251595
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie. Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów?
Status dostępności:
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla przedsiębiorców oraz menedżerów marketingu i PR.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej