Marka (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory MBP
(25)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(20)
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(6)
Filia nr 1
(1)
Czytelnia dla dorosłych
(20)
Autor
Janowski Marcin (ekonomia)
(2)
Baran Radosław
(1)
Czaplewski Leszek (1977- )
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Domański Tomasz (marketing)
(1)
Drewniak Rafał
(1)
Dryl Tomasz
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Dudzik Teresa Magdalena
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Goździewska-Nowicka Agnieszka
(1)
Grzegorczyk Adam
(1)
Gulak-Lipka Patrycja (1982- )
(1)
Hartley Kate
(1)
Jakubiak Krzysztof (marketing)
(1)
Jurewicz Daniel
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Kęprowska Urszula
(1)
Marciniak Beata
(1)
Materna Grzegorz
(1)
Matuszewska-Kubicz Agata
(1)
Maziarz Wiesław M
(1)
McMurtry Jeanette Maw
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Napieralski Adrian
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pawłowicz Bohdan
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Posadzińska Iwona
(1)
Ratajczyk Monika
(1)
Riggs Ben
(1)
Romański Jacek
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Serwański Tomasz
(1)
Sikora Tomasz (ekonomia)
(1)
Skorek Monika
(1)
Surowicz Agnieszka
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szóstek Aneta
(1)
Taranko Teresa
(1)
Urbanek Grzegorz (ekonomia)
(1)
Voss Grażyna
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Wójciak Michał
(1)
Zapolska-Szcześniak Sylwia
(1)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Menedżerowie
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Studenci
(3)
Influencerzy
(1)
Pracownicy agencji reklamowych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(4933)
Powieść polska
(4867)
Powieść amerykańska
(3933)
Rodzina
(2843)
Polska
(2564)
Marka (ekonomia)
(-)
Przyjaźń
(2551)
Miłość
(2283)
Poezja polska
(2213)
Tajemnica
(2003)
Powieść angielska
(1948)
Literatura polska
(1909)
Śledztwo i dochodzenie
(1528)
Wojna 1939-1945 r.
(1508)
Magia
(1506)
Relacje międzyludzkie
(1414)
Opowiadanie polskie
(1360)
Zabójstwo
(1350)
Zwierzęta
(1271)
II wojna światowa (1939-1945)
(1204)
Książki dla małych dzieci
(1137)
Język polski
(1107)
Nastolatki
(1088)
Życie codzienne
(1077)
Rodzeństwo
(1060)
Dziewczęta
(998)
Żydzi
(991)
Pamiętniki polskie
(987)
Małżeństwo
(967)
Dzieci
(922)
Policjanci
(876)
Filozofia
(859)
Sekrety rodzinne
(832)
Powieść francuska
(812)
Uczucia
(807)
Trudne sytuacje życiowe
(803)
Przestępczość zorganizowana
(794)
Fantastyka
(781)
Relacja romantyczna
(780)
Wojsko
(763)
Historia
(717)
Sztuka
(710)
Literatura
(708)
Władcy
(704)
Osoby zaginione
(700)
Psy
(700)
Wybory życiowe
(698)
Zakochanie
(689)
Przedsiębiorstwo
(681)
Kultura
(670)
Polityka
(661)
Boże Narodzenie
(642)
Dziennikarze
(642)
Wojna
(642)
Powieść rosyjska
(636)
Arystokracja
(629)
Podróże
(616)
Matki i córki
(604)
Uczniowie
(599)
Dziecko
(592)
Uprowadzenie
(582)
Poszukiwania zaginionych
(574)
Powieść niemiecka
(568)
Mężczyzna
(557)
Język angielski
(545)
Śmierć
(540)
Zemsta
(532)
Koty
(530)
Powieść młodzieżowa
(530)
Spisek
(529)
Ludzie a zwierzęta
(527)
Zabójstwo seryjne
(527)
Dramat polski
(524)
Humor
(510)
Superbohaterowie
(508)
Powieść przygodowa
(506)
Polacy za granicą
(480)
Prywatni detektywi
(468)
Młodzież
(465)
Zarządzanie
(462)
Unia Europejska
(461)
Wakacje
(444)
Pisarze
(442)
Samotność
(431)
Czarownice i czarownicy
(426)
Chłopcy
(423)
Seryjni zabójcy
(422)
Matematyka
(421)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(420)
Polityka międzynarodowa
(420)
Krainy i światy fikcyjne
(419)
Powieść historyczna polska
(418)
Ojcowie i córki
(417)
Walka dobra ze złem
(415)
Władza
(412)
Szlachta
(409)
Pisarze polscy
(402)
Terroryzm
(397)
Teatr polski
(395)
Dojrzewanie
(394)
Duchowość katolicka
(393)
Temat: czas
2001-
(18)
1989-2000
(6)
1901-2000
(5)
1945-1989
(3)
1701-1800
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Bydgosko-Toruński Obszar Metropolitalny
(1)
Finlandia
(1)
Rosja
(1)
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Gatunek
Monografia
(10)
Opracowanie
(6)
Materiały pomocnicze
(3)
Poradnik
(3)
Podręcznik
(2)
Raport z badań
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(21)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Materiały z międzynarodowej konferencji naukowej, 20 października 2020 r., Włocławek.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Kluczowa dla konkurencyjności przedsiębiorstw i regionów – innowacyjność – może zapewnić nowe impulsy rozwojowe. Nie dziwi zatem jej eksponowanie w wielu strategicznych dokumentach tworzonych na szczeblach: od lokalnego do międzynarodowego. Pomimo ogromnej popularności, pojęcie innowacyjności nadal przysparza wielu problemów interpretacyjnych. Niniejsza publikacja stanowi zachętę do dialogu pomiędzy różnymi interesariuszami procesów z nią związanych. Za ogromny jej walor zaliczyć należy ujęcie wielu omawianych problemów i zagadnień, w kontekście warunków panujących podczas pandemii COVID-19.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 351/354 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Recenzowana monografia jest wartościową pracą naukową pod względem poznawczym i aplikacyjnym. Jej walorem jest przedstawienie szerokiego spektrum zagadnień wskazujących na nowe obszary badawcze w zakresie kreowania marki i problematyki rozwoju współczesnego handlu. Z tego względu może ona być przydatna dla badaczy zajmujących się problematyką zarządzania marką, dla studentów uczelni ekonomicznych oferujących specjalności marketingu i handlu, dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz menedżerów marketingu". /z recenzji prof. dr hab. Marii Sławińskiej/"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi zbiór zagadnień dotyczących funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Dokonując analizy problemów tego sektora oraz dostrzegając perspektywy jego rozwoju, należy stwierdzić, że stwarza on znaczącą szansę na zwiększenie zatrudnienia, poprawienie dynamiki eksportu, a przede wszystkim na skuteczne konkurowanie polskiej gospodarki na rynku europejskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 657/659 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe 4P marketingu : ludzie, procesy, programy, dokonania / Wioleta Dryl, Tomasz Dryl, Urszula Kęprowska. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 340 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
„Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana". Stwierdzenie to wydawało się nie dotyczyć stworzonej przez McCarthiego ponad pół wieku temu koncepcji narzędzi marketingu mix 4P. Zakres poszczególnych instrumentów, ich liczba oraz sposób realizacji przypisywanych im funkcji ewoluowały w czasie. Niezmiennie jednak produkt, cena, dystrybucja i promocja stanowiły dla przedsiębiorstw fundament wdrażania orientacji marketingowej. Potrzeba aktualizacji dotychczasowego ujęcia koncepcji marketingu mix jest naturalną konsekwencją ewolucji, jaka dokonała się w ostatnich dekadach na świecie. Dynamiczne i jednocześnie bardzo znaczące zmiany zachodzące w otoczeniu technologicznym, a także ich wpływ na środowisko, konsumentów i społeczeństwo ogółem nie mogły zostać zignorowane przez świat biznesu. Znalazły one wyraz w zmianie paradygmatu współczesnego marketingu, koncentracji na holistycznej naturze działań opartych na szerokim ujęciu kompleksowej kompozycji instrumentów marketingowych, obejmującej ludzi, procesy, programy i dokonania. Koncepcja stworzona przez niezaprzeczalne autorytety, Ph. Kotlera i K.L. Kellera, nie jest zapewne ostateczną propozycją systematyzacji narzędzi marketingu mix. Niezależnie jednak od jej trwałości w praktyce i na kartach publikacji naukowych warto poświęcić jej swoją uwagę i zgłębić możliwości, jakie oferuje tak szerokie podejście do marketingu mix. Rozważania podjęte w niniejszej książce stanowią wstęp i, autorzy mają nadzieję, inspirację, do dalszych, pogłębionych dociekań na temat nowej koncepcji marketingu mix. Są efektem doświadczeń wielu lat pracy ze studentami, obserwacji współczesnej rzeczywistości społecznej i gospodarczej zarówno z perspektywy naukowców, dydaktyków, jak i współtworzących ją praktyków marketingu i zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest uzupełnieniem podręcznika "Marketing : koncepcja skutecznych działań", przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 stron ; 24 cm.
Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie. Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej. W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 65 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Wypożyczalnia nieczynna. Inwentaryzacja księgozbioru od 3 do 30 czerwca 2024 r.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 657/659 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W części pierwszej, poświęconej ekonomii, zwrócono uwagę na problemy związane z rynkiem pracy nierejestrowanej. W oparciu o skalę zjawiska omówiono strukturę wykonywanej pracy, scharakteryzowano uczestników obszaru nierejestrowanego oraz przedstawiono motywację do podjęcia takiej aktywności. Wśród poruszanych tematów skupiono się także na przywództwie oraz roli inteligencji emocjonalnej wśród managerów i liderów. W monografii zwrócono ponadto uwagę na aspekty związane z komunikacją marketingową, która w oparciu o real-time marketing jest prezentowana jako efektywny sposób kreowania marki wśród klientów. Przybliżono również tematykę związaną z rozwijającym się i zyskującym na znaczeniu obszarem big data, przede wszystkim jego szansami i wyzwaniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 005 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja w kryzysie / Kate Hartley ; przekład Aleksandra Ożarowska. - [Wydanie I]. - Warszawa : PWN, 2020. - 239, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na okładce podtytuł: jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem.
Idea kontrolowania kryzysu jest już przedawniona. Dzięki smartfonom i portalom społecznościowym kryzys może obecnie pojawić się przed oczami opinii publicznej w dowolnym momencie. Niniejsza książka jest świetnym poradnikiem dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, którzy chcą zrozumieć nową rzeczywistość zarządzania kryzysem, a także odpowiednio przygotować się do sytuacji kryzysowej, aby móc ją rozpoznać i właściwie na nią zareagować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 657/659 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1253) 1179)
Na stronie tytułowej także tom 1253. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Do najważniejszych aspektów przyczyniających się do sukcesu w kreowaniu marki przez operatorów usług kurierskich zaliczyć można przede wszystkim (poza długim czasem i konsekwencją działania) odpowiednią relację ceny do jakości usługi, trafne odczytywanie oczekiwań klientów docelowych, wartość dodaną usługi, innowacyjność oraz wykorzystanie nowoczesnych mediów do kształtowanie czynnika lojalnościowego. Są to obok wielu innych aspektów konieczne warunki, które muszą zostać spełnione i odpowiednio ze sobą skorelowane, aby marka była wyróżnikiem przedsiębiorstwa świadczącego usługi kurierskie. Warto zaznaczyć, że pominięcie tych podstawowych kryteriów w kreowaniu marki może przyczynić się nie tylko do strat finansowych, lecz także utraty zaufania i pozycji na rynku, co jest o wiele bardziej odczuwalne w skutkach dla operatorów świadczących usługi kurierskie niż utrata środków finansowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 656 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek usług kurierskich w Polsce / Marcin Janowski, Wiesław Maziarz. - Wydanie I. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020. - 127, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1245) 1171)
Na stronie tytułowej także tom 1245. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
"Rynek usług kurierskich stanowi współcześnie jeden z najdynamiczniej rozwijających się obszarów polskiej gospodarki. Z jednej strony jest to bez wątpienia konsekwencją zmieniających się preferencji konsumentów, którzy w coraz większym stopniu zainteresowani są jakościowymi aspektami oferty, głównie szybkością, terminowością, kompleksowością oraz elastycznością procesu świadczenia usług o charakterze pocztowym". /ze Wstępu/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa instytucji sprawczej w formule copyrightu.
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marka 5.0 : człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości? / Jacek Kotarbiński. - Wydanie I - 3 dodruk. - Warszawa : PWN, 2022. - 213, [1] strona ; 24 cm.
(Marketing)
Marka 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wartości marki. Po trzydziestu latach pasjonującej przygody z marketingiem, chcę zbudować nowe otwarcie na kolejną dekadę XXI wieku. Zarówno dla polskich przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać się na globalnych rynkach, jak i osób związanych z marketingiem, począwszy od studentów, pasjonatów, specjalistów, innowatorów i naukowców. (…) Zmiany, których doświadczył biznes w roku 2020, najsilniej odczuli mali i średni przedsiębiorcy. Pora podnieść głowy, czas na odbudowę. Czas na Marketing 5.0. Czas na Markę 5.0. Czas na Polskę 5.0. / ze wstępu Autora/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia)
Na współczesnym rynku pracy zachodzą intensywne zmiany o charakterze społecznym, demograficznym, organizacyjnym czy technologicznym związane ze starzeniem się społeczeństwa, zmianami pokoleniowymi, wpływem automatyzacji na pracę czy trudnościami z pozyskaniem i utrzymaniem pracowników. Stanowią one tło dla stosunkowo nowej i coraz bardziej popularnej koncepcji budowania marki pracodawcy (employer branding), podrzędnej wobec marki korporacyjnej. Prezentowana publikacja stanowi próbę połączenia perspektywy budowania marki korporacyjnej i marki pracodawcy w obliczu dynamicznych przekształceń na rynku pracy. Celem autorki jest identyfikacja związku między marką korporacyjną a marką pracodawcy oraz występujących między nimi zależności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 331 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing dla bystrzaków / Jeanette Maw McMurtry ; przekład Jacek Romański. - Wydanie V. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 442 strony : ilustracje ; 23 cm.
(Dla Bystrzaków)
(W prostocie Tkwi Siła)
Na okładce: Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI ; Tworzenie perfekcyjnego planu marektingowego ; Wykorzystanie różnorodnych mediów: mobilnych, społecznościowych i innych.
Na okładce i stronie tytułowej : septem.pl.
Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych! Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać - ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaangażować ich w sposób, który przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i Twojego sukcesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Wypożyczalnia nieczynna. Inwentaryzacja księgozbioru od 3 do 30 czerwca 2024 r.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 343, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego. W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Wypożyczalnia nieczynna. Inwentaryzacja księgozbioru od 3 do 30 czerwca 2024 r.
Książka
W koszyku
"W publikacji chciałam usystematyzować dotychczasową wiedzę o opakowaniu, a także zaktualizować ją o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Jednoczenie nie uzurpuję sobie prawa, aby powiedzieć, że jest to najbardziej kompletne, jak i najbardziej aktualne dzieło, które znajduje się obecnie na rynku, gdyż ze swojego doświadczenia – zarówno jako naukowiec, jak i praktyk – doskonale zdaję sobie sprawę ze złożoności zjawiska, które starałam się uchwycić. Niemniej tą publikacją chciałabym przywrócić opakowaniu należną mu uwagę w obszarze nauk o zarządzaniu i marketingu, a także zainteresować tym tematem zarówno środowisko naukowe, jak i praktyków biznesu, pobudzając do dalszej eksploracji tematu, a także wymiany doświadczeń. Mam też nadzieję, że uda mi się zmniejszyć dysproporcje w postrzeganiu opakowań przez te dwa środowiska i trochę je do siebie zbliżyć. Mnie samej, jako młodemu naukowcowi i praktykowi, trudno było pogodzić te dwie perspektywy (naukową i biznesową), a usystematyzowanie tych zagadnień na tyle, aby podjąć się ich publikacji, zajęło mi kilka lat". /Autorka/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 62 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Upadek smoka : tajemna historia Dungeons & Dragons / Ben Riggs ; przełożył Adrian Napieralski. - Wydanie I. - Poznań : Wydawnictwo Zysk i S-ka, copyright 2023. - 415, [1] strona : fotografie, ilustracje ; 22 cm.
Historia narodzin i upadku TSR – firmy, która uwolniła wyobraźnię fanów na całym świecie dzięki grze Dungeons & Dragons Współtworzona przez entuzjastów gier wojennych Gary'ego Gygaxa i Dave'a Arnesona oryginalna gra Dungeons & Dragons wydana przez Tactical Studies Rules w 1974 roku powołała do życia całkowicie nowe medium: gry RPG. Przez następne dwie dekady TSR odnosiła sukcesy, wydając wiele edycji D&D, liczne mutacje gry osadzone w tym samym świecie, periodyki, gry wideo, bestsellerowe powieści autorstwa Margaret Weis, Tracy'ego Hickmana i R. A. Salvatore'a z serii „Dragonlance”, a nawet program telewizyjny! Jednak w 1997 roku seria nietrafionych decyzji i nieudanych projektów doprowadziła TSR na skraj zagłady…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 793/794 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Wypożyczalnia nieczynna. Inwentaryzacja księgozbioru od 3 do 30 czerwca 2024 r.
Książka
W koszyku
Prekursorska publikacja o kreowaniu wizerunku firm w social media. Specyficzny sposób komunikacji prowadzony przy użyciu portali społecznościowych odchodzi od identyfikowania marki jako znaku graficznego, produktu lub usługi, wskazując na znacznie szersze rozumienie tego pojęcia. Jednocześnie w przypadku mediów społecznościowych wciąż niewiele wiadomo, na ile rzeczywiście skuteczne jest ich wykorzystanie w kontekście budowania rozpoznawalności i pożądanego postrzegania marki. Autorka książki kieruje zatem uwagę na stopień trwałości informacji marketingowych przekazywanych poprzez poszczególne portale oraz analizę skuteczności technik stosowanych w ramach obsługi profili marek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Wypożyczalnia nieczynna. Inwentaryzacja księgozbioru od 3 do 30 czerwca 2024 r.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej