Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory MBP
(46)
Forma i typ
Książki
(43)
Publikacje naukowe
(28)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(5)
Audiobooki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(32)
dostępne
(15)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(14)
Księgozbiór dziecięcy
(1)
Filia nr 1
(1)
Czytelnia dla dorosłych
(32)
Autor
Bednarski Arkadiusz
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Mruk Henryk
(2)
Adamczyk Marcin
(1)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Ariely Dan (1968- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Baran Radosław
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Begg David K. H
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bonatti Marco
(1)
Bryan Lara
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Christensen Clayton
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Czarny Bogusław . (1957- )
(1)
Czernecka Julita
(1)
Dillon Karen
(1)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(1)
Duncan David
(1)
Dziedzic Dorota (organizacja i zarządzanie)
(1)
Elmore Bartow J
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Fischer Stanley (1943- )
(1)
Freyberg Ewa
(1)
Gasper Dorota
(1)
Geldner Marian
(1)
Gemzik-Salwach Agata
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grybś-Kabocik Marta
(1)
Grzega Urszula
(1)
Górska-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gąsior Marcin (marketing)
(1)
Hall Taddy
(1)
Hartley Kate
(1)
Jakubiec Marcin
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Janowski Marcin (ekonomia)
(1)
Jurkowska-Zeidler Anna
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kielan Paulina
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(1)
Korombel Anna
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kreisler Jeff
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Lewandowska Izabela
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lipowski Marcin
(1)
Lubicz Miszewski Michał
(1)
Maison Dominika
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Marciniak Beata
(1)
Matkowski Zbigniew
(1)
Matysiewicz Justyna
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
McMurtry Jeanette Maw
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Monkiewicz Jan (1949- )
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nowak-Młynikowska Agnieszka
(1)
Oldham Matthew
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Paliś Beata
(1)
Parkoła Andrzej
(1)
Pispers Ralf
(1)
Potwora Dorota
(1)
Potwora Witold
(1)
Prokop Jacek
(1)
Rapacki Ryszard
(1)
Rapacki Ryszard (1949- )
(1)
Ratajczyk Monika
(1)
Reynolds Eddie
(1)
Rode Joanna
(1)
Romański Jacek
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Rusiński Michał
(1)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(1)
Serwański Tomasz
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Siekierka Michał
(1)
Skorek Monika
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Smoluk-Sikorska Joanna
(1)
Smyczek Sławomi
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Sołtysiak Paulina
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Taranko Teresa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(43)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(46)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(12)
Studenci
(8)
Menedżerowie
(3)
Pracownicy naukowi
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
9-13 lat
(1)
Biznesmeni
(1)
Coachowie
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dzieci
(1)
Kadrowcy
(1)
Lekarze
(1)
Menadżerowie
(1)
Pacjenci
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(4888)
Powieść polska
(4867)
Powieść amerykańska
(3938)
Rodzina
(2816)
Polska
(2566)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
Przyjaźń
(2530)
Miłość
(2272)
Poezja polska
(2213)
Tajemnica
(1981)
Powieść angielska
(1956)
Literatura polska
(1907)
Śledztwo i dochodzenie
(1519)
Wojna 1939-1945 r.
(1512)
Magia
(1493)
Relacje międzyludzkie
(1394)
Opowiadanie polskie
(1360)
Zabójstwo
(1332)
Zwierzęta
(1270)
II wojna światowa (1939-1945)
(1192)
Książki dla małych dzieci
(1137)
Język polski
(1108)
Nastolatki
(1075)
Życie codzienne
(1066)
Rodzeństwo
(1050)
Pamiętniki polskie
(989)
Dziewczęta
(987)
Żydzi
(986)
Małżeństwo
(960)
Dzieci
(918)
Filozofia
(860)
Policjanci
(860)
Sekrety rodzinne
(820)
Powieść francuska
(812)
Uczucia
(799)
Przestępczość zorganizowana
(790)
Trudne sytuacje życiowe
(787)
Fantastyka
(781)
Relacja romantyczna
(768)
Wojsko
(762)
Historia
(714)
Literatura
(707)
Sztuka
(707)
Władcy
(701)
Psy
(698)
Osoby zaginione
(689)
Wybory życiowe
(685)
Przedsiębiorstwo
(683)
Zakochanie
(681)
Kultura
(669)
Polityka
(658)
Dziennikarze
(638)
Boże Narodzenie
(637)
Powieść rosyjska
(636)
Wojna
(634)
Arystokracja
(625)
Podróże
(612)
Matki i córki
(598)
Dziecko
(592)
Uczniowie
(592)
Uprowadzenie
(574)
Poszukiwania zaginionych
(571)
Powieść niemiecka
(568)
Mężczyzna
(556)
Język angielski
(545)
Śmierć
(538)
Koty
(530)
Powieść młodzieżowa
(530)
Ludzie a zwierzęta
(526)
Zemsta
(526)
Dramat polski
(525)
Zabójstwo seryjne
(525)
Spisek
(524)
Superbohaterowie
(508)
Humor
(507)
Powieść przygodowa
(506)
Polacy za granicą
(475)
Prywatni detektywi
(466)
Młodzież
(465)
Zarządzanie
(463)
Unia Europejska
(461)
Wakacje
(441)
Pisarze
(434)
Samotność
(430)
Czarownice i czarownicy
(422)
Matematyka
(422)
Chłopcy
(421)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(419)
Seryjni zabójcy
(419)
Powieść historyczna polska
(418)
Polityka międzynarodowa
(417)
Ojcowie i córki
(415)
Krainy i światy fikcyjne
(413)
Walka dobra ze złem
(412)
Szlachta
(407)
Władza
(406)
Terroryzm
(397)
Pisarze polscy
(396)
Teatr polski
(395)
Dojrzewanie
(388)
Duchowość katolicka
(388)
Temat: czas
2001-
(26)
1901-2000
(5)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Chiny
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Korea Południowa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Powiat poznański (woj. wielkopolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(14)
Monografia
(13)
Raport z badań
(8)
Poradnik
(7)
Praca zbiorowa
(6)
Materiały pomocnicze
(5)
Podręcznik
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Gry online
(1)
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(27)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(21)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Psychologia
(3)
Historia
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Transport i logistyka
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
46 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Autorzy – naukowcy różnych dziedzin z kraju i zagranicy, a także przedstawiciele służb mundurowych oraz eksperci i praktycy – postawili sobie za cel ocenę, jak tytułowe „dekady wolności” wpłynęły na sytuację wewnętrzną i zewnętrzną państw Europy Środkowej i Wschodniej. Traktując rok ’89 jako punkt wyjścia do dyskusji nad bilansem przemian, publikacja zawiera rozważania o tym, co przez minione trzydzieści lat udało się osiągnąć na drodze do budowy nowoczesnego i demokratycznego społeczeństwa obywatelskiego. Tom III. serii zatytułowany „Społeczno-gospodarcze aspekty przemian w Europie Środkowej i Wschodniej przed i po 1989 roku” składa się z osiemnastu tekstów różnych autorów. Zgodnie ze swoim podtytułem, ostatnia część cyklu została poświęcona przemianom jakie nastąpiły w szeroko rozumianej sferze ekonomicznej i społecznej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej od końca przedostatniej dekady XX wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 32 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Mistrzowie Psychologii)
Autor bestsellerowej Potęgi irracjonalności łączy poczucie humoru z ekonomią behawioralną, aby zagłębić się w prawdziwie nielogiczny świat finansów osobistych i pomóc czytelnikom w zrozumieniu, dlaczego podejmują złe decyzje finansowe oraz przekazać im wiedzę potrzebną do dokonywania lepszych wyborów. Dlaczego gdy za coś płacimy, często odczuwamy niemal fizyczny ból? Dlaczego występowanie w roli własnego agenta nieruchomości może nas słono kosztować? Dlaczego czujemy się dobrze, przepłacając za jakiś produkt, tylko dlatego, że już wcześniej zapłaciliśmy za niego za dużo? W książce Grosz do grosza światowej sławy ekonomista, Dan Ariely, odpowiada na te intrygujące pytania (i na wiele innych), wyjaśniając, w jaki sposób nasze irracjonalne zachowanie często torpeduje nawet najlepsze intencje w sferze zarządzania naszymi finansami. Wraz z komikiem i dziennikarzem ekonomicznym, Jeffem Kreislerem, Ariely zabiera nas w podróż w głąb ludzkiego umysłu, aby pokazać nam ukryte motywy kierujące naszymi decyzjami dotyczącymi pieniędzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 316 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mistrz sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - Wydanie 4. rozszerzone i uaktualnione. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 370 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Z jednej strony pozyskiwanie "leadów sprzedażowych" stało się osobną branżą, z której usług korzysta coraz więcej osób i firm. Z drugiej - dzisiaj praktycznie każdy coś sprzedaje. Najciekawsze jest jednak to, że mimo rygorystycznych przepisów, rozwoju technologii oraz powszechnej i łatwej dostępności wiedzy na temat tego, jak skutecznie sprzedawać, w samym procesie sprzedaży niewiele się zmieniło. Wciąż kupujemy dla tych samych powodów, dla których kupowaliśmy 10 lat temu. Dobry handlowiec, na jakimkolwiek stanowisku by się znajdował, musi znać te powody i umieć skutecznie nimi zarządzać. I tego właśnie uczy ta książka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 65 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu / Arkadiusz Bednarski. - Gliwice : Onepress, copyright 2020. - 204, [2] strony : wykresy ; 21 cm.
Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: „Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety”. I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W podręczniku przedstawiono w przystępny sposób podstawową wiedzę z dziedziny ekonomii, wyjaśniono zasady współczesnej ekonomii przydatne do analizy rzeczywistości gospodarczej, rozpatrzono najważniejsze problemy występujące w gospodarce światowej, zaprezentowano najświeższą wiedzę dotyczącą zmian zachodzących we współczesnej gospodarce (m.in. globalizacja, rola Internetu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera: • rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie, • dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych, • przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 36 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skąd liderzy wiedzą, co należy robić, żeby rozwijać firmę? Skąd czerpią pewność, że klienci będą chcieli kupować ich produkty? Czy sukces innowacji zawsze zależy tylko od szczęścia? Wybitny autorytet w dziedzinie innowacyjności i rozwoju, profesor Harvard Business School, Clayton Christensen, wraz z Taddym Hallem, Karen Dillon i Davidem S. Duncanem, przedstawiają odpowiedzi na te pytania. Poprzednie pokolenie pamięta rewolucję, która dokonała się za sprawą koncepcji przełomowych innowacji, stworzonej przez Christensena. Na jej podstawie można było przewidywać reakcje konkurentów na różne typy aktywności innowacyjnej. W tej książce przedmiotem analizy staje się inny aspekt tej układanki, a mianowicie przyczyny wzrostu oraz sposoby jego generowania. Na podstawie wieloletnich badań Christensen
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 65 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zajmująco opowiada o tym, jak firma za pomocą outsourcingu, wsparcia rządu, narzędzi rynkowych oraz lobbingu zbudowała globalne imperium. Coca-Cola wyrosła na giganta w czasach, gdy zasoby były ogólnie dostępne, lecz ich obecne braki znacznie utrudniają jej działanie, a produkty firmy dodatkowo wyczerpują bogactwa naturalne naszej planety i pogarszają stan zdrowia jej mieszkańców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest uzupełnieniem podręcznika "Marketing : koncepcja skutecznych działań", przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Klienci instytucji pożyczkowych i ich ochrona / redakcja Agata Gemzik-Salwach. - Warszawa : CeDeWu, 2017. - 159 stron : tabele, wykresy ; 24cm.
W pracy przedstawione zostały rozważania dotyczące m.in.: charakterystyki klientów instytucji pożyczkowych, poziomu zadłużenia klientów instytucji pożyczkowych, determinant wyboru oferty przez klientów instytucji pożyczkowych, ochrony prawnej klientów instytucji pożyczkowych, kształtowania wiedzy finansowej klientów instytucji pożyczkowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 332/336 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W niniejszej monografii, będącej rezultatem obszernych badań, obserwacji i analiz prowadzonych przez autorkę na przestrzeni kilku lat, podjęto próbę zaprezentowania nowego podejścia do strony popytowej i podażowej usług gastronomicznych z uwzględnieniem teoretycznego i praktycznego obszaru rozważań. Celem prowadzonych studiów, zarówno teoretycznych, jak i badań empirycznych, było opracowanie takiej koncepcji modelu działania firmy świadczącej usługi gastronomiczne, która sprawdzałaby się w nowej postpandemicznej rzeczywistości, pozwalając jednocześnie firmie odzyskać sprawność i efektywność torującą drogę do ciągłego rozwoju. Celem pracy jest zbadanie relacji zgodności pomiędzy zachowaniami konsumentów a modelem działania współczesnych przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 36 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6-23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 36 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja w kryzysie / Kate Hartley ; przekład Aleksandra Ożarowska. - [Wydanie I]. - Warszawa : PWN, 2020. - 239, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na okładce podtytuł: jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem.
Idea kontrolowania kryzysu jest już przedawniona. Dzięki smartfonom i portalom społecznościowym kryzys może obecnie pojawić się przed oczami opinii publicznej w dowolnym momencie. Niniejsza książka jest świetnym poradnikiem dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, którzy chcą zrozumieć nową rzeczywistość zarządzania kryzysem, a także odpowiednio przygotować się do sytuacji kryzysowej, aby móc ją rozpoznać i właściwie na nią zareagować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 657/659 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Projakościowe zarządzanie przedsiębiorstwem / Marcin Jakubiec. - Warszawa : Difin, copyright 2017. - 188 stron : tabele, wykresy ; 24 cm.
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat projakościowego zarządzania przedsiębiorstwem. Przedstawia zbiór najbardziej aktualnych zagadnień zawartych w jej tytule. Autor skupia się na wyjaśnieniu wpływu zarządzania na kategorię jakości. Uwzględniając współczesne modele biznesu, odnosi się do podstawowego podejścia w zarządzaniu jakością, jakim jest podejście procesowe. Następnie wnikliwie charakteryzuje tzw. instrumenty zarządzania i doskonalenia jakości, do których zalicza się: koncepcje jakości, nagrody jakości, systemy zarządzania jakością, metody i narzędzia zarządzania jakością. Książka dotyka także tematu europejskiej polityki zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 005 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1253) 1179)
Na stronie tytułowej także tom 1253. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Do najważniejszych aspektów przyczyniających się do sukcesu w kreowaniu marki przez operatorów usług kurierskich zaliczyć można przede wszystkim (poza długim czasem i konsekwencją działania) odpowiednią relację ceny do jakości usługi, trafne odczytywanie oczekiwań klientów docelowych, wartość dodaną usługi, innowacyjność oraz wykorzystanie nowoczesnych mediów do kształtowanie czynnika lojalnościowego. Są to obok wielu innych aspektów konieczne warunki, które muszą zostać spełnione i odpowiednio ze sobą skorelowane, aby marka była wyróżnikiem przedsiębiorstwa świadczącego usługi kurierskie. Warto zaznaczyć, że pominięcie tych podstawowych kryteriów w kreowaniu marki może przyczynić się nie tylko do strat finansowych, lecz także utraty zaufania i pozycji na rynku, co jest o wiele bardziej odczuwalne w skutkach dla operatorów świadczących usługi kurierskie niż utrata środków finansowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 656 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse F)
W książce autorzy podają analizie nadużycia na polskim rynku finansowym oraz sposoby przeciwdziałania i zapobiegania z perspektywy konsumenta. Omawiają nieprawidłowości na rynku finansowym, mechanizmy i narzędzia wykrywania oraz zapobiegania tym nieprawidłowościom oraz współczesne ramy ochrony konsumenta. Publikacja adresowana jest do studentów, zawłaszcza studiów podyplomowych oraz nauczycieli akademickich (ekonomia, prawo, finanse), a także do osób przygotowujących się do egzaminów na doradców inwestycyjnych. Jest również praktycznym źródłem wiedzy dla osób uczestniczących w rynku finansowym - instytucji finansowych oraz instytucji nadzorczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 34 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa instytucji sprawczej w formule copyrightu.
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marka 5.0 : człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości? / Jacek Kotarbiński. - Wydanie I - 3 dodruk. - Warszawa : PWN, 2022. - 213, [1] strona ; 24 cm.
(Marketing)
Marka 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wartości marki. Po trzydziestu latach pasjonującej przygody z marketingiem, chcę zbudować nowe otwarcie na kolejną dekadę XXI wieku. Zarówno dla polskich przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać się na globalnych rynkach, jak i osób związanych z marketingiem, począwszy od studentów, pasjonatów, specjalistów, innowatorów i naukowców. (…) Zmiany, których doświadczył biznes w roku 2020, najsilniej odczuli mali i średni przedsiębiorcy. Pora podnieść głowy, czas na odbudowę. Czas na Marketing 5.0. Czas na Markę 5.0. Czas na Polskę 5.0. / ze wstępu Autora/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339 [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej