Sorting
Source
Zbiory MBP
(41)
Form of Work
Książki
(41)
Poradniki i przewodniki
(31)
Publikacje fachowe
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(27)
unavailable
(12)
only on-site
(2)
Branch
Wypożyczalnia dla dorosłych
(31)
Filia nr 1
(10)
Czytelnia dla dorosłych
(4)
Author
Tracy Brian (1944- )
(7)
Sugiero Joanna
(6)
Sielicki Leszek
(4)
Gibas Jarosław (1967- )
(2)
Koch Richard (1950- )
(2)
Misiorek Tomasz
(2)
Sędzimir Tomasz
(2)
Allen David (1945- )
(1)
Alszer Magdalena
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Buksak Lidia
(1)
Błaszczak Ewa
(1)
Błaszczak Ewa (coach)
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Clark Duncan
(1)
Dub Tomasz
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Gallagher Sandra
(1)
Gifford Michelle
(1)
Gmitrzak Dagmara
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Housel Morgan
(1)
Jabłoński Artur (marketing)
(1)
Jujeczka Alicja
(1)
Kokoszka-Lassota Dagmara
(1)
Korzeniewska Jadwiga
(1)
Koschel-Sturzbecher Agata
(1)
Kraus-Kowalczyk Natalia
(1)
Krzyżanowski Krzysztof
(1)
Król Dominik
(1)
Kudła Szymon
(1)
Lamont Edward
(1)
Lanier Jaron
(1)
Marek Aureliusz (cesarz rzymski ; 121-180)
(1)
Maurer Robert
(1)
Michalska-Rechowicz Agnieszka
(1)
Miller John G
(1)
Niedzielska-Czyż Katarzyna
(1)
Niemczyk Andrzej
(1)
Proctor Bob (1934-2022)
(1)
Reiter Marian (1874-1943)
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Sen Nihat
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Wójtowicz Joanna
(1)
Śniegocka Angelika
(1)
Year
2020 - 2025
(39)
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(38)
101-200
(1)
Country
Poland
(41)
Language
Polish
(41)
Audience Group
Przedsiębiorcy i przedsiębiorczynie
(3)
Handlowcy
(2)
Menedżerowie i menedżerki
(2)
Artyści
(1)
Dyplomaci
(1)
Dziennikarze i dziennikarki
(1)
Fotografowie
(1)
Graficy
(1)
Internauci
(1)
Menedżerowie
(1)
Negocjatorzy
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści i specjalistki ds. marketingu
(1)
Urzędniczki i urzędnicy
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(1)
Subject
Sukces
(14)
Bogactwo
(6)
Samorealizacja
(6)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Finanse osobiste
(4)
Sprzedaż
(4)
Szczęście
(4)
Techniki samopomocy
(4)
Kariera
(3)
Produktywność pracy
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Rozwój osobowości
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Zarządzanie
(3)
Coaching
(2)
Decyzje finansowe
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Media społecznościowe
(2)
Motywacja pracy
(2)
Perswazja
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Psychologia pozytywna
(2)
Samoakceptacja
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Alibaba.com
(1)
Aspiracje
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Cele życiowe
(1)
Chciwość
(1)
Cnota (filozofia)
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Dane osobowe
(1)
Dezinformacja
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dobro
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Dzieci
(1)
Empatia
(1)
Etyka
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Film
(1)
Finanse
(1)
Fotografie
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Instagram
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość życia
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kryzys
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Ludzie bogaci
(1)
Ma, Yan
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Minimalizm życiowy
(1)
Motywacja
(1)
Mówcy
(1)
Narcyzm
(1)
Naruszenie prawa
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Negocjacje międzynarodowe
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Odpoczynek
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Odpowiedzialność
(1)
Odpowiedzialność prawna
(1)
Osoba publiczna
(1)
Osoby narcystyczne
(1)
Pewność siebie
(1)
Platforma internetowa
(1)
Poczucie własnej skuteczności
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Pokonywanie strachu
(1)
Postawy
(1)
Postępowanie karne
(1)
Postępowanie sądowe
(1)
Powództwo
(1)
Praca
(1)
Prawo autorskie
(1)
Subject: time
2001-
(6)
1989-2000
(1)
Subject: place
Chiny
(2)
Finlandia
(1)
Francja
(1)
Indie
(1)
Japonia
(1)
Meksyk
(1)
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Szwecja
(1)
Zjednoczone Emiraty Arabskie
(1)
Genre/Form
Poradnik
(36)
Opracowanie
(2)
Aforyzmy
(1)
Biografia
(1)
Esej
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(12)
Praca, kariera, pieniądze
(11)
Psychologia
(10)
Rozwój osobisty
(10)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
41 results Filter
Book
In basket
Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu / Arkadiusz Bednarski. - Gliwice : Onepress, copyright 2020. - 204, [2] strony : wykresy ; 21 cm.
Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: „Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety”. I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Oto książka dla prawdziwych liderów. Niekoniecznie prezesów, dyrektorów czy kierowników zespołów. Bo lider to nie tylko ten, kto ma liderowanie wpisane w DNA swojego stanowiska. Lider to każdy, kto stara się doprowadzić innych do miejsca, do którego chce dotrzeć. Lider ma misję, wizję, cel na horyzoncie. Choć ludzie wokół niego mogą tego celu nie dostrzegać, misji nie akceptować, a wizji nie rozumieć, lider potrafi im wszystko wyjaśnić tak jasno i przejrzyście, tak skutecznie zarazić ich własnym entuzjazmem, że podwładni, koledzy - ba, nawet przełożeni! - pójdą za nim.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. W 005 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Ty też jesteś mówcą! : wystąpienia publiczne od A do Z / Lidia Buksak. - Gliwice : Onepress, copyright 2025. - 399, [1] strona : ilustracje, wykres ; 24 cm.
Książka Lidii Buksak to znakomity przewodnik po świecie wystąpień publicznych, napisany z pasją, doświadczeniem i humorem. Autorka nie tylko dzieli się konkretnymi technikami i strukturami wypowiedzi, ale przede wszystkim pokazuje, jak mówić z sensem, autentycznością i wpływem. To pozycja dla każdego – niezależnie od tego, czy występujesz na scenie TEDx, czy po prostu chcesz być lepiej słyszany w pracy i w życiu. Praktyczna, przystępna i inspirująca. Alfabet mówcy, który naprawdę działa. dr inż. Jacek Kotarbiński
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. M 316 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 1
There are copies available to loan: sygn. M 316 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Cel: zrozumieć osobę z drugiej strony globu. Żyjemy w zglobalizowanym świecie, w którym odległości między partnerami w rozmowach zdaje się wyznaczać jedynie prędkość łącza internetowego i ... ewentualnie ... różnica czasu. Jednak to tylko pozory. Istnieje jeszcze jedna, w pierwszym momencie niewidzialna, a w rzeczywistości kluczowa przeszkoda, która, o ile do jej forsowania podejdziemy nieumiejętnie, może pogrzebać szanse na skuteczną współpracę administracyjną i biznesową z cudzoziemcami. Ta przeszkoda jest zbudowana z różnic kulturowych. W "płaskim świecie", w którym współdziała ze sobą tak wielu ludzi z różnych stron świata, nie ma bardziej krytycznego i zarazem skomplikowanego tematu niż negocjacje i współpraca międzykulturowa. Obojętnie, czy strony określają cenę, warunki kontraktu, przekonują się nawzajem do kooperacji, określają budżet lub przełamują poważny impas ... znajomość odmienności cechujących daną nację odgrywa nieocenioną rolę. Jeśli zatem mamy być efektywni jako organizacje i jako jednostki działające w ramach tych organizacji, musimy się nauczyć myśleć i negocjować globalnie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla dorosłych
Copies are only available in the library: sygn. C 005 [Czytelnia] (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: Alibaba: the house that Jack Ma Built.
Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej firmy, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - firma odniosła sukces bez precedensu: stała się największym wirtualnym centrum handlowym na świecie. Zakupy w nim robi co roku ponad 450 milionów klientów. Jeśli spojrzeć z perspektywy Zachodu, koniecznie trzeba dopowiedzieć, że Alibaba odgrywa niezwykle istotną rolę w przemianach gospodarczych w Chinach - pomaga porzucić niegdysiejsze "wyprodukowano w Chinach" na rzecz bardziej aktualnego "kupiono w Chinach". Rola ta jest dostrzegana nie tylko w Państwie Środka. Założyciel Alibaby, Jack Ma, traktowany w Chinach jak bohater narodowy, cieszy się również szacunkiem najważniejszych ludzi Zachodu. Trzymasz w ręku książkę, która przedstawia pełen szczegółów portret Alibaby oraz Jacka Ma - dziś uznawanego za lidera chińskiej gospodarki. Przeczytasz o marzeniach, ambicjach i wizji, dzięki której maleńka firma stała się prawdziwym potentatem o wartości setek miliardów dolarów. Jeśli chcesz zrozumieć Chiny i chińską gospodarkę, dowiedz się, jakie zręczne manewry musiał wykonywać Ma i jak bardzo Państwo Środka skorzystało dzięki obecności takiego lidera.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
(Sensus)
Coraz częściej w opracowaniach i artykułach psychologicznych termin narcyzm zestawia się ze słowem epidemia, co ma świadczyć o tym, że jest to zjawisko powszechne. Czy to oznacza, że nagle na świecie przybyło narcyzów, i to w niewyobrażalnej dotąd liczbie? A może to sprawka ułatwiających autopromocję technologii i mediów społecznościowych, za sprawą których znaczna część tego zjawiska po prostu się ujawniła, przez co mogliśmy zauważyć, że cechy związane z narcystycznym zaburzeniem osobowości występują u ludzi częściej, niż dotąd sądziliśmy? Wystarczy przerzucić kilka telewizyjnych kanałów, by trafić na narcyza wśród polityków czy celebrytów, albo posurfować po internecie, by natknąć się na influencerów, których narcyzm stał się skutecznym narzędziem budowania własnej marki. Na szczęście telewizor można wyłączyć, a przeglądanie mediów społecznościowych zamienić na pożyteczniejsze zajęcie. Problem zaczyna się wówczas, kiedy narcyz spogląda na nas nie z ekranu telewizyjnego czy z telefonu, ale na przykład zza biurka szefa w pracy. Jego tak łatwo wyłączyć się nie da. A jeszcze trudniej jest z narcyzem, z którym łączą nas więzy rodzinne, miłosne lub przyjacielskie. Życie w towarzystwie narcyza, a właściwie dowolny rodzaj interakcji z kimś takim, zawsze ma swój koszt. Rachunek ten opłacamy stresem, zmęczeniem, energetycznym wyczerpaniem, w końcu własnym zdrowiem. Stąd tak ważne jest, aby nauczyć się przed narcyzami chronić. By to było możliwe, musimy zdobyć dwie umiejętności. Po pierwsze: w porę się zorientować, czy mamy do czynienia z narcyzem i czego możemy się po nim spodziewać. Po drugie: umieć się przed nim bronić, czyli nie pozwolić mu, by odebrał nam energię, dobre samopoczucie czy wręcz zawładnął naszym życiem. I temu celowi służy ta książka. Zawarte w niej informacje pozwalają odróżnić, z jakim rodzajem narcyzmu możemy mieć do czynienia, po jakich cechach i stosowanych strategiach rozpoznać narcyza, w jakich środowiskach się go spodziewać, wreszcie ? jak sobie z nim radzić. I co równie istotne, przy okazji sprawdzimy, czy sami (nawet nieświadomie) nie sięgamy po narcystyczne zachowania, czym po prostu krzywdzimy innych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. W 159.9 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
(Sensus)
Jaguar jest samotnikiem i lubi kontakt ze sobą. Właśnie dlatego może być wspaniałym nauczycielem samoakceptacji, pokazuje bowiem, jak się zaprzyjaźnić z samym sobą i docenić atuty swojej osobowości. Daje lekcje poczucia własnej wartości i godności. Uczy, jak pozostać wolnym w relacjach z innym, jak utrzymać swoją wewnętrzną moc, mając otwarte serce. Jaguar symbolizuje również nasze połączenie z planetą - Matką Ziemią. Uczy szacunku dla tajemnicy życia. Warto korzystać z jego przewodnictwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. W 159.9 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Na stronie tytułowej: Tomasz Gordon - autor artykułów o zarządzaniu w magazynach "Personel i Zarządzanie" oraz "Szef Sprzedaży".
Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej? Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma zazwyczaj awersję do "kołczów"? Jak wykorzystać dorobek psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej, by skuteczniej zarządzać? Dlaczego inteligencja emocjonalna stanowi dominujący prognostyk sukcesu zawodowego i spełnienia prywatnego? Jak dzięki zastosowaniu innowacyjnej metody motywacyjno-korygującej skrócić czas i podnieść efektywność procesów rozwojowych?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla dorosłych
Copies are only available in the library: sygn. C 005 [Czytelnia] (1 egz.)
Book
In basket
Skuteczna reklama na Facebooku™ i Instagramie™ / Artur Jabłoński. - Wydanie 2. - Gliwice : Onepress, copyright 2026. - 285 stron : ilustracje ; 21 cm.
Facebook i Instagram należą do tego samego właściciela ― firmy Meta. Oba portale społecznościowe są niezwykle popularne (na koniec 2024 roku na Facebooku było ponad 3 miliardy kont, na Instagramie ― 800 milionów) i choć blask Facebooka ostatnio nieco przygasa, plotki o jego rychłym końcu są mocno przesadzone. Co więcej, oba portale tworzą ekosystem, którego nie sposób lekceważyć, jeśli chce się skutecznie zareklamować potencjalnym klientom. Od strony promocyjnej zresztą warto je traktować jako wspólne medium, ponieważ mają ten sam panel do zarządzania reklamami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 1
Brak informacji o dostępności: sygn. M 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Zasada Pareto mówi, że w większości przypadków 20% nakładu pracy i wysiłku odpowiada za 80% rezultatów. Brzmi jak bajka? Możliwe, ale nią nie jest. Richard Koch wraca do tematu w tej książce - tym razem w postaci porad na kolejne dni, jak żyć lepiej, wkładając w to mniejszy wysiłek Na każdy dzień roku przypada jeden rozdział o sekretach osiągania sukcesu i pielęgnowania inteligentnego lenistwa. W trakcie lektury zastanowisz też się nad tak poważnymi sprawami, jak poczucie szczęścia, wiara w swoje siły, relacje i pieniądze. Dzień po dniu, rozdział po rozdziale przekonasz się, że relatywnie niewielki wkład wystarczy, aby uzyskać pożądane rezultaty we wszystkich ważnych dziedzinach życia. Ta książka pomoże Ci w odkrywaniu coraz to nowszych sposobów na stawanie się szczęśliwszym człowiekiem, któremu lepiej się powodzi, który mniej się stresuje i odnosi więcej sukcesów. Reguła 80/20: dzień po dniu buduj szczęśliwe życie pełne sukcesów!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. W 159.9 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują? / Dagmara Kokoszka-Lassota. - Gliwice : Onepress, copyright 2025. - 135 stron : ilustracje ; 21 cm.
Czy wiesz, w czym tkwi sekret skutecznego handlowania? Masz świetny produkt. Oferujesz znakomitą usługę. Dbasz o reklamę i o jakość obsługi. A jednak czegoś Ci brak. Klientów. Jest ich za mało, by Twoja firma mogła inwestować i rozwijać się w sposób, na jakim Ci zależy. A Ty spędzasz długie godziny, zastanawiając się, dlaczego tak się dzieje... W sytuacji podobnej do Twojej jest wielu właścicieli firm. Mniejsze i większe, a także naprawdę potężne światowe marki popełniają wciąż te same błędy ― i tak torpedują swój sukces rynkowy. Ta książka pomoże Ci zrozumieć, na czym polega problem, i podpowie, jak sobie z nim skutecznie poradzić. Kluczem do sukcesu w sprzedaży jest klient, to jego perspektywa, jego pragnienia i potrzeby powinny zawsze stać w centrum zainteresowania Twojej firmy. I przede wszystkim na nim skupimy się w tym poradniku. Przyjrzymy się Twojemu klientowi z psychologicznego punktu widzenia, ustalimy, kim jest i czego naprawdę chce. Zastanowimy się nad tym, co go motywuje do zakupu i co odwodzi od sfinalizowania transakcji. A potem wrócimy do Ciebie, by przyjrzeć się Twoim działaniom w obszarze marketingu i sprzedaży. Sprawdzisz, co robisz dobrze, a co w know-how Twojej firmy wymaga zmiany lub poprawy, by klienci kupowali od Ciebie więcej i chętniej. A także polecali Cię innym, potencjalnym klientom.
Book
In basket
Żyjemy w dobie internetu, mediów społecznościowych, smartfonów i sztucznej inteligencji. Właściwie każdy umieszcza w sieci swoje zdjęcia i nagrania. A nawet jeśli sam tego nie robi, to i tak często pojawia się online za sprawą fotografii i filmów udostępnianych przez znajomych, pracodawców, organizatorów imprez masowych itd. Opublikowany wizerunek może zostać przetworzony, użyty do celów komercyjnych albo wykorzystany inaczej - w sposób, którego dana osoba absolutnie sobie nie życzy. Nie oznacza to jednak, że pozostaje wobec tego zjawiska zupełnie bezbronna. Ta książka ma na celu uświadomić Czytelnikowi prawa dotyczące ochrony wizerunku w sieci i prasie, a także przedstawić możliwości postępowania w razie naruszenia dóbr osobistych w tym zakresie. Jest skierowana do wszystkich korzystających z internetu i mediów społecznościowych, szczególnie jednak do tych, którzy w swojej pracy mają do czynienia z rozpowszechnianiem wizerunku: fotografów, grafików, artystów, dziennikarzy i osób zajmujących się zawodowo prowadzeniem kanałów w mediach społecznościowych [opis wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla dorosłych
Copies are only available in the library: sygn. C 34 [Czytelnia] (1 egz.)
Book
In basket
Sisu : wzmocnij hart ducha i odporność psychiczną / Szymon Kudła. - [Gliwice] : Onepress, [copyright 2020]. - 182, [1] strona ;23 cm.
(Sensus)
Druk dwuszpaltowy.
Sisu to unikalne, nieprzetłumaczalne fińskie słowo, oznaczające siłę w obliczu wyzwań oraz wewnętrzny ogień. Sisu to także odporność, siła woli, hart ducha, odwaga i determinacja w dążeniu do określonego celu pomimo przeciwności losu lub barier fizycznych. W zwariowanym, niepewnym otoczeniu biznesowym sisu wyrasta na kluczową kompetencję XXI wieku. Dlaczego? Każdego dnia stawiasz czoła wielu trudnościom i zawirowaniom. Czasami są to nagłe, nieprzewidziane turbulencje, jak zagrożenie zdrowotne, kryzys gospodarczy lub utrata pracy. Jednak częściej konfrontujesz się z prozą życia: chorobami bliskich i odchodzeniem rodziców, konfliktami w zespole lub przytłaczającymi projektami realizowanymi pod presją czasu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. W 159.9 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Wszystko, co musi wiedzieć współczesny handlowiec Jeśli Twoim zawodowym powołaniem jest regularny kontakt z klientem, oferowanie mu towarów lub usług oraz finalizowanie transakcji, z pewnością masz za sobą niejedno zawodowe szkolenie i całkiem sporo przeczytanych poradników. Wiesz więc na ten temat bardzo wiele, a pozyskane informacje potrafisz mądrze stosować w praktyce. I to świetnie - tylko że tak jak sam rynek podlega nieustannym zmianom, tak wiedza o człowieku, jego mózgu, rządzących nim emocjach i o procesach decyzyjnych także nie stoi w miejscu. Dlatego jeśli działasz jako handlowiec od kilku, kilkunastu, a może nawet kilkudziesięciu lat, dobrze abyś od czasu do czasu zaktualizował posiadane informacje w oparciu o najnowsze odkrycia naukowców oraz praktyków handlowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. W 65 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: The secret of the science of getting rich : change your beliefs about success and money to create the life you want.
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Masz dość snucia marzeń o bogactwie i chcesz zacząć działać w kierunku lepszej przyszłości? Bogacenie się to precyzyjne działanie i metodyka. Masz prawo marzyć o sukcesie, lepszych finansach czy spełnieniu. Jeśli jednak biernie czekasz, w nadziei, że w Twoim życiu pojawią się wielkie pieniądze, brak akcji i aktywnego dążenia sprawi, że możesz się nie doczekać. Drzemie w Tobie ogromny potencjał ― i tylko od Ciebie zależy, czy go uwolnisz. Jeśli chcesz żyć pełnią życia, musisz sobie zadać pytanie: Czego naprawdę mocno pragnę? Masz konkretny cel, ale nie wiesz, jak go osiągnąć? Z tej niezwykłej książki dowiesz się, jak wykorzystać swój potencjał, wejść na ścieżkę wiodącą ku bogactwu i wykształcić w sobie dobre nawyki i praktyki. Wystarczy, że nauczysz się je stosować w codziennym życiu, a nieuchronnie się wzbogacisz. Znajdziesz tu przystępne wyjaśnienie koncepcji Wallace'a D. Wattlesa, a także wskazówki, w jaki sposób stosować je na co dzień. Zrozumiesz, co sprawia, że ludzie latami tkwią w tym samym miejscu, i co należy zmienić, aby zarabianie pieniędzy stało się łatwe. Przy czym nie tylko zwielokrotnią się Twoje dochody. Również Twoje życie stanie się bogatsze i piękniejsze niż kiedykolwiek. Bob Proctor mawiał: Wszystko, czego szukasz, szuka również ciebie. Wystarczy, że zechcesz zastosować zestaw sprawdzonych, pewnych praktyk i metod.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
All copies are currently on loan: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 1
All copies are currently on loan: sygn. M 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 3.
Book
In basket
Bizneshacking : jak odnaleźć się w biznesowej dżungli / Nihat Sen. - Gliwice : Onepress, copyright 2026. - 213, [1] strona ; 21 cm.
Na stronie tytułowej i okładce: @biznes_w_dresach.
W książce rok copyrightu 2026, książka na rynku wydawniczym już w roku 2025.
Miał dziewiętnaście lat i pomysł na biznes. Tylko tyle, nic więcej. Zero wolnych środków na koncie, zero wiedzy o prowadzeniu firmy, zero świadomości tego, czym są koszty stałe, czym jest poduszka finansowa, jakie są formy opodatkowania w Polsce. Ponieważ jednak pomysł jego zdaniem był świetny, zarejestrował działalność, uruchomił punkt z kebabem w rodzinnym Białymstoku, zakasał rękawy i rzucił się na głęboką wodę... Szybko poznał smak ciężkiej pracy, pierwszych zysków i pierwszych strat. Przekonał się na własnej skórze, jak to jest wsiąść na karuzelę należności ZUS-owskich i podatkowych, martwić się o odpowiednie zatowarowanie i o to, że zyski firmy nie są tożsame z zarobkami właściciela. A potem przyszła pandemia COVID-19 i wywróciła wszystko do góry nogami...
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 1
Brak informacji o dostępności: sygn. M 005 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Budowanie zaangażowania w zespołach : jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy / Tomasz Sędzimir. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 241, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Skąd się bierze brak zaangażowania zespołu w pracę? Jakie mechanizmy psychologiczne i socjologiczne stoją za oporem i zniechęceniem? W jaki sposób radzić sobie z tymi zjawiskami, aby zmieniać postawy, zachowania i nawyki zatrudnionych? Jak wiele w procesie budowania zaangażowania podwładnych zależy od ich przełożonego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej książce. Autor podszedł do zagadnienia budowania zaangażowania zespołów z uwzględnieniem najnowszych odkryć z zakresu coachingu, psychologii humanistycznej i pozytywnej, dialogu motywującego, wreszcie - psychologii behawioralnej i poznawczo-behawioralnej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla dorosłych
Copies are only available in the library: sygn. C 005 [Czytelnia] (1 egz.)
Book
In basket
Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, że będzie właśnie taki. Maksymalnie skuteczny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego? Dzisiejsi klienci są bardzo różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą też z większym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, surowo oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale podnosić kwalifikacje. Szukać profesjonalnych sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu rozmaitych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swoich umiejętności i tworzyć własny, niepowtarzalny styl sprzedaży. [nota wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. W 005 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób. Dobrze - powiesz - ale jak to zrobić? Jak dobrze wykorzystać zaledwie 60 sekund, jakie oferuje TikTok do tego, by nakręcić film promocyjny, który obejrzy 100 tysięcy, milion, a może 2 miliony odbiorców? Oczywiście, należy się streszczać. Skondensować przekaz. Jednak nie byle jak. Filmiki trzeba nagrywać w konkretny, preferowany przez odbiorców tego medium sposób. Dodatkowo musisz się nauczyć umiejętnie pobudzać ich zaangażowanie. Działać tak, by algorytm TikToka stał się Twoim sprzymierzeńcem, nie wrogiem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. W 004 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Nikt nie żyje w społecznej próżni. W każdym razie nikt nie powinien w niej żyć. Człowiek to istota społeczna, która do zdrowego, pełnego, szczęśliwego funkcjonowania potrzebuje innych ludzi. Spotykania się z nimi, spędzania czasu, rozmów. Niestety, relacje często są podszyte pewnym podstawowym lękiem. Mózg człowieka niczego nie boi się tak bardzo, jak odrzucenia. To naturalne - skoro odpowiednie kontakty społeczne są tak ważne dla przeżycia, wizja ich utraty musi budzić strach. I prowokować do samoobrony. A samoobroną ludzkiego mózgu są toksyny komunikacyjne. Jak każdy "odruchowy" system obronny, toksyny komunikacyjne mają pewne dobre cele, ale... bardzo często przynoszą negatywne konsekwencje. Sączone dzień po dniu, stają się główną przyczyną nieporozumień i konfliktów między ludźmi. W biznesie są powodem nieefektywności spotkań, braku podejścia określanego jako "gra do jednej bramki" i spadku zaangażowania. Zabijają poczucie partnerstwa, niszczą zaufanie, osłabiają kreatywność. To, co mózg jednego człowieka może w danej chwili uznać za właściwą reakcję na toksynę wysłaną przez mózg drugiego, w efekcie przynosi rezultaty odwrotne do oczekiwanych. Działa negatywnie dla obu stron - czy to współpracowników przy sąsiednich biurkach, czy rozmówców przy stole negocjacyjnym. Na szczęście wobec własnych i cudzych toksyn informacyjnych nie pozostajemy bezradni.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. W 316 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again