniu łotrów przemierzać będziesz tajemnicze lasy, wilgotne lochy i wąskie uliczki chińskich wiosek. Musisz się jednak spieszyć, bo gdy zajdzie słońce na ocalenie miasta będzie za późno… Zostań bohaterem gry! Stwórz swoją własną niepowtarzalną fabułę. Komiksy, gry paragrafowe czy też gamebooki, bo różnie można je nazywać, to znakomita zabawa dla wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na losy bohaterów książek. Gracze wcielają się w postać i eksplorują świat poprzez nielinearną rozgrywkę, skacząc pomiędzy ponumerowanymi kadrami komiksów. Fabuła każdego z komiksów jest doskonale przemyślana, wciągająca i bardzo emocjonująca. Gracze podczas gry zdobywają nowe umiejętności i przedmioty, mogą walczyć z przeciwnikami zgodnie z wymyśloną na potrzeby gry mechaniką, rozwiązywać zagadki i przeżywać niesamowite historie. Jest wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a w niektórych tytułach również wiele zakończeń. Wszystko zależy od gracza i jego wyborów. Komiksy paragrafowe można czytać wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe możliwości i rozwiązania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Porwanie / scenariusz Manuro ; ilustracje MC ; tłumaczenie Anna Ślubowska. - Warszawa : FoxGames - Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2018. - [176] stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
Tekst i ilustracje także na stronie 2 i 3 okładki.
Tajemnicze porwanie córki policjanta to dopiero początek mrocznej opowieści z pogranicza thrillera i horroru. Nieznani sprawcy wysyłają list z żądaniem okupu, który główny bohater musi osobiście dostarczyć do tajemniczego domostwa. Jak się później okaże, skrywa ono wiele sekretów, przy których porwanie wydaje się być niewinną zabawą. W tej opowieści dla starszych graczy, zło wydaje się czaić za każdym rogiem, a mroczna atmosfera wprost wylewa się z komiksu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-91 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Wilkołak / scenariusz Moon, ilustracje 2D ; tłumaczenie Anna Ślubowska. - Warszawa : FoxGames - Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2017. - 144 strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
Niech cię nie zmyli senna atmosfera przykrytego śniegiem Białegoboru… W tym miasteczku dzieją się straszne rzeczy. A Ty, Eoras, uczeń maga już za chwilę staniesz się także wilkołakiem. I lepiej szybko się nauczyć myśleć i walczyć jak on, bo nie masz ani chwili do stracenia: twój mistrz Tedocred zniknął i pewne jest, że nie wybrał się na spokojny spacer po lesie. Mówią ci o tym liczne znaki: tajemne emblematy na ciałach ofiar, mrożące krew w żyłach opowieści o ludziach przepadających bez śladu i intuicja. Kto za to wszystko odpowiada? Wampiry, a może wataha wilkołaków? Wilczy zmysł słusznie ci podpowiada, że sprawa nie jest taka prosta. Korzystaj ze swej wiedzy, Uczniu maga, nadstawiaj uszu, Wilku. Czy ci się powiedzie? To zależy już tylko od Ciebie. Zostań bohaterem gry! Stwórz swoją własną niepowtarzalną fabułę. Komiksy, gry paragrafowe czy też gamebooki, bo różnie można je nazywać, to znakomita zabawa dla wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na losy bohaterów książek. Gracze wcielają się w postać i eksplorują świat poprzez nielinearną rozgrywkę, skacząc pomiędzy ponumerowanymi kadrami komiksów. Fabuła każdego z komiksów jest doskonale przemyślana, wciągająca i bardzo emocjonująca. Gracze podczas gry zdobywają nowe umiejętności i przedmioty, mogą walczyć z przeciwnikami zgodnie z wymyśloną na potrzeby gry mechaniką, rozwiązywać zagadki i przeżywać niesamowite historie. Jest wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a w niektórych tytułach również wiele zakończeń. Wszystko zależy od gracza i jego wyborów. Komiksy paragrafowe można czytać wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe możliwości i rozwiązania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Bestseller w Europie.
Interaktywna książka grozy i zabawa dla odważnych dzieci. Czy masz wystarczająco dużo lat, by ją przeczytać? Mała złowroga książka ma wielkie marzenie: chce być naprawdę złą książką, podobnie jak inne, wielkie złe księgi. Ma jednak problem - aby się to wydarzyło potrzebuje pomocy czytelnika - jako (nie ma co ukrywać) narzędzia - aby dostać się na właściwą ... złą drogę! Ta książka to literackie narzędzie do otwierania drzwi dla dzieci, które wciąż nie czytają same i unikają klasycznego tekstu. Sam zaangażujesz się w zabawną treść i w rozwiązywanie wciągających zagadek. Dzieci, które już teraz lubią czytać, mogą doświadczyć interaktywnej przygody podczas czytania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prz/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Księgozbiór dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prz/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Rycerze / Shuky ; 1)
Kontynuowany w: Rycerze: wiadomość
Kontynuowany w: Rycerze: ukryte miasto
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
Jesteś jednym z trzech braci, którzy pragną porzucić życie na wsi i zostać rycerzami w służbie miłościwego króla Ludwipchełka. Jednak w średniowiecznej szkole rycerzy obowiązują surowe zasady: jeśli chcesz sięgnąć po zaszczyty i wieść życie pełne przygód, musisz najpierw przejść serię prób. Udasz się więc w niebezpieczną podróż, stawisz czoło podstępnym szubrawcom, mściwemu nędzarzowi czy nieprzejednanej Karince, dowódcy królewskiej straży. Jeśli wykażesz się odwagą, wytrwałością i cierpliwością, a także znajdziesz bransoletki męstwa, zostaniesz pasowany na rycerza. Pamiętaj, by używać i mięśni, i rozumu. Twoje przeznaczenie jest w Twoich rękach, więc nie pozwól, by skrócono cię o głowę! Zostań bohaterem gry! Stwórz swoją własną niepowtarzalną fabułę. Komiksy, gry paragrafowe czy też gamebooki, bo różnie można je nazywać, to znakomita zabawa dla wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na losy bohaterów książek. Gracze wcielają się w postać i eksplorują świat poprzez nielinearną rozgrywkę, skacząc pomiędzy ponumerowanymi kadrami komiksów. Fabuła każdego z komiksów jest doskonale przemyślana, wciągająca i bardzo emocjonująca. Gracze podczas gry zdobywają nowe umiejętności i przedmioty, mogą walczyć z przeciwnikami zgodnie z wymyśloną na potrzeby gry mechaniką, rozwiązywać zagadki i przeżywać niesamowite historie. Jest wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a w niektórych tytułach również wiele zakończeń. Wszystko zależy od gracza i jego wyborów. Komiksy paragrafowe można czytać wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe możliwości i rozwiązania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
Określenie rodzaju współpracy jako wydawca oznacza jej projektanta.
Wciel się w rolę jednego z młodych piratów, którzy po przybyciu na wyspę Shukanet zostali poproszeni o pomoc. Mieszkańcy tej odległej krainy poddani zostali działaniu klątwy, która wbrew ich woli zamieniła ich w… zwierzęta. Chociaż kapitan waha się przed uczestnictwem w nowej przygodzie, obietnica hojnej nagrody sprawia, że warto podjąć to wyzwanie. Wybierz jednego z 4 bohaterów i ruszaj na spotkanie z epicką przygodą! Czeka na ciebie wiele zagadek, eksploracja kilku wysp i spotkania z ich mieszkańcami. Wartka fabuła, zabawne sytuacje, świetny styl i humor, który bawi nie tylko dzieci, dostarczą wiele godziny wspaniałej zabawy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Rycerze / Shuky ; 2)
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
Ponownie wcielimy się jednego z trzech dzielnych braci i znów wyruszymy na pełne przygód wyprawy. Po wcieleniu w szeregi straży królewskiej pilnie trenujemy, żeby podwyższyć swoje umiejętności. Jednak sielanka nie trwa długo. Król wzywa nas i prosi o wykonanie misji najwyższej wagi. Trzeba dostarczyć pilną wiadomość hrabiemu z sąsiedniego miasta. Droga jest jednak długa i pełna niebezpieczeństw. Jednak służba nie drużba - zbieraj ekwipunek, pakuj plecak i ruszaj w drogę, bo tutaj bohaterem jesteś Ty! Twoje przeznaczenie jest w Twoich rękach, więc nie pozwól, by skrócono cię o głowę! Zostań bohaterem gry! Stwórz swoją własną niepowtarzalną fabułę. Komiksy, gry paragrafowe czy też gamebooki, bo różnie można je nazywać, to znakomita zabawa dla wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na losy bohaterów książek. Gracze wcielają się w postać i eksplorują świat poprzez nielinearną rozgrywkę, skacząc pomiędzy ponumerowanymi kadrami komiksów. Fabuła każdego z komiksów jest doskonale przemyślana, wciągająca i bardzo emocjonująca. Gracze podczas gry zdobywają nowe umiejętności i przedmioty, mogą walczyć z przeciwnikami zgodnie z wymyśloną na potrzeby gry mechaniką, rozwiązywać zagadki i przeżywać niesamowite historie. Jest wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a w niektórych tytułach również wiele zakończeń. Wszystko zależy od gracza i jego wyborów. Komiksy paragrafowe można czytać wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe możliwości i rozwiązania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
Dziki zachód to miejsce dla prawdziwych twardzieli. Niełatwe jest tu życie bandziora, ale jeszcze trudniejsze - uczciwego obywatela. Zwłaszcza jeśli trzeba będzie zarządzać miastem w środku prerii. Wciel się w rolę burmistrza miasteczka - kupuj ziemię, wznoś budynki, zatrudniaj pracowników, zarządzaj finansami i spraw, aby miasto prosperowało jak najlepiej. Uważaj jednak na wyjętych spod prawa złoczyńców, Indian i dzikie zwierzęta. Zarządzaj mądrze i sprawiedliwie, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty. Na książce wyłącznie pseudonim autora.
Komiks, w którym to TY jesteś bohaterem! Czy zostaniesz największym złodziejem wszechczasów? Elliot wyszedł z więzienia i pracuje na stacji benzynowej należącej do jego ojczyma. Ty jako początkujący bandyta decydujesz się okraść to miejsce... i nie ma co owijać w bawełnę, nie wypadasz najlepiej. Na szczęście Elliot decyduje się nauczyć Cię podstaw tego zawodu, pod warunkiem, że udowodnisz swoją wartość. Wybieraj miejsca włamań, uważnie dobieraj ekwipunek i rozwijaj swe umiejętności, aby stać się największym gangsterem USA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-91 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa autora na okładce. Na stronie tytułowej: Twoje decyzje zmieniają bieg tej opowieści. Na okładce: 8 punktów decyzyjnych, 9 zakończeń, to ty decydujesz.
Nazywasz się Antek. Masz osiemnaście lat i jesteś harcerzem. Kończy się II wojna światowa, Niemcy się wycofują, nadciągają Sowieci. Opuszczasz Wilno, gdzie uczęszczałeś do gimnazjum. Wyruszasz w drogę do rodzinnego domu na Lubelszczyźnie. Wkrótce Twoje życie mocno się skomplikuje. Ludzie wokół się cieszą, czekają na zakończenie tej wyniszczającej, strasznej wojny. Ty jako harcerz zdajesz sobie sprawę, że nadciągająca Armia Czerwona wcale nie przynosi wolności a kolejne zniewolenie. Poznałeś metody i działanie Sowietów. Nie wiesz jednak, co się dzieje w Twoim rodzinnym domu, co z rodzicami i rodzeństwem. W tej książce stajesz przed wieloma wyborami. To Ty decydujesz o losach głównego bohatera. Możesz dołączyć do oddziałów niezłomnych, zostać partyzantem walczącym przeciw Sowietom i podporządkowanym im polskim władzom oraz służbom. Możesz wrócić do rodzinnej Polanki, pomóc rodzinie i zostać cywilem. Masz również możliwość sprawdzić każdą z tych dróg, bo książka „Oni byli Niezłomni. Interaktywne spotkanie z historią” pozwala na swobodne przemieszczanie się w czasie i przestrzeni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. H/III [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: 3 historie, 38 punktów decyzyjnych, 14 zakończeń.
Chciałbyś zostać piratem? A może nęci Cię kariera w marynarce wojennej i chcesz ścigać piratów? Jak wyglądało codzienne życie korsarzy, a jak - marynarzy i piratów? Pamiętaj, w naszej książce to Ty wybierasz, jak potoczą się losy bohaterów. Wybory, których dokonasz, będą zmieniały bieg tej historii. Kiedy skończysz jedną ścieżkę, wróć do początku i przeczytaj kolejne, by poznać nowe przygody i inne zakończenia tej opowieści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. H/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
Miasto zostało zaatakowane przez krwiożercze zombie! Tylko ucieczka gwarantuje przeżycie. Niech jednak nikogo nie zmyli tytuł książki- choć krew leje się tutaj strumieniami, brutalność jest karykaturalna, a Zombie to przygoda przeznaczona dla wszystkich graczy. W tym komiksie do wyboru mamy dwie postacie, mające jeden cel i dwie odmienne ścieżki przygody. Judy stara się wydostać z miasta, by znaleźć pomoc wśród żołnierzy. Natomiast Ben, który został już ugryziony z zainfekowany - ucieka przed wojskiem. Podczas gry dojdzie do wielu ciekawych konfrontacji, a mechanika zaoferuje możliwość stworzenia własnej drużyny. Czeka na was przygoda pełna akcji, dużo świetnego humoru oraz zombie… masy zombie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór dziecięcy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K/II [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej